Οδηγούμε: Honda Jazz Hybrid

Οδηγούμε: Honda Jazz Hybrid

Electro Jazz: Το Jazz μιξάρει την υβριδική τεχνολογία και μας την παρουσιάζει πρώτο στην κατηγορία των supermini.

Η εντυπωσιακή αξιοπιστία και η απόλυτη πρακτικότητα της καμπίνας ήταν μέχρι σήμερα τα δύο κυριότερα χαρακτηριστικά του Jazz. Σε αυτά έρχεται να προστεθεί η μέγιστη οικονομία βενζίνης με τη βοήθεια της υβριδικής τεχνολογίας. Θα αναγνωρίσετε το Jazz Hybrid από το χρώμιο στη μάσκα και από τα νέα χρώματα, όπως το εικονιζόμενο πράσινο.

Η πόλη το καλεί
Το Jazz χρησιμοποιεί αυτούσιο το υβριδικό σύστημα του Insight: 1.300άρης κινητήρας εσωτερικής καύσης με 88 ίππους και 12,3 kgm ροπής και ηλεκτροκινητήρας 14 ίππων και 8,0 kgm. Η μέγιστη συνδυασμένη ισχύς είναι 98 ίπποι που φτάνουν στους εμπρός τροχούς μέσω κιβωτίου CVT -συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης. Η εταιρεία ανακοινώνει μέση τυποποιημένη κατανάλωση 4,5 lt/100 km, τη στιγμή που για το 1.2 και το 1.4 η αντίστοιχη τιμή είναι 5,3 και 5,5 λίτρα. Η σημαντικότερη διαφορά πάντως σημειώνεται στην πόλη, όπου φτάνει έως και το -21%, σύμφωνα με τη Honda.

Ωστόσο το παράδοξο είναι ότι οι εκπομπές CO2 υπερβαίνουν τα 100 gr/km και το Jazz Hybrid δεν εξαιρείται από τα ετήσια τέλη κυκλοφορίας. Έτσι, ο ιδιοκτήτης του υποχρεούται να πληρώνει 83,2 ευρώ. Αυτό που θα εκτιμήσεις πολύ είναι η ευκολία στην οδήγηση, ειδικά μόλις συμβιβαστείς με τη σφιχτή ανάρτηση στη χαμηλή ταχύτητα και το πολύ ελαφρύ τιμόνι. Μειονέκτημα αποτελεί ο θόρυβος όταν θέλεις να επιταχύνεις γρήγορα: Λόγω του CVT, το μοτέρ ανεβάζει πολλές στροφές κι ακούγεται έντονα κι επίμονα στην καμπίνα.

Συμφέρει;
Στην τελευταία, η πρακτικότητα δεν έχει θυσιαστεί εξαιτίας του υβριδικού συστήματος. Υπάρχουν όλες οι πρακτικές θήκες που διευκολύνουν την καθημερινότητα, ακόμα και τα πίσω καθίσματα magic seats με τα έδρανα που ανασηκώνονται. Λόγω του χώρου που καταλαμβάνουν οι μπαταρίες η χωρητικότητά του πορτμπαγκάζ έχει πέσει από τα 337 στα 223 λίτρα. Η βασική τιμή του Jazz Hybrid ανακοινώθηκε στα € 17.990.

Το εάν συμφέρει να το αγοράσεις ή όχι είναι κάτι που εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από το εάν θέλεις ή όχι ένα Jazz με χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο. Η διαφορά της τιμής είναι 2.245 ευρώ από το βασικό 1.400άρι χειροκίνητο Jazz, κάτι που σημαίνει ότι η απόσβεση της διαφοράς γίνεται σε κάτι λιγότερο από 120.000 km. Από την άλλη, εάν θέλεις αυτόματο κιβώτιο, η διαφορά στην τιμή είναι μόλις 475 ευρώ και έχεις αφενός το πολύ καλό CVT έναντι του μέτριου i-shift, αφετέρου καθαρή οικολογική συνείδηση.

Τι λέει το DRIVE
Το πρώτο υβριδικό σουπερμίνι είναι ιδιαίτερα αξιόλογο, αλλά απευθύνεται και σε συνειδητοποιημένο αγοραστικό κοινό που θα πληρώσει παραπάνω γι’ αυτό
Τεχνολογία 1.339 cc, i4, 16v, 2EEK, συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης CVT
Απόδοση θερμικός κινητήρας 88 PS/5.800 rpm, 12,3 kgm/4.500 rpm, ηλεκτρικός κινητήρας 14 PS, 8,0 kgm/1.000, συνδυασμένη ισχύς 98 PS/5.500 rpm
Επιδόσεις: 0-100 σε 12,2” και 7,9”, τελική 175 km/h
Μέση κατανάλωση: 4,5 lt/100km
Εκπομπές CO2     104 gr/km
Μετρήσεις κατασκευαστή
 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube