Δοκιμές, Βαρκελώνη 2: Τέλος, με τον Kimi μπροστά
Η Ferrari με τον Kimi Raikkonen παρέμεινε η ταχύτερη την τελευταία μέρα των χειμερινών δοκιμών εξέλιξης. CU in Melbourne!
O Raikkonen παρέμεινε στην κορυφή του πίνακα με τον πρωινό του χρόνο, ενώ η McLaren και η Renault ανέκτησαν μέρος του χαμένου χρόνου.
Το 1’ 17” 221 που είχε γράψει ο Kimi το πρωί δεν απειλήθηκε το τελευταίο απόγευμα των δοκιμών εξέλιξης, αν και την τελευταία ώρα έγιναν κάποιες ανακατατάξεις πίσω από το Φιλανδό της Ferrari.
Ο Daniel Ricciardo με τη Red Bull ήταν ο πρώτος που ανέβηκε θεαματικά ενώ απέμεναν 45 λεπτά δοκιμών, παίρνοντας τη 2η θέση με τα supersoft λάστιχα. Όμως τον πέρασαν στη συνέχεια ο Carlos Sainz κι ο Fernando Alonso.
O Sainz δεν βγήκε στην πίστα παρά το τελευταίο δίωρο αφού η Renault αναγκάστηκε να αλλάξει το κιβώτιο της RS18. Ο Ισπανός πάντως κατάφερε να ανέβει 2ος με τα hypersoft, μισή ώρα πριν το τέλος.
Όμως ο Sainz έχασε στο τέλος τη 2η θέση από τον συμπατριώτη του, τον Alonso, που προσπαθούσε να ανακτήσει τον χαμένο χρόνο από το πρωί. Η McLaren είχε σταματήσει στην πίστα με πρόβλημα στο τούρμπο και η ομάδα αναγκάστηκε να αλλάξει τον κινητήρα Renault, με αποτέλεσμα να χαθούν πάνω από πέντε ώρες δοκιμών.
Φορώντας τα hypersoft, o Alonso (φωτ. κάτω) σημείωσε χρόνο 1’ 17” 981 για να ανέβει στη 2η θέση και στη συνέχεια βελτίωσε σε 1’ 17” 784 για να καταλήξει μόνο 0,563’ πίσω από τον Raikkonen. Μάλιστα σε κάποια φάση του πήρε και την 1η θέση, αλλά ο χρόνος του ακυρώθηκε επειδή είχε κόψει το τελευταίο σικέιν. Τελικά ο Ισπανός έκλεισε τη μέρα με 93 γύρους στο ενεργητικό του.
Ο Romain Grosjean (Haas) ήταν πάντως αυτός που έκανε τους περισσότερους γύρους σήμερα, φτάνοντας τους 181 ενώ έγραψε και τον 5ο καλύτερο χρόνο φορώντας τα ultrasoft λάστιχα (τα δεύτερα πιο μαλακά).
Ο Valtteri Bottas αντικατέστησε το απόγευμα τον Lewis Hamilton στο τιμόνι της Mercedes, κάνοντας την 6η καλύτερη επίδοση με τα medium λάστιχα και συμβάλλοντας ώστε η ομάδα να κάνει συνολικά τους περισσότερους γύρους, 201.
Μετά την πρωινή του έξοδο στην αμμοπαγίδα, ο Charles Leclerc φόρεσε τα hypersoft στη Sauber για να σημειώσει τον 9ο χρόνο, πίσω από τον Brendon Hartley (Toro Rosso) και τον Esteban Ocon (Force India).
O Sergey Sirotkin (Williams) συμπλήρωσε τη δεκάδα πριν δώσει τη θέση του στον Lance Stroll για τις τελευταίες ώρες. Ο Καναδός ήταν και πάλι ο πιο αργός απ’ όλους, πίσω από τον Hamilton, αλλά με τα soft λάστιχα.
ΟΙ ΧΡΟΝΟΙ ΤΗΝ ΟΓΔΟΗ ΚΑΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΜΕΡΑ ΤΩΝ ΧΕΙΜΕΡΙΝΩΝ ΔΟΚΙΜΩΝ ΕΞΕΛΙΞΗΣ:
Θ. | ΟΔΗΓΟΣ | ΜΟΝΟΘΕΣΙΟ | ΧΡΟΝΟΣ | ΔΙΑΦ. | ΓΥΡΟΙ |
---|---|---|---|---|---|
1 | Kimi Raikkonen | Ferrari | 1m17.221s | - | 157 |
2 | Fernando Alonso | McLaren/Renault | 1m17.784s | 0.563s | 93 |
3 | Carlos Sainz | Renault | 1m18.092s | 0.871s | 45 |
4 | Daniel Ricciardo | Red Bull/Renault | 1m18.327s | 1.106s | 92 |
5 | Romain Grosjean | Haas/Ferrari | 1m18.412s | 1.191s | 181 |
6 | Valtteri Bottas | Mercedes | 1m18.825s | 1.604s | 104 |
7 | Brendon Hartley | Toro Rosso/Honda | 1m18.949s | 1.728s | 156 |
8 | Esteban Ocon | Force India/Mercedes | 1m18.967s | 1.746s | 163 |
9 | Charles Leclerc | Sauber/Ferrari | 1m19.118s | 1.897s | 75 |
10 | Sergey Sirotkin | Williams/Mercedes | 1m19.189s | 1.968s | 105 |
11 | Lewis Hamilton | Mercedes | 1m19.464s | 2.243s | 97 |
12 | Lance Stroll | Williams/Mercedes | 1m19.954s | 2.733s | 27 |