Υβριδική η νέα Porsche 911 GT2 RS, με περισσότερους από 700 PS
Ο εξηλεκτρισμός χτυπά την πόρτα της Porsche 911, με τη νέα γενιά της κορυφαίας RS έκδοσης της GT2, να αποδίδει παραπάνω από 700 ίππους.
H Porsche εργάζεται πάνω σε ένα νέο σύστημα υβριδικής κίνησης, το οποίο θα αποτελεί τη βάση για την επερχόμενη κορυφαία έκδοση της 911.
H νέα GT2 RS που θα κάνει την εμφάνισή της το 2026, θα γίνει έτσι η πιο ισχυρή αλλά και η πιο γρήγορη 911 στην 60χρονη ιστορία του μοντέλου.
H 911 GT2 Hybrid θα χρησιμοποιήσει μια εξελιγμένη μορφή του υβριδικού συστήματος που έχει αναπτύξει ήδη η Porsche και έχει βρει χώρο κάτω από το αμάξωμα της αγωνιστικής 919 Hybrid που κέρδισε τον 24ωρο αγώνα στο Le Man.
Η υβριδική τεχνολογία θα ακολουθήσει την αρχιτεκτονική των ήπια υβριδικών εκδόσεων της 911, με τον ηλεκτροκινητήρα να βρίσκεται στο κιβώτιο και το θερμικό μοτέρ των 3,8 lt πίσω, ενώ οι μπαταρίες θα τοποθετηθούν εμπρός από το μοτέρ διαμορφώνοντας την αναλογία βάρους της GT2 στο 39:62 (εμπρός:πίσω).
Προκειμένου δε να αντισταθμιστεί η αύξηση του βάρους λόγω των μηχανικών μερών του υβριδικού συστήματος, η Porsche θα την εφοδιάσει με κύκλωμα 400V και όχι με αυτό των 800V που διαθέτει, ενώ για τον ίδιο λόγο, σκοπεύει να πάρει μέτρα μείωσης του βάρους, αντίστοιχα με αυτά των «Weissach» πακέτων που προσφέρονται στην τωρινή GT2 αλλά και τη GT3 RS.
Αυτό που αξίζει να σημειωθεί επιπλέον, είναι το γεγονός πως η μπαταρία δεν θα αναπληρώνεται αποκλειστικά από το σύστημα ανάκτησης ενέργειας, αλλά και από ένα άλλο σύστημα που εξελίσσει η Porsche το οποίο θα παράγει ηλεκτρική ενέργεια σε συνθήκες επιτάχυνσης.
Αυτό γίνεται μέσω στροβίλου μεταβλητής γεωμετρίας που βρίσκεται εντός των εξατμίσεων, ένα σύστημα που προέρχεται και πάλι από το αγωνιστικό 919 Ηybrid της Porsche Motorsport.
[Πηγή: Autocar]