Δύσκολα μπορούσαμε να φανταστούμε καλύτερο long term από το Karoq 1.5 TSI Style (με πίσω καθίσματα VarioFlex παρακαλώ) που ήρθε για δύο μήνες στο περιοδικό.
Μόλις το παραλάβαμε -με 105 km- ο Πανάγος τσέκαρε ακόμα και τον αέρα της ρεζέρβας και μόνο όταν έδωσε το ΟΚ κηρύξαμε την έναρξη της δοκιμής μακράς διάρκειας. Όπως είναι πλέον κανόνας σε αυτές τις δοκιμές, θα αναλωθούμε κυρίως στο κομμάτι της οικονομίας στη χρήση, του infotainment και των συστημάτων ασφάλειας. Την πλήρη δοκιμή, θα τη διαβάσετε στο άμεσο μέλλον.
Όντας εξελιγμένος για υψηλή ισχύ και χαμηλή κατανάλωση, ο 1.5 TSI των 150 PS έχει πλήρως ρυθμιζόμενη αντλία λαδιού, ειδικά κατεργασμένα ρουλμάν στροφάλου, κεφαλή με ξεχωριστό κύκλωμα ψύξης από το μπλοκ για βέλτιστη διαχείριση θερμότητας, και χιτώνια επιστρωμένα με ειδική λεπτόκοκκη σκόνη (APS) που λειαίνει τις επιφάνειες και ελαχιστοποιεί τις τριβές.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Test drive: Škoda Karoq 1.6 TDI
Το κερασάκι είναι το σύστημα Active Cylinder Management, το οποίο όταν το στροφόμετρο δείχνει μεταξύ 1.400 και 4.000 rpm και δεν υπάρχει υψηλή απαίτηση για ροπή, απενεργοποιεί την καύση στους δύο μεσαίους κυλίνδρους για μείωση της κατανάλωσης. Γίνεται αντιληπτή μόνο από μια αμελητέα αύξηση στην τραχύτητα κι ένα στιγμιαίο κόμπιασμα του κινητήρα, ενώ η μετάβαση διαρκεί λιγότερο από μια στιγμή.
Το βασικότερο πάντως είναι ότι όλα τα παραπάνω φαίνεται να αποδίδουν, αφού το trip computer έγραψε 8 lt/100 km ως μέση τιμή για την πρώτη εβδομάδα της δοκιμής. Για ένα μεσαίο SUV –έστω και προσθιοκίνητο- με 150 PS και εργοστασιακό βάρος 1.303 kg δεν είναι καθόλου άσχημα.
Škoda Karoq 1.5 TSI 150 PS Style
Τιμή €26.800
Στα χέρια μας για 340 km/1 εβδομάδα
Χιλιόμετρα μήνα 340 km
Μέση κατανάλωση 8,0 lt/100 km