Η Toyota παρουσίασε ένα κεντρομήχανο GR Yaris σκέτη κόλαση

Η Toyota παρουσίασε ένα κεντρομήχανο GR Yaris σκέτη κόλαση

Η Toyota αποκάλυψε ένα πρωτότυπο GR Yaris με δίλιτρο τούρμπο κινητήρα στο κέντρο.

Γνωρίζουμε ήδη ότι το Toyota MR2 θα επιστρέψει με 400 ίππους, 550 Nm και τετρακίνηση. Και μάλλον δοκιμάζεται ήδη στο κουφάρι ενός πρωτότυπου κεντρομήχανου GR Yaris, που παρουσιάστηκε στο φετινό Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Τόκιο. 

Με την πρώτη ματιά, το Toyota GR Yaris M μοιάζει με μια βελτιωμένη έκδοση του μοντέλου που κυκλοφορεί στο δρόμο. Με διαφορετικούς τροχούς, ανθρακονημάτινη πίσω αεροτομή και καμουφλάζ στο αμάξωμα. Ωστόσο, μια τρύπα στην πίσω πόρτα αποκαλύπτει την τεράστια διαφορά με το εργοστασιακό GR Yaris: Ένα μοτέρ στο κέντρο! Και μάλιστα όχι το 3κύλινδρο των 1,6 lt, αλλά ένα ολοκαίνουργιο 4κύλινδρο 2,0 lt, το οποίο βρίσκεται ακόμα υπό εξέλιξη. Αναμένεται να φορεθεί στη νέα Celica και στο επόμενο MR2. Θα αποδίδει έως 400 ίππους στην έκδοση δρόμου και 600 στην αγωνιστική μορφή.

Akio, πάτα πόδι για ένα κεντρομήχανο Yaris παραγωγής. Καλύτερο ήταν το Clio V6;

GR Yaris

Σύμφωνα με την Toyota Gazoo Racing, το GR Yaris M Concept σχεδιάστηκε για να «διερευνήσει περαιτέρω τις δυνατότητες του GR Yaris». Με σκοπό να συμμετάσχει στην κατηγορία Super Taikyu στην Ιαπωνία. Πίσω από το τιμόνι του θα βρεθούν ο πολύς Morizo ​​(Akio Toyoda) κι επαγγελματίες οδηγοί αγώνων, συλλέγοντας πολύτιμα στοιχεία.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ναι, υπήρξε κεντρομήχανο Nissan Micra, σαν το Clio V6 [video]

Το κεντρομήχανο πρωτότυπο θα μπορούσε να χρησιμεύσει κι ως ένα πρώιμο μουλάρι για το μελλοντικό MR2. Η νέα του γενιά φημολογείται ότι θα καταφθάσει το 2026, συνδυάζοντας υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα με τετρακίνηση. Όσον αφορά την εξωτερική σχεδίαση, η καλύτερη ένδειξή μας είναι το πλήρως ηλεκτρικό πρωτότυπο FT-Se του 2023.

GR Yaris

Η Toyota παρουσίασε επίσης το GR Yaris Aero Package. Εφοδιασμένο με έξι νέα αεροδυναμικά βοηθήματα, που αναπτύχθηκαν με τη βοήθεια επαγγελματιών οδηγών στην πίστα. Το κύριο χαρακτηριστικό είναι η πίσω αεροτομή ρυθμιζόμενης γωνίας. Καλούδια που θα μπορούσαν να προσφέρονται κάποια στιγμή ως έξτρα στα μοντέλα παραγωγής. Όπως και το κάθετο χειρόφρενο, το οποίο είναι προαιρετικά διαθέσιμο στην έκδοση RC από το facelift του 2024.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ανέκδοτο, το Toyota GR Yaris κοστίζει στη Γαλλία σχεδόν €110.000

Το τρίτο GR Yaris που παρουσιάστηκε στο Τόκιο είναι ένα αγωνιστικό μοντέλο σχεδιασμένο για τις 24 Ώρες του Nürburgring. Σηματοδοτεί την επιστροφή της Toyota στον εξαντλητικό αγώνα του 2025 μετά από μια απουσία έξι ετών. Εκτός από το Nürburgring Langstrecken Serie (NLS), το GR Yaris θα αγωνιστεί και στη Super Taikyu από την Toyota Gazoo Rookie Racing.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube