Στην παραγωγή η ηλεκτρική Porsche Mission E

Στην παραγωγή η ηλεκτρική Porsche Mission E

Το πράσινο φως για την παραγωγή του αντιπάλου για το Tesla S που έχει ετοιμάσει η Porsche έδωσε η διεύθυνση της εταιρείας.

Το concept που παρουσίασε στην τελευταία έκθεση της Φρανκφούρτης η Porsche για ένα πλήρως ηλεκτρικό πολυτελές σπορ σεντάν, αντίπαλο του Tesla S, πήρε έγκριση να προχωρήσει προς την παραγωγή, η οποία υπολογίζεται για το 2020.

«Ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία των σπορ αυτοκινήτων», σύμφωνα με τον πρόεδρο του διοικητικού συμβουλίου της Porsche, Dr Oliver Blume. Η απόφαση να παραχθεί το Mission E θα δημιουργήσει 1.000 νέες θέσεις εργασίας στα κεντρικά της εταιρείας στην Στουτγάρδη. Θα χρειαστεί επίσης μια επένδυση €700 εκατομμυρίων στο κεντρικό εργοστάσιο, στο οποίο θα δημιουργηθεί μια νέα γραμμή συναρμολόγησης και βαφής. Το τμήμα παραγωγής κινητήρων θα μεγαλώσει, ώστε οι ηλεκτροκινητήρες να παράγονται δίπλα σε αυτούς εσωτερικής καύσης ενώ ο τομέας αμαξωμάτων θα διευρυνθεί. Νέα χρηματοδότηση θα λάβει επίσης το τμήμα Έρευνας και Εξέλιξης στο Weissach.



Το όνομα Mission E είναι μάλλον απίθανο να ακολουθήσει το αυτοκίνητο στην παραγωγή. Ο στόχος που έχει τεθεί είναι το αυτοκίνητο να προσφέρει υψηλά επίπεδα οδηγικής απόλαυσης σε συνδυασμό με πρακτικότητα στην καθημερινή χρήση. Το τετράθυρο και αποκλειστικά 4θέσιο αυτοκίνητο θα ενσωματώνει τεχνολογία ανάκτησης ενέργειας εξελιγμένη στην αγωνιστική 919 Hybrid που κέρδισε πέρσι στις 24 ώρες του LeMans. Η εμπειρία στην κατασκευή σασί χαμηλού βάρους και υψηλής ακαμψίας που χρησιμοποιήθηκε στην 918 Spyder θα είναι επίσης εξαιρετικά χρήσιμη.

Τη δύναμη θα προσφέρουν δύο ηλεκτρικά μοτέρ, ένα σε κάθε άξονα. Η συνδυασμένη ισχύς υπολογίζεται να αγγίζει τους 600 ίππους, ώστε η Porsche Mission E να κάνει 0-100 km/h σε λιγότερα από 3,5”. Ο στόχος για την αυτονομία είναι να ξεπερνά τα 500 km. Συγκριτικά, η ισχυρότερη έκδοση του Tesla S βγάζει 682 ίππους και κάνει 0-100 km/h σε 6,2”.



Το Mission E concept ζυγίζει δύο τόνους και έχει υγρόψυκτη μπαταρία τοποθετημένη στο πάτωμα, κάτι που σύμφωνα με την Porsche δίνει στο αυτοκίνητο κέντρο βάρους χαμηλό όσο αυτό της 918. Το concept είναι χτισμένο επίσης σε μια εντελώς νέα πλατφόρμα, με αλουμινένιο πάτωμα και τμήματα από ατσάλι υπερ υψηλής αντοχής και συνθετικά υλικά ενισχυμένα με ανθρακονήματα. Η χρήση μιας εντελώς νέας πλατφόρμας δείχνει ότι αποκλείονται τα υβριδικά συστήματα κίνησης με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Το Mission E διαθέτει επίσης έναν επαναστατικό φορτιστή 800 volt ο οποίος μπορεί να φορτίσει τις μπαταρίες ιόντων λιθίου στο 80%, ενέργεια αρκετή για αυτονομία 400 km, σε 15 λεπτά. Θα υπάρχει επίσης η δυνατότητα ασύρματης φόρτισης.

  

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube