Shenxing νέας γενιάς της CATL, έτσι θα ξεχάσεις τις ΜΕΚ

Shenxing νέας γενιάς της CATL, έτσι θα ξεχάσεις τις ΜΕΚ

Με την Shenxing δεύτερης γενιάς, οι Κινέζοι υπόσχονται 520 km σε μόλις πέντε λεπτά φόρτισης. Το βενζινοκίνητό σου γεμίζει ταχύτερα;

Shenxing

Τέτοια εποχή πέρυσι δημοσιεύαμε την είδηση ότι η μπαταρία Shenxing Plus της CATL βάζει 600 km σε 10'. Με 1.000 km αυτονομίας και τόσο γρήγορη φόρτιση, υποσχόταν ότι θα αλλάξει το τοπίο στις ηλεκτρικές μετακινήσεις.

Τώρα, η δεύτερη γενιά Shenxing έρχεται με βελτιωμένα νούμερα. Άλλωστε, η ταχυφόρτιση είναι το κλειδί που θα καταστήσει τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα το ίδιο εύκολα στη χρήση με τα θερμικά.

Έτσι, η CATL ανακοινώνει «γέμισμα» 520 km σε μόλις πέντε λεπτά φόρτισης, που ισοδυναμεί με αύξηση αυτονομίας 2,5 km ανά δευτερόλεπτο.

Η βελτίωση των μπαταριών είναι αυτό που χρειάζονται τα EV για να γίνουν ελκυστικά σε όλους

Shenxing

Το εντυπωσιακό νούμερο ξεπερνά τις προηγούμενες ανακοινώσεις της ανταγωνίστριας BYD, της οποίας οι μπαταρίες θα μπορούν να προσθέσουν 400 km σε πέντε λεπτά.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Νέα μπαταρία της CATL, 400 km ηλεκτρικής αυτονομίας στα PHEV

Το 2023 που έκανε το ντεμπούτο της η πρώτη γενιά των μπαταριών Shenxing της CATL, η εξαγγελία έκανε λόγο για αναπλήρωση 400 km σε δέκα λεπτά.

Τώρα, η συνολική αυτονομία είναι ελαφρώς μειωμένη στα 800 km, αλλά η φόρτιση γίνεται ακόμα ταχύτερα. Σημαντικό ότι διατηρεί μεγάλο ποσοστό της αποτελεσματικότητάς της και στο πολύ κρύο. Με τους Κινέζους να αναφέρουν φόρτιση από το 5% στο 80% σε μόλις 15 λεπτά στους -10°C.

Shenxing

Μια άλλη ενδιαφέρουσα εξέλιξη από την CATL είναι η τεχνολογία «Freevoy Dual Power Battery». Συνδυάζοντας δύο πακέτα μπαταριών σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, αυτό θα μπορούσε να επιτύχει αυτονομία πάνω από 1.500 km.

Ο νέος σχεδιασμός χωρίζει το πακέτο μπαταριών σε δύο ανεξάρτητες ενεργειακές ζώνες με διαφορετικά υλικά κυψελών, κάπως παρόμοια με τα συστήματα διπλού κινητήρα που χρησιμοποιούνται στα αεροσκάφη.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ O Elon Musk δεν ξέρει να φτιάχνει μπαταρίες, λέει ο CEO της CATL

Η βοηθητική μπαταρία, που λειτουργεί ως range extender, δεν χρησιμοποιεί γραφίτη, καθιστώντας τη μικρότερη και φθηνότερη. Άρα πιο βιώσιμη εμπορικά.

Το γεγονός ότι επιτυγχάνει χαμηλότερες ταχύτητες φόρτισης και έχει λιγότερους κύκλους φόρτισης, δεν είναι σημαντικό. Καθώς οι βοηθητικές μπαταρίες θα ενεργοποιούνται μόνο όταν αδειάσει η κύρια μπαταρία, επομένως δεν θα φορτίζονται συχνά.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube