Θα επιστρέψει το Honda CR-Z;
H αίτηση της Honda για τα πνευματικά δικαιώματα του ονόματος ανοίγει τη συζήτηση γύρω από πιθανό διάδοχο του μοντέλου.
Όπως αποκάλυψε το Motor Trend, η Honda κατοχύρωσε το όνομα CR-Z στις ΗΠΑ δίνοντας τροφή στις φήμες για πιθανή χρήση του σε κάποιο νέο μοντέλο. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Motor1, η ιαπωνική εταιρεία διατηρούσε τα πνευματικά δικαιώματα του ονόματος CR-Z μέχρι το 2017 στην Αμερική, δηλαδή ένα χρόνο μετά από το τέλος της παραγωγής του CR-Z, ενώ δεν έχει καταθέσει ακόμα αντίστοιχη αίτηση για την αγορά της Ευρώπης.
Η έκδοση παραγωγής του CR-Z έκανε πρεμιέρα το 2010, μετά από τα αντίστοιχα πρωτότυπα του 2007 και του 2009, ως ένα υβριδικό τρίθυρο μικρομεσαίο με σχεδιασμό εμπνευσμένο από το CR-X (1983-1991). Το μοντέλο φορούσε ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης 1,5 λίτρων που σε συνδυασμό με ηλεκτροκινητήρα απέδιδε αρχικά 124 PS και στη συνέχεια 137 PS. Η παραγωγή του ολοκληρώθηκε το 2016 και έκτοτε δεν έχουν υπάρξει πληροφορίες για κάποιο αντικαταστάτη.
Δεδομένης της κατάστασης στην αγορά, οι πιθανότητες η Honda να ετοιμάζει νέο μοντέλο στην κατηγορία των τρίθυρων μικρομεσαίων χάτσμπακ είναι ελάχιστες, όμως το όνομα θα μπορούσε να επιστρέψει σε άλλη μορφή. Χωρίς να υπάρχουν επίσημες πληροφορίες ή ενδείξεις για κάτι τέτοιο, η Honda θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει το όνομα CR-Z σε κάποιο κουπε-crossover, ακολουθώντας το παράδειγμα της Ford που έδωσε το όνομα Puma (πρώην κουπέ σουπερμίνι) στο νέο της B-SUV. Υπάρχει βέβαια και η πιθανότητα η εταιρεία να κατοχύρωσε το όνομα απλά ως μια διαδικασία ρουτίνας που γίνεται συχνά για παλαιότερα μοντέλα.