Δοκιμές, Βαρκελώνη 2: O Ricciardo παραμένει ο πιο γρήγορος
O Daniel Ricciardo με τη Red Bull σημείωσε ρεκόρ πίστας, ενώ η McLaren έχασε σχεδόν όλη τη μέρα.
Με εξαίρεση τους οδηγούς που εμφανίστηκαν μόνο το απόγευμα, οι υπόλοιποι πήγαν για γρήγορους γύρους το πρωί ενώ το απόγευμα επικεντρώθηκαν σε προσομοιώσεις αγώνα.
Έτσι, ο χρόνος 1’ 18” 047 που είχε πετύχει ο Ricciardo στη 1 μ.μ. έμεινε αξεπέραστος. Πρόκειται για νέο ανεπίσημο ρεκόρ πίστας, καθώς σπάει το παλιό που κατείχε ο Felipe Massa με τη Ferrari από το 2008.
Ο Αυστραλός της Red Bull φόρεσε για πρώτη φορά το νέο λάστιχο hypersoft για να περάσει τον Lewis Hamilton (Mercedes) που ήταν μέχρι τότε ο πιο γρήγορος με τα medium, τα supersoft και τα ultrasoft λάστιχα.
Ο Βρετανός της Mercedes ήταν τελικά 0,353” πιο αργός, με χρόνο 1’ 18” 400, φορώντας την ultrasoft γόμα, ενώ ο team-mate του, ο Valtteri Bottas, ήταν 0,160” πιο αργός από αυτόν, με την ακόμη πιο μαλακή hypersoft.
Η Ferrari άλλαξε το πρόγραμμά της και χρησιμοποίησε ξανά τον Sebastian Vettel το πρωί, επειδή ο Kimi Raikkonen ήταν αδιάθετος. Ο Γερμανός σημείωσε τον 4ο καλύτερο χρόνο, με τα soft λάστιχα. Ήταν 1,494” μακριά από την κορυφή, αλλά επικεντρώθηκε σε μεγάλα πακέτα γύρων.
Ο Raikkonen κατατάχτηκε τελικά στην 8η θέση και πρόσθεσε μόνο 49 γύρους στους 66 που είχε κάνει ο Vettel.
Πέμπτος, πίσω από τον Vettel, ήταν ο Brendon Hartley, που βελτίωσε την επίδοσή του προς το τέλος της μέρας. Προηγουμένως είχε ένα τετακέ (φωτ. κάτω) και στη συνέχεια σταμάτησε στην έξοδο των pits, όμως παρ’ όλα αυτά συμπλήρωσε 118 γύρους με την Toro Rosso.
O Νεοζηλανδός έκανε ένα γύρο σε 1’ 19” 823 με τα hypersoft για να ανέβει στην κατάταξη και να δώσει άλλη μια ώθηση στη Honda, την ώρα που ο παλιός συνεργάτης της, η McLaren είχε μια πολύ κακή μέρα.
Ο Fernando Alonso ήταν ο πιο γρήγορος στην αρχή του πρωινού, μετά από δύο πολύ παραγωγικές ώρες όπου συμπλήρωσε 47 γύρους και σημείωσε χρόνο 1’ 19” 856 με τα hypersoft λάστιχα. Όμως μετά σταμάτησε πριν την Κ7 λόγω διαρροής λαδιού. Η αλλαγή κινητήρα κράτησε τον Ισπανό στο γκαράζ για εξήμιση ώρες, αλλά ξαναβγήκε τα τελευταία 15 λεπτά για να κάνει άλλους 10 γύρους.
Ο Alonso ήταν τελικά δυο δέκατα ταχύτερος από τον Carlos Sainz με τη Renault, που συμπλήρωσε 88 γύρους το πρώτο τετράωρο πριν παραδώσει την RS18 στον Nico Hulkenberg.
Ο Γερμανός ήταν 0,8” πιο αργός καθώς επικεντρώθηκε σε προσομοίωση αγώνα για να φτάσει τελικά τους 102 γύρους και να φέρει τη Renault πρώτη σε χιλιόμετρα.
Οι δύο οδηγοί της Renault είχαν ανάμεσά τους τον Romain Grosjean με τη Haas, τον Raikkonen και τον Lance Stroll με τη Williams, μια τριάδα που ήταν μέσα στο ίδιο δέκατο.
Οι Williams, Force India και Sauber δεν πρωταγωνίστησαν σε χρόνους και μάλιστα ο Charles Leclerc τελείωσε πρόωρα τις δοκιμές του όταν κόλλησε με τη Sauber στην αμμοπαγίδα της Κ12.
Οι δοκιμές συνεχίστηκαν όταν καθαρίστηκε η πίστα, αλλά μόνο για να γίνουν οι πρόβες εκκίνησης που επιβάλλει η FIA.
ΟΙ ΧΡΟΝΟΙ ΣΤΙΣ ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΞΕΛΙΞΗΣ ΤΗΣ ΤΕΤΑΡΤΗΣ 7 ΜΑΡΤΙΟΥ:
Θ. | ΟΔΗΓΟΣ | ΜΟΝΟΘΕΣΙΟ | ΧΡΟΝΟΣ | ΔΙΑΦ. | ΓΥΡΟΙ |
---|---|---|---|---|---|
1 | Daniel Ricciardo | Red Bull/Renault | 1m18.047s | - | 165 |
2 | Lewis Hamilton | Mercedes | 1m18.400s | 0.353s | 90 |
3 | Valtteri Bottas | Mercedes | 1m18.560s | 0.513s | 85 |
4 | Sebastian Vettel | Ferrari | 1m19.541s | 1.494s | 66 |
5 | Brendon Hartley | Toro Rosso/Honda | 1m19.823s | 1.776s | 119 |
6 | Fernando Alonso | McLaren/Renault | 1m19.856s | 1.809s | 57 |
7 | Carlos Sainz | Renault | 1m20.042s | 1.995s | 88 |
8 | Romain Grosjean | Haas/Ferrari | 1m20.237s | 2.190s | 78 |
9 | Kimi Raikkonen | Ferrari | 1m20.242s | 2.195s | 49 |
10 | Lance Stroll | Williams/Mercedes | 1m20.349s | 2.302s | 63 |
11 | Nico Hulkenberg | Renault | 1m20.758s | 2.711s | 102 |
12 | Esteban Ocon | Force India/Mercedes | 1m20.805s | 2.758s | 130 |
13 | Charles Leclerc | Sauber/Ferrari | 1m20.919s | 2.872s | 160 |
14 | Sergey Sirotkin | Williams/Mercedes | 1m22.350s | 4.303s | 80 |