Οδηγούμε: BMW 335i Coupe

Οδηγούμε: BMW 335i Coupe

Με όπλο τον νέο 3λιτρο κινητήρα turbo και ένα αισθητό φρεσκάρισμα στην εμφάνιση, η coupe θα είναι για αρκετό καιρό ακόμα δύσκολος αντίπαλος.

Το καμπανάκι της ανανέωσης χτύπησε για την 3άρα coupe (και cabrio). Οι αλλαγές στους προφυλακτήρες, στα φώτα και στους καθρέφτες (είναι μεγαλύτεροι) δεν είναι έντονες, αλλά φρεσκάρουν την εικόνα της.

Δύο σε ένα
Η σημαντικότερη αλλαγή στη βενζινοκίνητη γκάμα είναι ο νέος 3λιτρος κινητήρας turbo της 335i. Αντικαθιστά τον 3λιτρο κινητήρα-φαινόμενο της σημερινής 335i, αλλά έχει ένα αντί για δύο τούρμπο με twin scroll –διπλής εισόδου. Με δυο λόγια αυτό σημαίνει πως τα καυσαέρια κατευθύνονται στη φτερωτή ανά τριάδες κυλίνδρων για βέλτιστη απόκριση στο γκάζι. Σημαντικά στοιχεία είναι το σύστημα μεταβλητού χρονισμού και βυθίσματος των βαλβίδων Valvetronic, καθώς και το 7άρι ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με εξαιρετική λειτουργία.

Τα παραπάνω σημαίνουν σύμφωνα με την BMW μέση κατανάλωση στα 8,4 από 9,1 λίτρα/100 km και εκπομπές CO2 196 gr/km από 218. Η ισχύς και η ροπή παραμένουν ίδιες, δηλαδή 306 ίπποι και 40,8 kgm, που μάλιστα αποδίδονται από τις 1.200 rpm έναντι 1.300 του προηγούμενου.

BMW ως συνήθως
Στην οδήγηση η 335i παραμένει όπως την ξέραμε, δηλαδή εξαιρετική. Ο κινητήρας είναι υπεράνω κριτικής, που χάρη στο εξαιρετικό πλαίσιο, στο ακριβές τιμόνι και στη σφιχτή ανάρτηση απολαμβάνεις πραγματικά την οδήγησή της. Μόνο η άνεση δεν είναι βελτιωμένη, παρά τα νέα αμορτισέρ. Η λειτουργία της ανάρτησης εξακολουθεί να είναι αθόρυβη, αλλά η μικρή διαδρομή της σημαίνει ότι θα νιώσετε τις ανωμαλίες του δρόμου.

Στην καμπίνα που παραμένει λιτή έως συντηρητική σε σχεδίαση και κορυφαία σε ποιότητα, οι αλλαγές έχουν να κάνουν με το νέο σε σχεδίαση τιμόνι, καθώς και τον νέο λεβιέ του ημιαυτόματου κιβωτίου. Βελτιωμένο είναι και το σύστημα πολυμέσων iDrive που έχει δυνατότητα παραπάνω αναβάθμισης ώστε να είναι συμβατό με νέες τεχνολογίες.

Τι λέει το DRIVE
Ανανεωμένη και με νέο, εκπληκτικό κινητήρα, η ουσία παρέμεινε ίδια: Το καλύτερο coupe για τον οδηγό που βάζει πάνω απ’ όλα την οδήγηση.
Τεχνολογία
2.979cc, 6κύλινδρος σε σειρά, 2 ΕΕΚ, 24v, με twin scroll turbo και άμεσο ψεκασμό, 306 PS/5.800 rpm, 40,7 kgm/1.200-5.000 rpm
Επιδόσεις
0-100 km/h 5,5”, τελική ταχύτητα 250 km/h
Μέση κατανάλωση
8,4 lt/100 km
Εργοστασιακές τιμές

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube