Η Ford επιστρέφει στο WRC

Η Ford επιστρέφει στο WRC

Στη λίστα της FIA με τους κατασκευαστές του WRC αναφέρεται η Ford για πρώτη φορά από το 2012.

Τις τελευταίες πέντε σεζόν η Ford είχε έναν δευτερεύοντα ρόλο. Η M-Sport, η ιδιωτική επιχείρηση του Malcom Wilson ανέλαβε να εξελίσσει και να υποστηρίζει τα Fiesta στο WRC μετά την διακοπή του εργοστασιακού προγράμματος. Για πρώτη φορά μετά το 2012 η ομάδα δηλώθηκε ως M-Sport Ford World Rally Team.

Η M-Sport είχε κάποια τεχνική (κυρίως) και οικονομική (λιγότερο) υποστήριξη από το εργοστάσιο, όχι όμως στα προ 2012 επίπεδα, όταν ουσιαστικά η ομάδα του Wilson ήταν τμήμα της Ford. Και φυσικά όχι στο σημερινό επίπεδο των Toyota, Citroen και Hyundai. Παρόλα αυτά φέτος η M-Sport πήρε τον τίτλο των Κατασκευαστών με το Fiesta, τον πρώτο ως ιδιωτική ομάδα. Και ο Sebastien Ogier τον τίτλο των Οδηγών, τον πρώτο της καριέρας του εκτός Volkswagen.

Είχαμε πει και παλαιότερα ότι η αποχώρηση της Ford από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Rallycross ίσως έγινε για να εξοικονομηθούν πόροι για το WRC. Ενώ πρόσφατο ρεπορτάζ από γαλλικά μέσα στο οποίο είχαμε αναφερθεί αφορούσε επικοινωνία μέσω δηλώσεων στον Τύπο του Ogier με το εργοστάσιο και έδειχνε ότι τα μηνύματα είχαν παραδοθεί και γίνει αντιληπτά, ώστε να δρομολογηθούν στο παρασκήνιο οι εξελίξεις.

Ο Γάλλος πέντε φορές πλέον παγκόσμιος πρωταθλητής είχε πει ότι δύσκολα θα έμενε στην βρετανική ομάδα χωρίς εργοστασιακή υποστήριξη. Ότι τελικά αποφάσισε να συνεχίσει με το Fiesta και την M-Sport δείχνει ότι η Ford πείστηκε να βάλει το χέρι πιο βαθειά στην τσέπη και να βοηθήσει προκειμένου το Fiesta και ο Ogier να είναι σε θέση να διεκδικήσουν τον τίτλο και το 2018. Μια χρονιά που τόσο η Citroen όσο και η Toyota θα εντείνουν τις προσπάθειές τους. Ενώ η Hyundai έρχεται με την φόρα του 2017, μια σεζόν στην οποία έτσι κι αλλιώς ήταν κοινώς αποδεκτό ότι είχε το καλύτερο αυτοκίνητο.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube