Δοκιμές, Βαρκελώνη 2: Η σειρά του Vettel και της Ferrari

Δοκιμές, Βαρκελώνη 2: Η σειρά του Vettel και της Ferrari

O Sebastian Vettel ήταν ο ταχύτερος το πρώτο πρωινό των δεύτερων τετραήμερων δοκιμών εξέλιξης.

Ο Vettel βγήκε νικητής στη μονομαχία του με τον Valtteri Bottas και τη Mercedes, ενώ η Mclaren αντιμετώπισε και πάλι προβλήματα.

Ο Bottas στρώθηκε εξαρχής στη δουλειά και αποτέλεσε το σημείο αναφοράς για το μεγαλύτερο μέρος του πρωινού, καθώς σε ένα μεγάλο πακέτο γύρων με τα medium λάστιχα σημείωσε καλύτερο χρόνο 1’ 20” 756 προς το τέλος της πρώτης ώρας δοκιμών.

Ο Φιλανδός συμπλήρωσε 24 γύρους, περισσότερους από κάθε άλλον, πριν ο Stoffel Vandoorne σταματήσει με τη McLaren μέσα στην πίστα, με αποτέλεσμα να βγει κόκκινη σημαία.

Ο Βέλγος, που είχε κάνει ένα μόνο χρονομετρημένο γύρο, σημείωσε τον καλύτερο προσωπικό του χρόνο στους δύο πρώτους τομείς χρονομέτρησης, πριν σταματήσει στην έξοδο της τελευταίας στροφής με πρόβλημα στην μπαταρία.

Η McLaren έμεινε στο γκαράζ τις τρεις επόμενες ώρες, μέχρι το τέλος της πρωινής περιόδου, όπου ο Vandoorne ξαναβγήκε στην πίστα για τρεις εξερευνητικούς γύρους.

Αφού οι δοκιμές ξανάρχισαν μετά τη διακοπή λόγω της McLaren, οι Bottas και Vettel φόρεσαν γρήγορα τα soft λάστιχα και βγήκαν στην πίστα. Ο Γερμανός πήρε για λίγο την πρώτη θέση στον πίνακα των χρόνων με ένα γύρο στο 1’ 20” 653 πριν ο Φιλανδός τον περάσει για μόλις 0,022”.

O Bottas βελτίωσε σε 1’ 20” 596 και ο Max Verstappen σημείωσε ένα 1’ 20” 649 με τη Red Bull και τα medium λάστιχα. Σε εκείνη τη φάση, οι τρεις κορυφαίες ομάδες ήταν μέσα σε μισό δέκατο!

Λίγο πριν το τελευταίο ημίωρο, ο Vettel ολοκλήρωσε μια προσομοίωση πολλών γύρων με τα medium κάνοντας τον καλύτερο χρόνο του πρωινού, 1’20” 396δύο δέκατα μπροστά από τον Bottas.

Ο Verstapppen δεν βελτίωσε άλλο κι έμεινε 3ος, έχοντας όμως συμπληρώσει μόλις ένα γύρο λιγότερο από τους 86 των Vettel και Bottas.

Πίσω από την πρώτη τριάδα, ο Pierre Gasly συνέχισε την επιτυχημένη πορεία της συνεργασίας Toro Rosso – Honda, πετυχαίνοντας με τα soft λάστιχα ένα χρόνο μόνο μισό δευτερόλεπτο από την κορυφή.

Ο Γάλλος συμπλήρωσε συνολικά 53 γύρους, καθώς η Honda συνέχισε να γράφει απροβλημάτιστα χιλιόμετρα ενώ η παλιά της συνεργάτιδα, η McLaren, αντιμετώπισε νέα προβλήματα.

Ο Kevin Magnussen (Haas) ήταν ο τελευταίος από τους οδηγούς που γύρισαν μέσα στο ίδιο δευτερόλεπτο με τον Vettel, σημειώνοντας χρόνο 1’ 21” 298 με τα soft λάστιχα. Η Haas ήταν ένα δέκατο ταχύτερη από τη Renault, που κράτησε τον Nico Hulkenberg στο γκαράζ για το πρώτο μισό του πρωινού.

Πάντως, μεγάλα διαστήματα δοκιμών με τα medium λάστιχα βοήθησαν τη Renault να συμπληρώσει ένα σεβαστό αριθμό 48 γύρων.

Ο Sergey Sirotkin ήταν μόλις ένα δέκατο πίσω με τη Williams, που δεν συμπλήρωσε παραπάνω από 42 γύρους.

Ο Marcus Ericsson φόρεσε τα soft λάστιχα για να φέρει τη Sauber μπροστά από τη Force India, στο τελευταίο δεκάλεπτο της πρωινής περιόδου. Ήταν όμως σχεδόν ενάμισι δευτερόλεπτο από την κορυφή.

Ο Sergio Perez ήταν η αιτία να βγει η δεύτερη κόκκινη σημαία, στα μέσα της περιόδου, όταν είχε μια έξοδο με τη Force India στην Κ4 φέρνοντας χαλίκια στην πίστα – τα οποία πάντως καθάρισαν γρήγορα οι κριτές. Ο Μεξικανός έκανε τους λιγότερους γύρους απ’ όλους πλην του Vandoorne: μόνο 37.

ΟΙ ΧΡΟΝΟΙ ΤΗΝ ΠΡΩΙΝΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΔΟΚΙΜΩΝ ΤΗΣ ΤΡΙΤΗΣ, 6 ΜΑΡΤΙΟΥ

Θ.

ΟΔΗΓΟΣ

ΜΟΝΟΘΕΣΙΟ

ΧΡΟΝΟΣ

ΔΙΑΦ.

ΓΥΡΟΙ

1

Sebastian Vettel

Ferrari

1m20.396ss

1m20.396s

86

2

Valtteri Bottas

Mercedes

1m20.596ss

0.200s

86

3

Max Verstappen

Red Bull/Renault

1m20.649s

0.253s

85

4

Pierre Gasly

Toro Rosso/Honda

1m20.973s

0.577s

53

5

Kevin Magnussen

Haas/Ferrari

1m21.298s

0.902s

46

6

Sergey Sirotkin

Williams/Mercedes

1m21.588s

1.192s

42

7

Nico Hulkenberg

Renault

1m21.738s

1.342s

48

8

Marcus Ericsson

Sauber/Ferrari

1m21.893s

1.497s

56

9

Sergio Perez

Force India/Mercedes

1m21.936s

1.540s

37

10

Stoffel Vandoorne

McLaren/Renault

1m24.773s

4.377s

7

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube