Νέο Honda GT, μήπως το παράκαναν με έξι οθόνες;

Νέο Honda GT, μήπως το παράκαναν με έξι οθόνες;

Το νέο Honda GT έχει έξι οθόνες. Δεν θα ξέρουμε ποια να πρωτοκοιτάξουμε.

Ένας πανζουρλισμός γίνεται τελευταία με τις οθόνες. Το νέο Lexus ES έχει τρεις μεγάλες, οι δύο στο κέντρο και μπροστά από τον συνοδηγό. Το νέο ηλεκτρικό Mazda CX-6e φοράει μια τεράστια πανοραμική 26,5 ιντσών. Αλλά κανένα δεν φτάνει το Honda GT.

Ποιο είναι όμως το Honda GT; Πρόκειται για τη δεύτερη παρτίδα μοντέλων από τη νέα ηλεκτρική γκάμα Ye που θα απευθύνεται αποκλειστικά στην κινεζική αγορά. Η αρχή έγινε πέρυσι με τα S7 και P7.

H Honda σε ρόλο Αλίκης Βουγιουκλάκη: Βάλε και άλλες οθόνες κυρ Στέφανε, θα το κάψουμε απόψε κυρ Στέφανε!

Honda GT

Με κομψή γραμμή οροφής που το κάνει να μοιάζει με κουπέ, το GT φέρνει ένα πιο σπορ σχήμα στην γκάμα. Οι επίσημες εικόνες δείχνουν δύο εκδόσεις, δες τες καλά και θα διακρίνεις σχεδιαστικές διαφορές.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Honda S7, το ηλεκτρικό SUV που δεν μπορείς να αποκτήσεις

Η μπλε είναι το Dongfeng Honda GT και η κόκκινη είναι το GAC Honda GT. Γιατί η ιαπωνική εταιρεία προσφέρει δύο σχεδόν πανομοιότυπα δίδυμα; Κατασκευασμένα μέσω δύο διαφορετικών κοινοπραξιών με εγχώριους κατασκευαστές; Μάλλον δεν ήθελε να στενοχωρήσει κανέναν.

Και σίγουρα, δεν θα απογοητεύσει όποιον λατρεύει τις οθόνες. Πάμε να τις μετρήσουμε. Δύο αντικαθιστούν τους πλαϊνούς καθρέπτες, κάτι που πρωτοείδαμε στο Honda e

Honda GT

Άλλη μία βρίσκεται μπροστά από τον οδηγό, είναι ο ψηφιακός πίνακας οργάνων. Να μην έχει και ένα κεντρικό infotainment; Οι τέσσερις λοιπόν ήταν αναμενόμενες και αποδεκτές.

Αυτές που προξενούν περισσότερο ενδιαφέρον είναι οι δύο επιπλέον. Κυρίως αυτή κατάμουτρα μπρος στον συνοδηγό. Μοιάζει λες και περίσσευαν κάποια παλιά τάμπλετ και δεν είχαν τι να τα κάνουν. 

Υπάρχει και μια κάθετη οθόνη δίπλα στον λεβιέ ταχυτήτων. Το οξύμωρο είναι πως θα περίμενε κάποιος ότι οι έξι οθόνες θα εξοβέλιζαν διαπαντός τους φυσικούς διακόπτες. Κάθε άλλο, το Honda GT έχει κάμποσους από δαύτους.

Honda GT

Τι γίνεται όμως με τα μηχανικά μέρη; Το νέο Honda GT παρουσιάστηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Σαγκάης, γνωρίζουμε ότι είναι 100% ηλεκτρικό και ότι βασίζεται στη νέα πλατφόρμα e:N Architecture W.

Δεν έχουν γνωστοποιηθεί περισσότερα στοιχεία, αλλά στα S7 και P7 που επίσης εδράζονται στην ίδια πλατφόρμα, η κορυφαία -CATL- μπαταρία φτάνει σε χωρητικότητα τις 89,8 kWh και προσφέρει αυτονομία έως και 650 km.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube