Τα τρία νέα SUV της Honda ξεδιπλώνονται
H Honda με τα τρία νέα SUV της γκάμας της επανέρχεται δυναμικά τόσο στην ευρωπαϊκή, όσο και την ελληνική αγορά, με σωστό positioning και μία πληρέστατη, ασφαλή και φιλική προς το περιβάλλον γκάμα.
Η Honda έχει αποφασίσει να εξηλεκτρίσει την γκάμα της που πλέον αποτελείται μόνο από υβριδικά και ηλεκτρικά αυτοκίνητα, δίνοντας πρωταγωνιστικό ρόλο σε τρία SUV, ικανά να καλύψουν όλες τις ανάγκες του σύγχρονου οικογενειάρχη.
Έτσι λοιπόν, η ιαπωνική φίρμα, πλάι στο ανανεωμένο CR-V προσθέτει το ολοκαίνουργιο ZR-V και το αμιγώς ηλεκτρικό e:Ny1, την πρώτη σπουδή της Honda στην κατηγορία των κόμπακτ ηλεκτρικών SUV, επιδιώκοντας να αυξήσεις τις πωλήσεις της, βασισμένη στους άξονες της βιωσιμότητας, της ασφάλειας και φυσικα της οδηγικής (τηρουμένων των αναλογιών) απόλαυσης.
Το Honda CR-V , ZR-V και e:Ny1 είναι ήδη διαθέσιμα στην ελληνική αγορά, με την εγχώρια αντιπροσωπεία της Honda να έχει ανακοινώσει τον αναλυτικό τιμοκατάλογο
Με αυτόν το τρόπο, η Honda επανατοποθετείται δυναμικά στην ελληνική αγορά, δίνοντας μεγάλη έμφαση στην ποιότητα των υπηρεσιών αλλά τον όγκο των πωλήσεων. Πάμε όμως να γνωρίσουμε τα τρία νεά ιαπωνικά SUV που είναι ήδη διαθέσιμα στην αγορά της χώρας μας.
Honda ZR-V
Η ιαπωνική φίρμα, ως μεγάλο μέρος του σχεδίου ανάκαμψης στην Ευρώπη έχει στόχο να αυξήσει τον αριθμό των μικρών μοντέλων στην γκάμα της. Και στην κατηγορία των κόμπακτ SUV, ανέλαβε το Honda ZR-V να βγάλει τα κάστανα από τη φωτιά, σε μία κατηγορία με μεγάλο και αξιόλογο ανταγωνισμό.
Το νέο Honda ZR-V εισήλθε στην γκάμα της φίρμας, αναλαμβάνοντας διπλή αποστολή. Η μία, η προφανής, να έρθει από την πάνω πλευρά να συμπληρώσει εμπορικά το HR-V. Πώς; Με τη δεύτερη αποστολή του που είναι να κλείσει την ψαλίδα που προέκυψε από ένα CR-V που μεγάλωσε, ενώ το HR-V διατήρησε τις ίδιες διαστάσεις με τον προκάτοχό του.
H δυναμική του εμφάνιση συνεπικουρείται από τις μεγάλες διαστάσεις του (4,57 m) το τοποθετούν στο άνω άκρο της κατηγορίας των C-SUV, εξασφαλίζοντας ικανοποιητικούς χώρους για πέντε επιβάτες. Περνώντας προς το εσωτερικό οι δύο μεγάλες οθόνες, 7” για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και 9,0” ή 10,2” (στην έκδοση Advance) για το σύστημα infotainment εξασφαλίζουν απρόσκοπτες δυνατότητες συνδεσιμότητας, στο πλαίσιο των επιταγών του σήμερα.
Το υβριδικό κινητήριο σύνολο του ZR-V αποτελείται από τον κινητήρα βενζίνης 2.0 lt κύκλου Atkinson με σύστημα άμεσου ψεκασμού, που συνεργάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες για απόδοση ροπής που είναι εφάμιλλη με εκείνη ενός κινητήρα εσωτερικής καύσης 3,0 lt σύμφωνα με τον Ιάπωνα κατασκευαστή. Η μονάδα ισχύος παράγει συνολική ισχύ 184 PS και ροπή 315 Nm.
Πέραν τούτων, το ZR-V διαθέτει στάνταρ την προηγμένη σουίτα τεχνολογιών Honda SENSING της εταιρείας, ξεκινώντας από €44.700 στην έκδοση Elegance και φτάνοντας τις €55.800 στην κορυφαία έκδοση Advance.
Honda CR-V
Το ολοκαίνουριο Honda CR-V είναι πλέον διαθέσιμο για παραγγελία και στην ελληνική αγορά, με τους υποψήφιους πελάτες να έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν ανάμεσα σε μια υβριδική και μια plug-in έκδοση που κάνει την εμφάνιση της για πρώτη φορά σε μοντέλο της Honda στην Ευρώπη.
H έκτη γενιά του δημοφιλούς D-SUV, του παγκόσμιου best-seller της εταιρείας απέκτησε νέα εμφάνιση και ακόμα μεγαλύτερες διαστάσεις. Σε σχέση με το μοντέλο που διαδέχεται το μήκος του νέου CR-V έχει αυξηθεί κατά 93 mm φτάνοντας τα 4.693 mm, ενώ το μεταξόνιο του έχει μεγαλώσει κατά 40 mm φτάνοντας έτσι τα 2.700 mm.
Σε επίπεδο εμφάνισης το νέο μοντέλο διατηρεί τη γνώριμη σιλουέτα του, ωστόσο έχει εξελιχθεί με σχεδιαστικές παρεμβάσεις που του δίνουν μια πιο δυναμική και χαρακτηριστική σχεδίαση στο εμπρός μέρος, με κάθε έκδοση μάλιστα (e:HEV και e:PHEV) να φέρει τα δικά της αποκλειστικά στιλιστικά στοιχεία.
Στο πίσω μέρος, το νέο SUV της Honda παραμένει πιστό στα ψηλά τοποθετημένα φώτα, τα οποία ξεκινούν από το πάνω μέρος του πίσω κρύσταλλου και καταλήγουν στην πίσω πόρτα.
Το γνωστό σύστημα e:HEV έχει αναθεωρηθεί και συνδυάζεται με σύστημα μετάδοσης της κίνησης σε όλους τους τροχούς, ενώ την ίδια στιγμή, η plug-in hybrid έκδοση προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία 82 km, χάρη στη μεγαλύτερη μπαταρία της.
Και οι δύο εκδόσεις βασίζονται στον ίδιο, 2λιτρο 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα άμεσου ψεκασμού, που λειτουργεί στο κύκλο Atkinson και χαρακτηρίζεται από υψηλή απόδοση και χαμηλή κατανάλωση.
Αναβαθμισμένα είναι και τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, με το νέο CR-V να είναι το πρώτο μοντέλο της ιαπωνικής φίρμας που εξοπλίζεται στάνταρ με το νέο πακέτο SENSING 360, το οποίο αξιοποιεί την ύπαρξη δύο πλευρικών ραντάρ, προσφέροντας μία πλήρη περιμετρική κάλυψη, κάτι το οποίο εξαλείφει τα τυφλά σημεία γύρω από το αυτοκίνητο και συμβάλλει στην αποφυγή των συγκρούσεων.
Τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί στην καμπίνα είναι από το πάνω ράφι , με την συνολική σχεδίαση να υιοθετεί πολλά στοιχεία από τα νέα μοντέλα της μάρκας. H οθόνη αφής διαγωνίου 9" του infotainment τραβάει τα βλέμματα στο κέντρο του ταμπλό, ενώ από κάτω της βρίσκονται οι φυσικοί διακόπτες για την λειτουργία του κλιματισμο. Την hi-tech εικόνα του εσωτερικού ενισχύει ακόμα περισσότερο και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,2”.
H νέα γενιά του μεγάλου SUV της Honda ξεκινά από τις €54.400 για τις δικίνητες εκδόσεις και μπορεί να φτάσει έως τις €67.900.
Honda e:Ny1
To Honda e:Ny1 είναι το μοναδικό αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της γκάμας της Honda στην Ελλάδα, αντικαθιστώντας το Honda e, ένα από τα πλέον όμορφα, τόσο εμφανισιακά όσο και οδηγικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα πόλης.
