Επίσημο: Νέο VW Golf R 400

Επίσημο: Νέο VW Golf R 400

Το ακραίο και πανίσχυρο VW Golf R 400 αποκαλύφθηκε σήμερα στο 2014 Auto China, στο Πεκίνο.

Σε συνέχεια της επίσημης αποκάλυψης μέσω σκίτσων νωρίτερα μέσα στην εβδομάδα, η Volkswagen αποκάλυψε σήμερα στο Πεκίνο την πιο σκληροπυρηνική έκδοση του Golf, υπό μορφή πρωτοτύπου.

Το πρωτότυπο R 400 βασίζεται στο Golf R της έβδομης γενιάς και φορά κάτω από το καπό το γνωστό μας δίλιτρο τούρμπο, σημαντικά όμως αναβαθμισμένο. Εξέλιξη που αφορά κυρίως την πίεση του τούρμπο και τις ενισχύσεις στο στροφαλοθάλαμο. Οι αλλαγές αυτές επέτρεψαν την αύξηση της ισχύος κατά 100 PS και της ροπής κατά 7,1 kgm, που ξεπέρασαν στη μέγιστη τιμή τους 400 PS και τα 45,9 kgm.

Όλη αυτή η ισχύς και η ροπή περνά μέσω ενός διπλοσύμπλεκτου σασμάν DSG και του συστήματος 4MOTION και στους τέσσερις τροχούς. Ο συνδυασμός αυτός επιτρέπει στο Golf R 400 να επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 3,9”, ρίχνοντας έτσι ένα δευτερόλεπτο στο στάνταρ Golf R. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 280 (!) km/h.

To νέο VW Golf R 400 ζυγίζει 1.420 kg, δηλ. το ίδιο βάρος με το στάνταρ Golf R, αλλά το αμάξωμά του είναι τέσσερις πόντους πιο φαρδύ, καθώς πήρε δύο πόντους από κάθε μεριά λόγω των φουσκωμένων θόλων. Η μεγέθυνση αυτή κρίθηκε απαραίτητη προκειμένου αφενός να φιλοξενήσει τις 19άρες ζάντες που είναι ντυμένες με λάστιχα 235/35 και αφετέρου για να αποτίσει αισθητικό φόρο τιμής στο Rallye Golf G60 του 1988. Τις εξωτερικές αλλαγές συμπληρώνουν στο εμπρός μέρος το ανθρακονημάτινο splitter και στο πίσω η κεντρικά τοποθετημένη δίμπουκη εξάτμιση αλά Golf R32 του 2002.

Στην καμπίνα, η Volkswagen δημιούργησε μια αγωνιστική ατμόσφαιρα με μπάκετ που έχουν ενσωματωμένα racing προσκέφαλα και οδηγούς για ζώνες ασφαλείας τεσσάρων σημείων. Τα τέσσερα ξεχωριστά καθίσματα στο εσωτερικό είναι ντυμένα με συνδυασμό αλκαντάρα και δέρματος με όψη κάρμπον και κίτρινες ραφές.

Η Volkswagen λέει ότι το Golf R 400 πρόκειται μόνο για πρωτότυπο και προς το παρόν δεν υπάρχουν σχέδια για να περάσει όπως είναι ή κάποια άλλη εκδοχή του στην παραγωγή.

[Πηγή Volkswagen]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube