Scoop: Η νέα Mercedes-Benz A-Class 2019 άρχισε ήδη τις δοκιμές εξέλιξης
Η τέταρτη γενιά της μικρής Mercedes-Benz θα είναι συνολικά αναβαθμισμένη, ενώ θα έχει plug in υβριδική έκδοση και 9άρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.
Τα πρωτότυπα εξέλιξης της τέταρτης γενιάς A-Class βρίσκονται ήδη στους δρόμους για τις δοκιμές εξέλιξης που είναι προγραμματισμένο να διαρκέσουν περίπου δύο χρόνια.
Το νέο μοντέλο έχει τον εσωτερικό κωδικό W177 και είναι ριζικά επανασχεδιασμένο. Προφανώς η εμπορική του στόχευση θα παραμείνει η ίδια με του σημερινού μοντέλου, θα είναι δηλαδή αντιμέτωπο με το Audi A3, τη Σειρά 1 της BMW, την Alfa Romeo Giulietta, καθώς και το Volvo V40.
Θα πατάει σε μια αναβαθμισμένη έκδοση της υπάρχουσας πλατφόρμας MFA, η οποία θα χρησιμοποιεί αλουμίνιο και θα είναι όχι μόνο πιο ελαφριά αλλά και πιο στιβαρή. Στο πλαίσιο της συνεργασίας τους, είναι πολύ πιθανό η νέα πλατφόρμα να χρησιμοποιηθεί και σε μοντέλα των Renault και Nissan.
Οι κινητήρες του νέου μοντέλου θα είναι κατά το μεγαλύτερο μέρος τους ίδιοι με τους σημερινού μοντέλου κάτι που σημαίνει τους γνωστούς 1.6 και 2.0 βενζίνης, ενώ στο πετρέλαιο τον επίσης γνωστό 1.500άρη αλλά και τον ολοκαίνουργιο 2λιτρο που μόλις παρουσιάστηκε στην E-Class.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε τη Mercedes-Benz E 200
Σημαντικό νέο είναι το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη των 9 σχέσεων, που είναι σχεδιασμένο να αντέχει έως και 51 kgm ροπή. Θα είναι επίσης η πρώτη φορά που η μικρή Mercedes-Benz θα έχει και υβριδική έκδοση, χωρίς να έχει διευκρινιστεί ακόμα εάν το ηλεκτρομοτέρ θα δίνει κίνηση στους εμπρός ή τους πίσω τροχούς.
Πιστεύεται ακόμα ότι το νέο μοντέλο θα έχει και μεγαλύτερες διαστάσεις, προκειμένου να έχει περισσότερο χώρο στο πίσω κάθισμα αλλά και το πορτμπαγκάζ. Μεγάλη αλλαγή θα υπάρξει και στο σύστημα πολυμέσων Comand που θα έχει πολύ περισσότερες δυνατότητες, ενώ αναβαθμισμένα θα είναι και όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα του νέου μοντέλου.
Για την ακρίβεια προβλέπεται να έχει τα συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης που πρωτοείδαμε στη νέα E-Class, μεταξύ των οποίων και Drive Pilot όπως ονομάζεται η δυνατότητα για ημιαυτόνομη οδήγηση.
[Πηγή Autocar.co.uk]