Σπανιότατη Ferrari με «χτένι» στο σφυρί
Η Ferrari έχει καταργήσει πλέον το χειροκίνητο σασμάν. Οπότε πολλαπλασιάζεται αυτομάτως η αξία κάθε αυτοκινήτου του Maranello με το κλασικό χτένι.
Η Ferrari δεν κατασκευάζει πλέον αυτοκίνητα με χειροκίνητο σασμάν. Είναι μια εξέλιξη που υπαγορεύει η ανάγκη για ολοένα και υψηλότερη απόδοση, καλύτερες επιδόσεις στην ευθεία αλλά και στις πίστες, σε συνδυασμό με μεγαλύτερη ευκολία στην καθημερινή χρήση.
Από την στιγμή που η Ferrari παρουσίασε το ημιαυτόματο κιβώτιο F1 με τα paddles, η πλάστιγγα των πωλήσεων κάθε χρόνο έκλινε περισσότερο προς αυτό, σε βάρος του χειροκίνητου. Η 599 ανήκει σε μια εποχή που ήδη οι πωλήσεις των ημιαυτόματων Ferrari ήταν συντριπτικά μεγαλύτερες από τις χειροκίνητες. Οπότε μια χειροκίνητη GTB Fiorano είναι εξαιρετικά σπάνια. Μόλις 30 αυτοκίνητα κατασκευάστηκαν με τον ψιλόλιγνο αλουμινένιο λεβιέ και το κλασικό χτένι, από τα οποία τα 20 πήγαν στην Αμερική και τα 10 πουλήθηκαν στην Ευρώπη.
Δείτε ακόμη Δοκιμάζουμε την Ferrari 488 Spider [video]
Η Ferrari χαρακτήριζε την 599 μια Enzo για κάθε μέρα. Χρησιμοποιούσε άλλωστε τον ίδιο εξάλιτρο V12, με κωδικό 140C (η Enzo είχε τον ισχυρότερο 140B), σε μία πιο ήπια μορφή του. Με απόδοση 620 αντί 660 ίππους και 61 kgm ροπή.
Το αυτοκίνητο θα βγει σε δημοπρασία από τον οίκο RM Sotheby’s. Η τιμή του αναμένεται να κυμανθεί από €275.000 ως €325.000, λίγο παραπάνω από όσο κόστιζε καινούριο. Το αυτοκίνητο αγοράστηκε από τον πρώτο ιδιοκτήτη του από τον επίσημο dealer της Ferrari στο κέντρο της Modena. Το αξιοσημείωτο είναι ότι το αυτοκίνητο όταν έκανε το τελευταίο του service, το 2012, είχε μόλις 1.099 km.
Πηγή Autoevolution