Είναι ένα μοντέλο που θυμίζει έντονα το HR-V, τουλάχιστον εμφανισιακά και σε επίπεδο διαστάσεων (μήκος 4.387 mm). Kατά τα λοιπά, το e:Ny1 είναι ένα εντελώς διαφορετικό αυτοκίνητο. Κι αυτό γιατί βασίζεται σε μία εντελώς νέα πλατφόρμα, στην οποία ουσιαστικά θα πατήσουν τα επόμενα ηλεκτρικά μοντέλα του Minato.
Ως προς το κομμάτι της απόδοσης, το ηλεκτρομοτέρ είναι ικανό για 204 PS και 310 Nm ροπής. H μπαταρία ιόντων λιθίου, ενεργειακής χωρητικότητας 68,8 kWh που είναι τοποθετημένη στο δάπεδο του αυτοκινήτου προσφέρει αυτονομία έως και 412 km σύμφωνα με την Honda, ενώ δύναται να ανακτήσει την ενέργεια της από 10 σε 80% σε μόλις 45’’ σε έναν ταχυφορτιστή.
Στο εσωτερικό τώρα, οι Ιάπωνες κάνουν λόγο για μία ευρύχωρη και πρακτική καμπίνα. Είναι δεδομένο πως τις εντυπώσεις κλέβει η ολοκαίνουργια κονσόλα που φιλοξενεί μια αρκετά μεγάλη, κάθετα τοποθετημένη οθόνη αφής 15,1” για το σύστημα πολυμέσων, η οποία σχεδιάστηκε αποκλειστικά για το e:Ny1. Μέσω αυτής, ο οδηγός έχει πρόσβαση στην σουίτα των συστημάτων ασφαλείας, αλλά και πολλές δυνατότητες συνδεσιμότητας. Ο πίνακας οργάνων φιλοξενείται σε μια δεύτερη οθόνη 10,25”.
To νέο Honda e:Ny1 είναι διαθέσιμο σε δύο εξοπλιστικές εκδόσεις, τις τις Elegance και Advance, με την τιμή του να ξεκινά από τις €45.900, συμπεριλαμβανομένης της κρατικής επιδότησης «Κινούμαι Ηλεκτρικά 2».
Τα τρία νέα SUV της Honda είναι διαθέσιμα με επιδοτούμενο επιτόκιο 2,9% (με 40% προκαταβολή και εξόφληση σε 60 δόσεις) και δωρεάν πέντε χρόνια συντήρησης (εργασία και ανταλλακτικά προγραμματισμένης συντήρησης).
Επιπροσθέτως, ανακοινώθηκε ότι η ελληνική αντιπροσωπεία θα προσφέρει χωρίς καμία επιβάρυνση για τα μοντέλα υβριδικής τεχνολογίας e:HEV και e:PHEV, επέκταση της εργοστασιακής εγγύησης που θα φθάνει πλέον τα 5 χρόνια, επέκταση Πανευρωπαϊκής οδικής βοήθειας μέσω του προγράμματος Honda Assist που επίσης θα φθάνει τα 5 χρόνια, 8 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση (ή 160.000 χλμ.) για διατήρηση του 70% και άνω της χωρητικότητας της μπαταρίας υψηλής τάσης.
Τέλος, ο Όμιλος επιχειρήσεων Σαρακάκη, πρόκειται να επεκταθεί και στο κομμάτι της χρονομίσθωσης, μέσω του προγράμματος Saracakis Leasing. Ενδεικτικά να αναφέρουμε το μηνιαίο μίσθωμα (χωρίς ΦΠΑ) των €519 για το ηλεκτρικό e:Ny1 , των €592 για το ZR-V Advance, ενώ θα υπάρξουν ανάλογα προγράμματα και για το νέο CR-V.
Όπως προείπαμε, η επανατοποθέτηση της Honda στην ελληνική αγορά είναι δυναμική, στοχευμένη και αποτελείται από πολλές δράσεις, θέτοντας στο επίκεντρο τον πελάτη και τις ανάγκες του.