Πιο δυνατό το Mazda ΜΧ-5 για την ευρωπαϊκή αγορά

Πιο δυνατό το Mazda ΜΧ-5 για την ευρωπαϊκή αγορά

Ο δίλιτρος κινητήρας θα αποδίδει τώρα 184 ίππους. 

Το εμβληματικό roadster της ανανεώθηκε και παρουσιάζεται στην έκδοση για το 2019. Και μπορεί εξωτερικά οι αλλαγές να είναι έως και αμελητέες (περιορίζονται στα νέα χρώματα και στις πιο σκούρες αποχρώσεις των τροχών), αλλά κάτω από το καπό κρύβονται σημαντικές αλλαγές προς το καλύτερο. 

Οι αλλαγές αφορούν και στους δύο κινητήρες τόσο αυτόν του 1,5 λίτρου όσο και αυτόν των δύο λίτρων. 
Η πρώτη αλλαγή που έγινε αφορά στους θαλάμους καύσης και έτσι και τα δύο μοτέρ πληρούν πλέον τις αυστηρότερες προδιαγραφές που απαιτεί ο κύκλος μέτρησης WLTP, καλύπτοντας τις νόρμες Euro 6d Temp. 
Για το μοτέρ των δύο λίτρων έχουμε αύξηση των στροφών για το όριο περιστροφής το οποίο πλέον ανέρχεται στις 7.500 rpm έναντι 6.800 rpm που είχαμε στην προηγούμενη έκδοση. Παράλληλα καταγράφεται αύξηση ισχύος κατά 24 ίππους που τώρα φτάνει τους 184/7.000 rpm, έναντι 160 της προηγούμενης έκδοσης, ενώ κατά τι είναι βελτιωμένη και η ροπή που πλέον αγγίζει τα 20,83 kgm/4.000 rpm. 

Παράλληλα έχουμε ελαφρύτερα πιστόνια, νέο στροφαλοφόρο, μεγαλύτερους αυλούς εισαγωγής και εξαγωγής, μεγαλύτερη πεταλούδα και πιο άγριους εκκεντροφόρους. Πρόκειται για μια πλήρη ατμοσφαιρική βελτίωση δηλαδή, η οποία συμπληρώνεται από βολάν διπλής μάζας, για την εξάλειψη των επιπλέον κραδασμών.
Την ίδια στιγμή δεν έχει ανακοινωθεί κάποια σημαντική αλλαγή για τον «μικρό» κινητήρα. 
Μια ακόμη αλλαγή στο σύστημα εξαγωγής, έχει σαν αποτέλεσμα πιο δυνατό και σπορτίβ ήχο. 

Σε ό,τι αφορά στα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης του οδηγού, το ανανεωμένο MX-5 ενσωματώνει το πακέτο i-ActivSense της Mazda. Αυτό περιλαμβάνει συστήματα όπως Advanced Smart City Brake Support (ανιχνεύει πεζούς ή οχήματα και ενεργοποιεί το φρενάρισμα ανάγκης), το Smart City Brake Support Reverse, κάτι αντίστοιχο με το προηγούμενο που λειτουργεί όταν το αυτοκίνητο κινείται προς τα πίσω, το Driver Attention Alert, το Traffic Sign Recognition, ενώ έχει και μια κάμερα οπισθοπορείας (Rear View Camera).

Να θυμίσουμε πως το Mazda MX-5 έχει από το 2000 μπει στο βιβλίο των ρεκόρ Guinness ως το πιο καλοπουλημμένο αυτοκίνητο της κατηγορίας του, ρεκόρ που αναβαθμίστηκε το 2016 όταν το ΜΧ-5 ξεπέρασε το 1.000.000 αντίτυπα από το 1989 όταν και πρωτοπαρουσιάστηκε.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube