O Διονύσης Λιβέρης ξεχώρισε στους πανευρωπαϊκούς Iame X-30 και Rotax EuroChallenge

O Διονύσης Λιβέρης ξεχώρισε στους πανευρωπαϊκούς Iame X-30 και Rotax EuroChallenge

Ο νεαρός Διονύσης Λιβέρης διακρίθηκε έδειξε ότι έχει την ταχύτητα και αντέχει στην πίεση των κορυφαίων ευρωπαϊκών θεσμών στους αγώνες καρτ.

Τα δύο περασμένα Σαββατοκύριακα ο Διονύσης Λιβέρης συμμετείχε στους δύο κορυφαίους θεσμούς ενιαίου στον χώρο του ευρωαπαϊκού καρτ, στο Iame X-30 και στο Rotax EuroChallenge.

Ξεκινώντας από τον πιο πρόσφατο αγώνα της Rotax, μία σχετικά μέτρια επίδοση στις κατατακτήριες δοκιμές τον έφερε 15ο στους 29 οδηγούς από 16 χώρες. Ένα σπρώξιμο από πίσω που τον έβγαλε εκτός πίστας και τελευταίο στα προκριματικά. Έτσι δεν ήταν σε θέση να αγωνιστεί για τις πρώτες θέσεις στον αγώνα πού έγινε την περασμένη Κυριακή στο Wackersdorf της Γερμανίας.

Η προσπάθεια ξεκίνησε από την Τετάρτη και την Πέμπτη, με βροχή στις ελεύθερες δοκιμές. Ζεστός από την εκπληκτική του κούρσα μια βδομάδα νωρίτερα στην ίδια πίστα, στον πανευρωπαικό αγώνα Iame Χ-30, ο Λιβέρης ήταν ο ταχύτερος όλων.  Πρώτος ήταν επίσης και στο στεγνό την Παρασκευή το πρωί, στις χρονομετρημένες ελεύθερες δοκιμές (φωτό), πράγμα που έδειξε ότι οι προηγούμενες επιδόσεις του στο Wackersdorf και στο Cheb της Τσεχίας όπου είχε αγωνιστεί δύο εβδομάδες πιο πριν και είχε έρθει 2ος στη διοργάνωση κεντρικής Ευρώπης, κάθε άλλο παρά τυχαίες ήταν.

Ξεκινώντας στη μέση του grid, ο Διονύσης δεν είχε άλλη επιλογή από το να κάνει μια πολύ προσεκτική κούρσα ανάμεσα στους καλύτερους νεαρούς οδηγούς της Ευρώπης.  Το αποτέλεσμα ήταν να πετύχει να τερματίσει ένατος στην τελική κατάταξη, σε έναν αγώνα με πολύ μικρές διαφορές. Είναι χαρακτηριστικό ότι ο τρίτος ήταν μόλις δύο δευτερόλεπτα μπροστά του και οι ταχύτεροι χρόνοι των δέκα πρώτων ήταν μέσα σε δύο δέκατα του δευτερολέπτου. Ηταν μια εντυπωσιακή επίδοση από τον νεαρό έλληνα οδηγό που στον πέμπτο του μόλις διεθνή αγώνα έδειξε ότι μπορεί να διεκδικεί μια θέση στο βάθρο σε πανευρωπαϊκό επίπεδο.

Να θυμίσουμε ότι μια βδομάδα νωρίτερα ο Λιβέρης είχε έρθει έβδομος στην τελική κατάταξη του πανευρωπαικού αγώνα πρωταθλήματος Χ-30 Junior στην ίδια πίστα του Wackersdorf της Γερμανίας ανάμεσα σε 27 οδηγούς από 13 χώρες.  Προερχόμενος από μια δεύτερη θέση στο κύπελλο Rotax Max Κεντρικής Ευρώπης, στο Cheb της Τσεχίας. Και τις δύο πίστες τις έβλεπε για πρώτη φορά, ενώ στη Γερμανία για πρώτη φορά οδήγησε το καρτ του σε διαμόρφωση Χ-30 που περιλαμβάνει διαφορετικό κινητήρα και άλλα λάστιχα.

Η έλλειψη εξοικείωσης όπως ήταν φυσικό επιβάρυνε τους χρόνους του στα δοκιμαστικά και στα κατατακτήρια σκέλη των οκτώ γύρων που έγιναν την Παρασκευή και το Σάββατο.  Έτσι για την Κυριακή ο Διονύσης βρέθηκε 17ος στη σειρά για  τον πρώτο τελικό αφού η καλύτερη επίδοση που είχε φέρει ήταν η 11η θέση.

Όμως η Κυριακή ξημέρωσε βροχερή και ο Λιβέρης με την στρωτή οδήγηση που τον χαρακτηρίζει έδειξε αμέσως εξαιρετικά δείγματα του ταλέντου του.  Στην προθέρμανση το πρωί έκανε τον έκτο ταχύτερο χρόνο και με την εκκίνηση στον πρώτο τελικό, πάντα με βροχή, άρχισε να προσπερνά τους αντιπάλους του σημειώνοντας τον ένα ταχύτερο γύρο του αγώνα μετά τον άλλο.  Τελικά τερμάτισε στην πέμπτη θέση της κατάταξης, πίσω μόνον από τους έμπειρους Άγγλουςς, αφού κέρδισε 12 θέσεις στους 12 γύρους του αγώνα και τα πολύ θετικά σχόλια των εκφωνητών της ιντερνετικής μετάδοσης, που όσο να ‘ναι, κάτι έχουν δει από αγώνες καρτ και ξέρουν.

Οι συνθήκες όμως άλλαξαν και πάλι και ο μεγάλος τελικός των 15 γύρων ήταν σε απόλυτα στεγνή πίστα.  Ο Διονύσης από την πέμπτη θέση βούτηξε στην πρώτη στροφή και βγήκε τρίτος, θέση που κράτησε έως τον πέμπτο γύρο.   Στη συνέχεια η κοντή τελική σχέση της μετάδοσης που είχε επιλέξει του στερούσε τελική ταχύτητα και άρχισε να του κοστίζει καθώς οι αντίπαλοι έβρισκαν το ρυθμό τους και έβγαιναν ολοένα και πιο γρήγορα στην ευθεία. Τελικά, και τις πέντε πρώτες θέσεις πήραν οι Άγγλοι.

Τον Διονύση Λιβέρη προπονεί ο κορυφαίος έλληνας καρτίστας Γιάννης Αντωνιάδης και στηρίζει η Chipita-7Days.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube