Ο επιπλέον όγκος στο πίσω μέρος της νέας 3 Touring έχει ενσωματωθεί ιδανικά, τόσο που τουλάχιστον στα μάτια μου φαίνεται ομορφότερη από τη σεντάν.
Έχει ακριβώς ίδιο μήκος με εκείνη (4,62 m), ενώ ο χώρος αποσκευών έχει αυξηθεί από τα 480 στα 495 lt. Η ουσιαστική διαφορά είναι οι έξυπνες λύσεις που προσφέρει για όσους δίνουν έμφαση στην πρακτικότητα. Η πίσω πόρτα ανοίγει και κλείνει ηλεκτρικά, ενώ όταν κουβαλάς τόσα πράγματα που η αναζήτηση του κλειδιού θα ήταν εφιάλτης, μπορεί να ανοίξει και «handsfree» απλώς περνώντας το πόδι σου κάτω από τον προφυλακτήρα. Το πίσω παρμπρίζ ανοίγει ξεχωριστά, όπως και στην προκάτοχό της, και το πίσω κάθισμα αναδιπλώνεται σε αναλογία 40:20:40.
Τα παραπάνω την επιβαρύνουν με 70 επιπλέον κιλά, το οποία φυσικά δεν είναι ικανά να χαλάσουν την εξαιρετική οδική συμπεριφορά της 3άρας. Ούτε ο δίλιτρος των 245 PS δείχνει να δυσκολεύεται, προσφέροντας κορυφαίες επιδόσεις από το ραλαντί και ευστροφία ως τον κόφτη. Βέβαια, πιο ταιριαστή με τον χαρακτήρα της Touring είναι η έκδοση 320d που διατίθεται ήδη, αλλά και οι 320i, 318d και 316d (όλες δίλιτρες) που θα ακολουθήσουν στο τέλος του χρόνου. Η τιμή τους θα είναι περίπου €1.500 αυξημένη σε σχέση με των αντίστοιχων σεντάν.
Τι λέει το DRIVE
Ο ακαταμάχητος χαρακτήρας της 3άρας παντρεύεται τέλεια με την πρακτικότητα του στέσιον
Τεχνολογία 1.997 cc, 4κύλινδρος σε σειρά, 16v, Valvetronic, turbo, 245 PS/5.000-6.000 rpm, 35,7 kgm/1.250-4.800 rpm, αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων
Επιδόσεις* 0-100 km/h σε 6,0”, τελική ταχύτητα 250 km/h
Μέση κατανάλωση* 6,5 lt/100 km
Εκπομπές CO2 152 gr/km
*Τιμές κατασκευαστή