Οδηγούμε το νέο Nissan Juke 1.2 DIG-T 115

Οδηγούμε το νέο Nissan Juke 1.2 DIG-T 115

Ο υποκυβισμένος κινητήρας τούρμπο 1.200 κυβικών αναβαθμίζει τη βασική έκδοση του Juke, τόσο στην πόλη όσο και στον ανοιχτό δρόμο.

Αυτή είναι η ανανεωμένη έκδοση του μικρού crossover της Nissan, τώρα που το μοντέλο έφτασε περίπου στο μέσο του κύκλου ζωής του.

Δεν μπορείς να κακίσεις τη Nissan όταν συγχαίρει τον εαυτό της για την επιτυχία του Juke. Από τότε που παρουσιάστηκε, πριν τρία χρόνια, το μικρό crossover με την τολμηρή σχεδίαση έχει φτάσει το μισό εκατομμύριο πωλήσεις σε παγκόσμια κλίμακα. Και όπως σημειώνει η εταιρεία, δεν έχει ακόμα αντιγραφεί – αν και σίγουρα ο ανταγωνισμός δουλεύει προς αυτή την κατεύθυνση.

Η ανανέωση περιλαμβάνει αλλαγές στη σχεδίαση του εμπρός και του πίσω μέρους, ένα νέο μικρό βενζινοκινητήρα 1.2 τούρμπο και περισσότερες επιλογές εξατομίκευσης, με χρωματιστές πινελιές στο εσωτερικό, το αμάξωμα και τους τροχούς. Διαθέσιμο είναι επίσης το νέο, συνδέσιμο με Google, σύστημα πολυμέσων της Nissan, ενώ έχει γίνει και μια πολύ αναγκαία αύξηση στο χώρο αποσκευών, που φτάνει έως και το 40% στις προσθιοκίνητες εκδόσεις.

Πώς είναι στην οδήγηση;
Ίσως η μεγαλύτερη βελτίωση σε όλη την γκάμα είναι αυτή που αφορά στην άνεση της ανάρτησης. Η Nissan λέει πως επιτεύχθηκε απλά ρυθμίζοντας τα υπάρχοντα εξαρτήματα, όμως το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό. Ακόμα και στους λιθόστρωτους δρόμους της Λισαβόνας, η ανάρτηση του Juke απορροφούσε μια χαρά τις ανωμαλίες.

Συνολικά, το συγκεκριμένο Juke αποδείχτηκε αξιοσημείωτα ακριβές και άνετο στους επαρχιακούς δρόμους, αλλά αναδείχτηκε ακόμα περισσότερο στα στενά δρομάκια της πορτογαλικής πρωτεύουσας. Το Juke είναι κάπως «εφαρμοστό» μπροστά και λίγο κλειστοφοβικό στο πίσω κάθισμα, αλλά είναι ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο για την πόλη, χάρη στην ψηλή θέση οδήγησης και τις περιορισμένες εξωτερικές διαστάσεις του.   

Αυτό όμως που πραγματικά αναδεικνύει το αυτοκίνητο είναι ο νέος βενζινοκινητήρας 1,2 λίτρων. Έχει ομαλή, εκλεπτυσμένη λειτουργία, είναι ψυχωμένος και συνεργάζεται άψογα με το ιδιαίτερα θετικό, χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων του Juke. Σε αυτό το μαζεμένο και σχετικά ελαφρύ αυτοκίνητο, ο συγκεκριμένος συνδυασμός κινητήρα και μετάδοσης του πάει γάντι.

Να το αγοράσω;
Με δυο λόγια, το Juke 1.2 DIG-T είναι ένα ζωηρό και καλοφτιαγμένο μικρό αυτοκίνητο με έναν πολύ καλό κινητήρα και μια βολική, υπερυψωμένη θέση οδήγησης.

Αν η εξωτερική του εμφάνιση –που έχει γίνει πιο εύπεπτη μετά από τρία χρόνια– σας ξένιζε μέχρι τώρα, ξανασκεφτείτε το. Από καθαρά οδηγική άποψη, αυτό το Juke κάνει την καθημερινή μετακίνηση στην πόλη ευκολότερη, ταξιδεύει άνετα στον αυτοκινητόδρομο και οι εμπρός θέσεις του αποτελούν ένα σπουδαίο θεωρείο για τουριστικές βόλτες στο επαρχιακό δίκτυο.

Τι λέει το DRIVE
Ο γνωστός μας από το Qashqai, καινούργιος κινητήρας 1.2 τούρμπο ταιριάζει γάντι στο ανανεωμένο Juke, που έχει επιπλέον πιο άνετη ανάρτηση και μεγαλύτερο χώρο αποσκευών.   
Τιμή Από €13.900 (κατ’ εκτίμηση)
Τεχνολογία 1.197 cc, i4, 16v, 2 ΕΕΚ, άμεσος ψεκασμός, τούρμπο, 115 PS/4.500 rpm, 19,4 kgm/2.000 rpm, χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, κίνηση στους εμπρός τροχούς
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-100 km/h 10,8”
Τελική ταχύτητα 178 km/h
Μέση κατανάλωση 5,6 lt/100 km
Εκπομπές CO2 129 g/km
Διαστάσεις 4.135 x 1.765 x 1.565 mm
Μεταξόνιο 2.530 mm
Χώρος αποσκευών 354 lt
Βάρος 1.236-1.307 kg
Στοιχεία κατασκευαστή

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube