Ο Webber «τα χώνει» για άλλη μια φορά στην Pirelli

Ο Webber «τα χώνει» για άλλη μια φορά στην Pirelli

Tι είπε ο Αυστραλός για το περιστατικό με τον Perez

Για μια ακόμη φορά ο Mark Webber τα έβαλε με την Pirelli με αφορμή το περιστατικό με τον Perez στην Κορέα.
Ο Αυστραλός που σχεδόν από την αρχή της χρονιάς γκρίνιαζε σε ό,τι έχει να κάνει με τα ελαστικά και ακόμη και τώρα, μετά τις αλλαγές που έκανε η Pirelli  στα μέσα της σεζόν δεν δείχνει να είναι ικανοποιημένος.

Στον αγώνα της Κορέας είναι αλήθεια ότι το εμπρός δεξί ελαστικό δεχόταν τη μεγαλύτερη καταπόνηση από όλα, λόγω της φοράς της πίστας και της ιδιαιτερότητας των στροφών. Ετσι, μετά από ένα δυνατό φρενάρισμα λίγο πριν την έξοδο των πιτ, το δεξί εμπρός ελαστικό του Perez  κατέρρευσε με αποτέλεσμα να ξεκολλήσει όλο το πέλμα του, να σπάσει την αεροτομή και να γεμίσει η πίστα τόσο από κομμάτι ανθρακονήματος όσο και από κομμάτια ελαστικού.




Σαν αποτέλεσμα όλου αυτού ήταν να μπει στην πίστα το αυτοκίνητο ασφαλείας και στη συνέχεια να δημιουργηθεί ένα μικρό χάος από το οποίο ο Αυστραλός βρέθηκε να εγκαταλείπει μέσα στη φλεγόμενη Red Bull.
Βέβαια το γεγονός της εγκατάλειψης του Webber δεν έχει άμεσα σχέση με το περιστατικό με το λάστιχο του Perez, όμως ο πιλότος της Red Bull θεωρεί πως αν δεν είχε γίνει αυτό με το λάστιχο, δεν θα είχε χρειαστεί να μπει το αυτοκίνητο ασφαλείας στην πίστα και όλα θα κυλούσαν ομαλά.

Ετσι, μετά το τέλος του αγώνα τα έβαλε με την  Pirelli λέγοντας πως το τι θέλουμε εμείς οι οδηγοί φαίνεται να μην έχει τόση σημασία για αυτούς που ασχολούνται περισσότερο με το τι θέλουν άλλοι. Τα λάστιχα φθείρονται πολύ και εκρήγνυνται αυτό πρέπει να σταματήσει. Είμαι σίγουρος -συνέχισε ο Αυστραλός -πως από την Pirelli θα μας πουν πως το λάστιχο του Perez αστόχησε διότι παραμορφώθηκε από το μπλοκάρισμα. Ομως η αιτία του μπλοκαρίσματος είναι ότι αυτό έγινε διότι προηγουμένως είχε φθαρεί τελείως το πέλμα του λάστιχου.

Από την πλευρά της Pirelli και σε ό,τι αφορά στο περιστατικό του Perez  είπαν αυτό ακριβώς που είχε «προβλέψει» ο  Webber, ενώ ο Paul Hembery συμπλήρωσε πως αν αποφασιστεί να έχουμε ελαστικά που θα διαρκούν για όλα τον αγώνα μπορούμε να τα φτιάξουμε. Το ζητούμενο είναι (συμπλήρωσε ο Paul Hembery) πόσα πιτ στοπ θέλουμε  σε  έναν αγώνα.
 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube