Δοκιμές, Βαρκελώνη 2: H μέρα της Ferrari
O Vettel παρέμεινε ο πιο γρήγορος την πρώτη μέρα, ενώ η McLaren είχε κι άλλα προβλήματα.
Ο Vettel χρειάστηκε να προσπαθήσει μέχρι λίγο μετά το μεσημέρι για να περάσει τον Valtteri Bottas με τη Mercedes, αλλά ο χρόνος που πέτυχε, 1’ 20” 396 με τα medium λάστιχα, παρέμεινε ως το σημείο αναφοράς μέχρι τέλους.
Ο Bottas, με την πιο μαλακή soft γόμα, ήταν δύο δέκατα πιο αργός από τον Γερμανό της Ferrari, πριν παραδώσει το τιμόνι της Mercedes W09 στον Lewis Hamilton.
O πρωταθλητής ανέβηκε σταδιακά στην κατάταξη το απόγευμα, περνώντας τελικά και τον Pierre Gasly με την Toro Rosso και σημειώνοντας ένα 1’ 20” 808 με τα soft λάστιχα.
Ο Max Verstappen με τη Red Bull κατατάχτηκε 3ος, ανάμεσα στις δύο Mercedes, χάρη στο χρόνο που είχε σημειώσει το πρωί. Μιάμιση ώρα πριν τη λήξη της απογευματινής περιόδου, ο Ολλανδός σταμάτησε στην Κ1, αλλά κατάφερε να ξαναβγεί στην πίστα τα τελευταία 15 λεπτά.
Ο Gasly ήταν και πάλι “best of the rest”, στην 5η θέση, αλλά η Toro Rosso παρουσίασε το πρώτο της πρόβλημα στις χειμερινές δοκιμές – όχι με τον κινητήρα Honda, αλλά με τα φρένα. Η ομάδα περιορίστηκε σε 54 γύρους αφού ο Gasly δεν ξαναβγήκε τις τελευταίες τρεισήμιση ώρες.
Ο Kevin Magnussen δεν βελτίωσε την πρωινή του επίδοση, που όμως ήταν αρκετή για να διατηρήσει τη Haas στην 6η θέση του πίνακα των χρόνων.
Ο Nico Hulkenberg ήταν 7ος με τη Renault, μπροστά από τον team-mate του, τον Carlos Sainz, που οδήγησε την RS18 το απόγευμα.
Όμως ο νέος πελάτης της Renault, η McLaren, είχε και πάλι προβλήματα. Ο Stoffel Vandoorne είδε το σύστημα κίνησης να κάνει shut-down στον πρώτο του γύρο εγκατάστασης το πρωί, και μια ώρα αργότερα σταμάτησε στην έξοδο της τελευταίας στροφής με ένα παρόμοιο πρόβλημα.
Η McLaren κατάφερε να τον ξαναβγάλει στην πίστα για τρεις γύρους στο τέλος της πρωινής περιόδου, όμως οι απογευματινές του δοκιμές διακόπηκαν από ένα υδραυλικό πρόβλημα, με αποτέλεσμα η MCL33 να κάνει συνολικά μόνο 38 γύρους.
Τα λίγα χιλιόμετρα που έκανε η McLaren θα της κοστίσουν, αφού πολλές άλλες ομάδες εκμεταλλεύτηκαν τον καλό καιρό για να κάνουν πολλούς γύρους εξέλιξης. Οι δύο οδηγοί της Mercedes συμπλήρωσαν συνολικά 177, ενώ ο Vettel έκανε 171 μόνος του.
Οι Renault, Red Bull, Williams και Sauber επίσης εκμεταλλεύτηκαν τη λιακάδα και τη σχετική ζέστη για να κάνουν πάνω από 100 γύρους η κάθε μία, ενώ η Haas και η Force India συμπλήρωσαν 96 και 93 αντίστοιχα.
ΟΙ ΧΡΟΝΟΙ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ ΤΩΝ ΔΕΥΤΕΡΩΝ ΤΕΤΡΑΗΜΕΡΩΝ ΔΟΚΙΜΩΝ ΣΤΗ ΒΑΡΚΕΛΩΝΗ:
Θ. | ΟΔΗΓΟΣ | ΜΟΝΟΘΕΣΙΟ | ΧΡΟΝΟΣ | ΔΙΑΦ. | ΓΥΡΟΙ |
---|---|---|---|---|---|
1 | Sebastian Vettel | Ferrari | 1m20.396s | - | 171 |
2 | Valtteri Bottas | Mercedes | 1m20.596s | 0.200s | 86 |
3 | Max Verstappen | Red Bull/Renault | 1m20.649s | 0.253s | 130 |
4 | Lewis Hamilton | Mercedes | 1m20.808s | 0.412s | 91 |
5 | Pierre Gasly | Toro Rosso/Honda | 1m20.973s | 0.577s | 54 |
6 | Kevin Magnussen | Haas/Ferrari | 1m21.298s | 0.902s | 95 |
7 | Nico Hulkenberg | Renault | 1m21.432s | 1.036s | 48 |
8 | Carlos Sainz | Renault | 1m21.455s | 1.059s | 91 |
9 | Sergey Sirotkin | Williams/Mercedes | 1m21.588s | 1.192s | 42 |
10 | Sergio Perez | Force India/Mercedes | 1m21.643s | 1.247s | 93 |
11 | Marcus Ericsson | Sauber/Ferrari | 1m21.706s | 1.310s | 120 |
12 | Stoffel Vandoorne | McLaren/Renault | 1m21.946s | 1.550s | 38 |
13 | Lance Stroll | Williams/Mercedes | 1m22.937s | 2.541s | 86 |