Opel Insignia ST 2.0 CDTI 160 PS Auto

Opel Insignia ST 2.0 CDTI 160 PS Auto

Κάποτε τα στέισον βάγκον είχαν τη ρετσινιά του «επαγγελματικού». Σήμερα, μοντέλα σαν το Insignia Sports Tourer συνδυάζουν την πρακτικότητα με μπόλικο στιλ

Κάποτε τα στέισον βάγκον είχαν τη ρετσινιά του «επαγγελματικού».  Σήμερα, μοντέλα σαν το Insignia Sports Tourer συνδυάζουν την πρακτικότητα με μπόλικο στιλ.

Το Sports Tourer είναι για πολλούς ακόμα πιο κομψό από το 5θυρο Insignia. Άρα «υδραυλικό» δεν θα σας πει κανείς. Μην περιμένετε όμως πολύ περισσότερο χώρο για φόρτωση. Το πορτμπαγκάζ είναι μόλις 10 λίτρα μεγαλύτερο από του 5θυρου χάτσμπακ, οπότε το κέρδος θα είναι στην ευκολότερη φόρτωση ογκωδών και άγαρμπων αντικειμένων.
Όχι πως θα θέλετε να στοιβάξετε παλιοσίδερα στον άψογα φινιρισμένο χώρο φόρτωσης. Όλο το εσωτερικό του Insignia αποπνέει έναν αέρα ποιότητας και πολυτέλειας, ιδίως στις κορυφαίες εκδόσεις Sport και Cosmo. Επιπλέον, κάθεσαι σωστά χάρη στην πολυρυθμιζόμενη θέση οδήγησης και η βασική εργονομία είναι καλή, αν και ο χειρισμός του συστήματος πολυμέσων είναι κάπως περίπλοκος.
Το Insignia της δοκιμής είχε τον 2λιτρο ντίζελ κινητήρα, που αυτόματα σας κατατάσσει στους «έχοντες» (Δεν θα αργήσει όμως ο νέος 1.6 ντίζελ προδιαγραφών Euro 6 που πρόσφατα ανακοινώθηκε). Στην περίπτωσή μας, ο 2.0 CDTI ήταν στην έκδοση των 160 PS και συνδυαζόταν με ένα συμβατικό αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων.
Παρά τις εκτεταμένες βελτιώσεις που του έγιναν το 2011, ο κινητήρας εξακολουθεί να μην είναι από τους πιο αθόρυβους και πολιτισμένους ντίζελ. Έχει όμως αρκετή δύναμη, μπόλικη ροπή και δίνει πολύ καλές ρεπρίζ για γρήγορο προσπέρασμα. Πάνω απ’ όλα όμως είναι οικονομικός, με μέση κατανάλωση δοκιμής 7,5 μόνο lt/100km, παρά το αυτόματο κιβώτιο.
Με τις πολύ μακριές σχέσεις μετάδοσης και τη μεγάλη του σταθερότητα, το Insignia ταξιδεύει πολύ ξεκούραστα. Ζωηρό στις αλλαγές κατεύθυνσης όμως δεν είναι, και το τιμόνι του δεν έχει φυσική αίσθηση, ακόμα και στη ρύθμιση Sport του στάνταρ συστήματος Flexride, που πέρα από την υποβοήθηση του τιμονιού, μεταβάλλει επίσης την απόσβεση της ανάρτησης, την απόκριση του γκαζιού και το πρόγραμμα αλλαγής σχέσεων του κιβωτίου. Όμως ακόμη και στη μαλακή θέση Tour, η ανάρτηση χτυπάει έντονα στις ανωμαλίες του δρόμου. Σίγουρα φταίνε γι’ αυτό και οι στάνταρ 18άρηδες τροχοί, όμως από την άλλη δίνουν εξαιρετική πρόσφυση στις στροφές – και είναι και μπάνικοι, πράγμα που μας ξαναφέρνει στο θέμα του στιλ με το οποίο αρχίσαμε.

Τι λέει το DRIVE
Από τα πιο όμορφα στέισον και με ένα αντίστοιχα προσεγμένο εσωτερικό. Ψυχωμένος και οικονομικός ντίζελ κινητήρας, αν και όχι ιδιαίτερα πολιτισμένος. Υψηλή πρόσφυση, όμως η συμπεριφορά δεν έχει φινέτσα και η ανάρτηση χτυπάει.
Τιμή από €33.150
Τεχνολογία 1.956cc, i4, 16v, 2 ΕΕΚ, άμεσος ψεκασμός & τούρμπο, 160 PS/4.000 rpm, 38,7 kgm/1.750-2.500 rpm, αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων
0-100 km/h 9,6”
Τελική 215 km/h
Μέση κατανάλωση 7,5 lt/100 km*
Εκπομπές CO2 149 gr/km
Διαστάσεις 4.908 x 1.856 x 1.520 mm
Βάρος 1.613 kg
Μετρήσεις κατασκευαστή *μέτρηση DRIVE, φωτογραφίες Φωτεινή Πίμπα

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube