Στον δρόμο της επιστροφής το VW Scirocco;
Η επιστροφή του VW Scirocco εξετάζεται από τους επιτελείς της γερμανικής φίρμας, αυτή την φορά ως ηλεκτρικό σπορ κουπέ.
Η παραγωγή του VW Scirocco, ενός καλοπουλημένου κουπέ σε Ελλάδα και Ευρώπη σταμάτησε το 2017. Πλέον όμως, το πρότζεκτ «Scirocco» έρχεται και πάλι στην επικαιρότητα. Μπαίνοντας φυσικά στην… πρίζα.
Σε δηλώσεις του στο Autocar, υψηλόβαθμο στέλεχος της γερμανικής φίρμας αποκάλυψε πως στο χαρτοφυλάκιο του VW Group υπάρχει ένα τετραπλό πρότζεκτ, που εκτός από το Scirocco περιλαμβάνει την τέταρτη γενιά της Porsche Boxster, την έκδοση παραγωγής του CUPRA Dark Rebel και την τέταρτη γενιά του Audi TT, η οποία πιθανότατα θα επιστρέψει ως EV.
Αν το σχέδιο εγκριθεί, το ηλεκτρικό VW Scirocco θα κάνει πρεμιέρα προς τα τέλη του 2028
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του έγκριτου βρετανικού μέσου, το εγχείρημα περιμένει την έγκριση του CEO του Ομίλου, Thomas Schäfer προκειμένου να περάσει στο στάδιο της υλοποίσησης. Μάλιστα, αν υπάρξει η σχετική έγκριση, το λανσάρισμα του ηλεκτρικού VW Scirocco, με έντονες επιρροές από το πρώτο μοντέλο που κυκλοφόρησε το 1974, θα μπορούσε να πραγματοποιηθεί προς τα τέλη του 2028. Στην προϊοντική γκάμα της VW το τρίθυρο Scirocco προβλέπεται να βρίσκεται πάνω από το ID.3 δεύτερης γενιάς, το οποίο πρόκειται να υιοθετήσει το όνομα Golf.
To αυτοκίνητο αναμένεται να πατήσει σε μία τροποποιημένη έκδοση της πλατφόρμας PPE, την οποία θα χρησιμοποιήσει κι η νέα Boxster. Βάσει της πληροφόρησης του Autocar, η πλατφόρμα θα μπορεί να υποστηρίξει διάταξη ενός ή δύο ηλεκτροκινητήρων, με την κίνηση στους μπροστινούς ή σε όλους τους τροχούς.
Αν και είναι σχετικά νωρίς για πιο εξειδικευμένες πληροφορίες, τα δημοσιεύματα θέλουν το ηλεκτρικό Scirocco να φτάνει τους 300 ίππους στην έκδοση με τον έναν ηλεκτροκινητήρα. Όσον αφορά την έκδοση με τους δύο ηλεκτροκινητήρες, είναι πιθανό να φέρει το όνομα Scirocco R, με την συνολική της ισχύ να αγγίζει τους 400 ίππους.
Τέλος, σε περίπτωση που το πρότζεκτ εγκριθεί, η κατασκευή του νέου VW Scirocco πιθανολογείται θα πραγματοποιείται στην περιοχή του Osnabrück της Γερμανίας, όπου κατασκευαζόταν η πρώτη γενιά του αυτοκινήτου αλλά και η τελευταία γενιά της Porsche Boxster.