To νέο Tourneo Courier μοιράζεται την κοινή πλατφόρμα των Fiesta και Β-MΑΧ, ενώ με το τελευταίο μοιράζονται και τις συρόμενες πόρτες που κάνουν ευκολότερη την πρόσβαση ή/και τη φόρτωση στις πίσω θέσεις.
To νέο Courier, που έρχεται συμπληρώσει την γκάμα των Tourneo Connect και Grand Connect με συνολικό μήκος 4,16 m έχει εξαιρετικά μεγάλους χώρους επιβατών και αποσκευών.
Ξεχωρίζουν τα 708 λίτρα στο πορτμπαγκάζ, μέγεθος που έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε σε πολύ μεγαλύτερες κατηγορίες. Φυσικά κληρονομεί και όλη τη λίστα εξοπλισμού ασφάλειας και άνεσης, με έως και επτά αερόσακους καθώς και το σύστημα Ford SYNC.
Το Ford Tourneo Courier θα διατίθεται με ένα κινητήρα βενζίνης κι άλλον ένα ντίζελ. Πρόκειται για τον 1.0 EcoBoost με 100 ίππους και τον 1.6 TDCi με 95 ίππους. Δεν μπορώ να πω πως κάποιος από τους δυο διακρίνεται για τις επιδόσεις που εξασφαλίζει. Όμως ο EcoBoost είναι ταχύτερος από στάση, έχει μεγαλύτερο εύρος λειτουργίας, δεν είναι πολύ απαιτητικός σε καύσιμο και σαφώς θα έχει πιο προσιτή τιμή.
Τι λέει το DRIVE
Είναι εντυπωσιακό το πόσο χώρο μπορείς να έχεις με τόσο μικρές εξωτερικές διαστάσεις. Με δεδομένη την ποιότητα υλικών αναμένεται οριακά φθηνότερο από το εξίσου φιλόξενο B-MAX.
Τιμή € 14.000 (εκτιμώμενη)
Τεχνολογία 999 cc, i3, 12v, 2 ΕΕΚ, άμεσος ψεκασμός, τούρμπο VGT, 100 PS/6.000 rpm, 17,3 kgm/1.400-4.000 rpm, χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων, κίνηση στους εμπρός τροχούς
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-100 km/h 12,3”
Τελική ταχύτητα 173 km/h
Μέση κατανάλωση 5,2 lt/100 km
Εκπομπές CO2 119 g/km
Διαστάσεις 4.157 x 1.764 x 1.723 mm
Μεταξόνιο 2.489 mm
Βάρος 1.265 kg
Στοιχεία κατασκευαστή