(Ξανά)έρχεται το Hennessey VelociRaptor 6x6
Η νέα γενιά Ford F-150 Raptor σημαίνει και νέα γενιά του Hennessey VelociRaptor 6x6, του 6τροχου τέρατος, εκεί deep in the heart of Texas…
Αν πιστεύετε ότι οι Αμερικανοί κατασκευαστές είναι υπερβολικοί και μακριά νυχτωμένοι σε σχέση με το περιβάλλον, σχεδιάζοντας τερατώδεις βενζινοκίνητους V8, η Hennessey προχωρά ένα βήμα παραπέρα. Πρόκειται για το νέo, τρίτης γενιάς Hennessey VelociRaptor 6x6 που βασίζεται στο Ford F-150 Raptor, αλλά με ένα επιπλέον άξονα και μπόλικη επιπλέον ιπποδύναμη.
Η ισχύς του 3.5 V6 EcoBoost (αν και υπάρχει και F-150 Raptor R με 709 PS) εξακοντίζεται από 456 ίππους και 692 Nm στους 565 ίππους και 911 Nm, χάρη στη βελτιωμένη εισαγωγή, το μεγαλύτερο ιντερκούλερ και το chiptuning.
Εκτός από το τελευταίας γενιά Hennessey VelociRaptor 6x6, ο βελτιωτής από το Texas έχει ακόμη στην γκάμα του τα κυριολεκτικά θηριώδη Mammoth 6×6 TRX και Goliath 6×6 Silverado.
Η Hennessey επισημαίνει επίσης ότι η ανάρτηση έχει αναβαθμιστεί περαιτέρω με αμορτισέρ Fox (αν και το στάνταρ Raptor επίσης φορά τέτοια...) και διπλούς πίσω άξονες που κλειδώνουν για επιπλέον πρόσφυση στα πιο απαιτητικά τερέν. Οπότε πρέπει να βυθιστείς σε έναν ωκεανό λάσπης για να κολλήσεις με ένα Hennessey VelociRaptor 6x6.
Το νέο VelociRaptor 6x6 διαθέτει όμως και πρακτικά πλεονεκτήματα, καθώς η καρότσα έχει αυξηθεί από τα 1,67 στα 2,4 m χάρη στον πρόσθετο πίσω άξονα. Αν και το μακρύ pick-up δεν αποτελεί και το ιδανικό αυτοκίνητο στην αναρρίχηση, το Hennessey VelociRaptor 6x6 είναι πολύ ψηλότερο από το στάνταρ χάρη στο κιτ ανύψωσης των 7,62 cm και στα λάστιχα παντός εδάφους 37 ιντσών πάνω σε 20άρες ζάντες.
Όλα λοιπόν παρέχονται γενναιόδωρα στο Hennessey VelociRaptor 6x6, περιλαμβανομένης και της τιμής του. Έτσι, στις ΗΠΑ ο ενδιαφερόμενος θα κληθεί να καταβάλει τουλάχιστον $399.950 με την τιμή να περιλαμβάνει ασφαλώς και την αγορά ενός Ford F-150 Raptor.
Αλλά ας μην στεναχωριούνται οι Ευρωπαίοι φίλοι του Hennessey VelociRaptor 6x6. Ο Τεξανός βελτιωτής δίνει εγγύηση τριών ετών ή 36 χιλιάδων μιλίων και μπορεί να παραδώσει το αυτοκίνητο οπουδήποτε στον κόσμο. Οπότε όποιος αποκηρύσσει μετά βδελυγμίας το πρόσφατο Συνέδριο Βιώσιμης Κινητικότητας του DRIVE, θα μπορούσε να ξεκινήσει έμπρακτα τη διαμαρτυρία του αγοράζοντάς το. Θα θέλαμε πολύ να το δούμε παρκαρισμένο στην Κυψέλη ή στο Παγκράτι.