Το Hyundai i20 ψηλώνει σε Active

Το Hyundai i20 ψηλώνει σε Active

Η Hyundai λανσάρισε τον περασμένο Φεβρουάριο τη νέα γενιά του σουπερμίνι i20. Και για να προκύψει η ψηλωμένη παραλλαγή του, δεν χρειάστηκε παρά ένας γραφίστας κι ένα «όραμα».

Hyundai i20 Active by Kleber Silva

Η συνταγή δεν είναι πρωτόφαντη για το i20. Η Hyundai λανσάρισε εμπορικά το i20 Active το 2016 –πρώτη παρουσία στην ΙΑΑ 2015. Η ιδέα ήταν να αναμειχθούν τα γονίδια ενός κλασικού σουπερμίνι με αυτά του crossover. 

Μια παραλλαγή που τότε μέχρι τότε είχαμε δει ήδη με το Volkswagen Cross Polo στο οικονομικό άνω άκρο της κατηγορίας και το Dacia Sandero στην οικονομική πλευρά. Φέτος λοιπόν, που η γκάμα της κορεατικής εταιρείας ανανεώθηκε στα μικρά αυτοκίνητα με την άφιξη του νέου Hyundai i20, ο γραφίστας Kleber Silva εμπνεύστηκε για να φιλοτεχνήσει την εκσυγχρονισμένη έκδοση ψηλωμένου σουπερμίνι.

Δείτε την παρουσίαση του νέο Hyundai i20 στο επίσημο site της αντιπροσωπείας, εδώ...  

Το σχέδιο του Silva, χωρίς αυτό να αποτελεί έκπληξη, πατάει πάνω στις στουντιακές εικόνες του Κορεάτη κατασκευαστή, καθώς είναι και οι πιο βολικές για ψηφιακή επεξεργασία. Ο Βραζιλιάνος γραφίστας προσέθεσε στο i20 έναν πιο «ανδροπρεπή» προφυλακτήρα με ποδιά-γλίστρα, τονισμένα πλευρικά μαρσπιέ, ανάγλυφο πίσω προφυλακτήρα επίσης με γλίστρα και φυσικά μερικούς πόντους παραπάνω ύψος από το έδαφος. Το παράδοξο είναι ότι ο Kleber Silva έκρινε ότι δεν είναι απαραίτητες οι ράγες οροφής σε ένα i20 Active –ή τις ξέχασε…

Hyundai i20 Active by Kleber Silva

Για να φρεσκάρουμε τη μνήμη, να πούμε ότι το παλιό Hyundai i20 Active σε σχέση με το στάνταρ μοντέλο φορούσε σπέσιαλ bodykit, προστατευτικές ποδιές εμπρός και πίσω, πλαστικά προστατευτικά στους θόλους των τροχών, ράγες οροφής και καθόταν δύο πόντους ψηλότερα. Κάτω από το καπό, πέρα από τον γνωστό ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα 1.4 των 100 ίππων και τον επίσης γνωστό 1.4 τουρμποντίζελ των 90 ίππων. Η γκάμα των διαθέσιμων κινητήρων περιελάμβανε επιπλέον τον νέο τότε 3κύλινδρο τούρμπο 1.0 T-GDI με άμεσο ψεκασμό βενζίνης που απέδιδε 100 PS στην πιο οικονομική και 120 PS στην πιο σπορ εκδοχή του.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube