Toyota Supra & BMW Z4 2017: Γερμανικό προνόμιο το χειροκίνητο σασμάν
Διαρροή στοιχείων από την BMW δείχνει ότι η νέα… Toyota Supra θα έχει πάνω από 300 άλογα, αλλά χειροκίνητο κιβώτιο ούτε για δείγμα.
Από τη γερμανική πλευρά διέρρευσαν κάποια τεχνικά στοιχεία για την πολυαναμενόμενη νέα Toyota Supra που εξελίσσεται σε συνεργασία με την BMW πάνω σε μια κοινή πλατφόρμα με την επόμενη Ζ4.
Σύμφωνα με το site οπαδών του αυτοκινήτου Supramkv, εσωτερικό έγγραφο της BMW με κωδικούς κινητήρων και κιβωτίων ταχυτήτων αποκαλύπτει ότι δεν θα υπάρχει χειροκίνητη έκδοση, ούτε για την Αμερική αλλά ούτε και για την Ευρώπη. Οι κωδικοί για το σασί J29, την πλατφόρμα της Mark V Supra δείχνουν ότι υποδέχεται δίλιτρους 4κύλινδρους και 3λιτρους εξακύλινδρους BMW κινητήρες με απόδοση 248 και 335 άλογα, αντίστοιχα. Οι κωδικοί για την μετάδοση είναι όλοι “Aut”. Αυτόματο ήταν άλλωστε και το πρωτότυπο που είχαμε δείξει, όταν εντοπίστηκε από το Autocar σε δοκιμές εξέλιξης.
Αντίθετα, το σασί G29, κωδικός που αντιστοιχεί στο μοντέλο της BMW, φαίνεται ότι θα διατίθεται με χειροκίνητο σασμάν, τουλάχιστον στην Αμερική. Ίσως ο λόγος που η ιαπωνική εταιρεία δεν θα δίνει αυτή τη δυνατότητα στους πελάτες της να είναι το υβριδικό σύστημα που όπως λέγεται θα προσαρμόσει στον γερμανικό θερμικό κινητήρα, αυξάνοντας την ισχύ πάνω από τους όχι και τόσο πολλούς 335 ίππους, για να δούμε και την θετική πλευρά. Από την άλλη, πολύ πρόσφατα είδαμε ότι η Toyota εξελίσσει χειροκίνητο κιβώτιο με λειτουργία coasting, άρα είναι πιθανό να βρεθεί μια λύση για να ικανοποιηθεί κάθε επιθυμία.
Πηγή Carbuzz