Škoda Fabia RS, στο χρονοντούλαπο της Ιστορίας
Οι περιορισμένες πωλήσεις έγραψαν τους τίτλους τέλους για το εκρηκτικό Škoda Fabia RS και τα σχέδια για την ανανέωσή του πετάχτηκαν στον κάλαθο των αχρήστων.
Το Škoda Octavia RS θα απομείνει το μόνο αυτοκίνητο της τσεχικής εταιρείας που θα φορά τα σήματα RS, καθώς στο σχεδιασμό του επόμενου Fabia δεν προβλέπεται σπορ έκδοση.
Τα πιο αποκλειστικά Fabia λοιπόν, θα περιοριστούν σε αισθητικές διαφοροποιήσεις, όπως το υφιστάμενο πακέτο Monte Carlo των Škoda Fabia και Fabia Combi.
Ο δρ. Frank Welsh, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Škoda και υπεύθυνος για τη τεχνική εξέλιξη, έκανε αυτή την αποκάλυψη στο Σαλόνι της Φρανκφούρτης. «Υπάρχουν πολλοί που πιστεύουν ότι το Fabia RS είναι ένα σπουδαίο αυτοκίνητο, αλλά δεν μπορούμε να επενδύουμε σε ένα αυτοκίνητο που σε όλους αρέσει και ελάχιστοι το αγοράζουν».
Και στη συνέχεια χρύσωσε το χάπι: «Αλλά στους καταναλωτές δεν αρέσει μόνο το μοτέρ του Fabia RS με τους 180 PS. Τους αρέσει επίσης το σπορ look του αυτοκινήτου και η σπορ καμπίνα. Αυτό δείχνουν τα νούμερα των πωλήσεων της έκδοσης Monte Carlo. Έκδοση με αποκλειστική, κομψή και σπορ εικόνα».
Να θυμίσουμε ότι η υφιστάμενη έκδοση του Fabia MonteCarlo περιλαμβάνει μαύρες γυαλιστερές διακοσμήσεις στο αμάξωμα, περιλαμβανομένης της οροφής, των καθρεφτών και των φρυδιών στα φτερά, φιμέ εμπρός φανάρια και μαύρες ζάντες των 17”. Προς το παρόν το Monte Carlo διατίθεται σε συγκεκριμένες εκδόσεις κινητήρα/κιβωτίου και κοστίζει από €2.300 επιπλέον της βασικής έκδοσης Ambition –Fabia Monte Carlo 1.2 €15.990 έναντι του Fabia 1.2 Ambition €13.690.
Μια έκδοση Monte Carlo είναι πολύ πιθανό να δούμε επίσης στα Citigo και Rapid, ενώ και το άρτι ανανεωμένο Yeti αναμένεται να επωφεληθεί και αυτό από το ίδιο πακέτο, κάτι όμως που δεν θα περιλάβει την πιο muchο νέα έκδοση Outdoor.
Εν τω μεταξύ, ο αρχισχεδιαστής της Škoda Josef Kaban, απέκλεισε κάθε ενδεχόμενο για ένα σπορ αυτοκίνητο από την τσεχική εταιρεία, υπογραμμίζοντας το ανακόλουθο του προϊόντος με τον προσανατολισμό της εταιρείας.