Ποια VW; Η Renault στρέφεται στους Κινέζους για το EV των €20Κ
Όνειρο ήταν και πάει η συνεργασία ανάμεσα σε Renault και VW για την παραγωγή προσιτού EV πόλης με τιμή κοντά στις €20.000. Η Κίνα να είναι καλά.
Όπως διαβάσατε στο Drive, πρόσφατα ναυάγησε η πιθανολογούμενη συνεργασία ανάμεσα σε Renault και VW για την παραγωγή προσιτού EV πόλης με τιμή κοντά στις €20.000. Αλλά οι Γάλλοι δεν τα έβαψαν μαύρα. Παραφράζοντας τη φράση «το μοναστήρι να 'ν' καλά», στράφηκαν προς ανατολάς αναφωνόντας «η Κίνα να 'ν' καλά»!
Τα νέα έρχονται διά στόματος Luca de Meo. Ο διευθύνων σύμβουλος της Renault επιβεβαίωσε ότι η μάρκα θέλει να κατασκευάσει ένα προσιτό ηλεκτρικό μοντέλο που θα αποτελέσει την επόμενη γενιά του Twingo.
«Τα δοκίμασα όλα. Δεν γίνεται τίποτα... Με Κινέζο λούστηκες;»
Καλά τα Tesla και τα ηλεκτρικά με τις τεράστιες μπαταρίες και τις 100άδες ίππους, αλλά οι αγοραστές ζητούν περισσότερα προσιτά μοντέλα. Πιο κοντά στις απαιτήσεις της αστικής καθημερινότητας.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η Renault πιστεύει ότι η μόνη ευκαιρία των Ευρωπαίων έναντι των Κινέζων είναι μια κοινοπραξία σαν την Airbus
Και ποιος γνωρίζει καλύτερα από τους Κινέζους κατασκευαστές να προσφέρει κάτι τέτοιο; Ακριβώς! Η Renault το γνωρίζει καλά, για αυτό και πρόσφατα, ο CEO της δήλωσε ότι οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες οφείλουν να κάνουν κάτι παρόμοιο με την Airbus. «Πρέπει να είμαστε δημιουργικοί προκειμένου να βρούμε μια λύση», δήλωσε ο Ιταλός διευθύνων σύμβουλος στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης τον Φεβρουάριο.
Σύμφωνα με τον βραβευμένο CEO, η λύση θα είναι η δημιουργία μιας ευρωπαϊκής αλυσίδας που θα περιλαμβάνει μπαταρίες, κινητήρες και ηλεκτρονικά είδη, όπως κάνουν οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες. Αλλά αφού το παραπάνω δεν εισακούστηκε κι οι συνομιλίες με τη VW δεν τελεσφόρησαν, ο κινεζικός εναγκαλισμός είναι αναπόφευκτος. Δεν είναι η πρώτη εταιρεία που καταφεύγει σε κάτι τέτοιο. Ο Όμιλος Stellantis το έχει κάνει προ πολλού.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η Stellantis φέρνει το Leapmotor T03 στην Ελλάδα σε τέσσερις μήνες
Σε αντίθεση μάλιστα με το παρελθόν, που οι Κινέζοι μάθαιναν από τους Δυτικούς, τώρα η Renault θέλει να αποκτήσει τεχνογνωσία στο πώς θα μειώσει τον χρόνο εξέλιξης και πώς θα κόψει κόστος από παντού.
Η παραγωγή ωστόσο, θα γίνει στην Ευρώπη, πιθανότατα στο εργοστάσιο της εταιρείας στη Σλοβενία που κατασκευάζει επί του παρόντος το Twingo.