Pagani Huayra Dinastia, πρώτες φωτογραφίες
Με μωβ βαμμένο το αμάξωμα και το σαλόνι ντυμένο στα τιρκουάζ, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι αυτή η pagani Huayra θα γίνει θέ(α)μα.
Από τη μια περιμένεις την αποκάλυψη του νέου ρεκόρ αυτοκινήτου παραγωγής που πέτυχε η Huayra BC (;) στο Nürburgring κι από την άλλη έχεις τον δυστυχή Pagani να χρειάζεται να φτιάξει μια ακόμη σπέσιαλ Huayra, αμφιλεγόμενης αισθητικής προσέγγισης.
Θα μου πείτε, «Σιγά μην τον πειράζει! Το παραδάκι να πέφτει!» και δεν είμαι εγώ αυτός που θα διαφωνήσω διότι έχετε δίκιο. Όπως και δίκιο έχετε να υποστηρίζετε ότι το χρήμα για έρευνα και εξέλιξη, αλλά και για να βγαίνουν τα μεροκάματα χρειάζονται τέτοιους πελάτες. Κι ευτυχώς στις αναπτυσσόμενες αγορές ενδημούν μπόλικοι.
Στην πραγματικότητα, το αυτοκίνητο ή καλύτερα την προεπισκόπησή του την είχαμε δει δύο χρόνια νωρίτερα και τώρα το βλέπουμε να ντεμπουτάρει στην Κίνα. Μια χώρα που διαθέτει στο «στόλο» της άλλες δύο Huayra, κάθε μια τους με ειδική φορεσιά –αμέ!
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε την Pagani Huayra [video]
Ο πελάτης που την παρήγγειλε για να φτάσει στον ακαταμάχητο χρωματικό συνδυασμό που βλέπετε, αποφάσισε να βάψει μωβ το ανθρακονημάτινο «καλούπι» του αυτοκινήτου. Η ψυχεδελική Huayra διαθέτει επίσης μια σειρά αεροδυναμικών βοηθημάτων που εξελίχτηκαν για το έξτρα Pacchetto Tempesta που κοστίζει €160 χιλιάρικα, αλλά περιλαμβάνονται στάνταρ σε αυτή τη Huayra.
Η Huayra Dinastia διαθέτει επίσης κιτ από ελαφρότερες ζάντες 20” εμπρός και 21” πίσω, αλλά ο πελάτης ζήτησε να αλλαχτεί το φινίρισμα και να βαφτούν κάτι ανάμεσα σε χρυσό και μπρονζέ για να ενισχύσει περισσότερο το οπτικό αποτέλεσμα της δικής του Ηuayra.
Στο σημείο αυτό να θυμίσουμε ότι το το PacchettoTempesta περιλαμβάνει αεροδυναμική αναβάθμιση που αποτελείται από φαρδύ εμπρός σπλίτερ, διαχύτη πίσω καθώς και αεροδυναμική βελτίωση στο πάτωμα του αυτοκινήτου. Ακόμη, το σετ από τις ειδικά σχεδιασμένες ζάντες που είπαμε, αλλά και αναθεωρημένο set-up ανάρτησης με αμορτισέρ Öhlins τεσσάρων δρόμων, καθώς και σύστημα εξάτμισης από τιτάνιο, κάτι που θα εξοικονομεί βάρος έναντι της στάνταρ Huayra. Όλα τα παραπάνω φυσικά για να κάνουν το hypercar της Pagani ακόμη πιο κοφτερό και για να του ενισχύσουν την αεροδυναμική επίδοσή του στην υψηλή ταχύτητα.
Όσον αφορά το σαλόνι του αυτοκινήτου, τα πράγματα μιλούν από μόνα τους. Το τιρκουάζ θέμα απλώνεται στα καθίσματα, στις επενδύσεις των θυρών και στην κεντρική κονσόλα και δεν είναι κάτι που βλέπεις κάθε μέρα, πόσω μάλλον μέσα σε Pagani. H απόχρωση που κάνει στράκες δεν περιορίζεται στο εσωτερικό, αλλά συμπληρώνει ως φινίρισμα σε σιρίτι ή στις ακμές το εμπρός σπλίτερ, τα πλευρικά μαρσπιέ, τις δαγκάνες (!) των φρένων αλλά και το κεντρικό πτερύγιο στο πίσω μέρος. Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία, ότι πλούσιος κάτοχός της θέλει να είναι δακτυλοδεικτούμενος, όχι απαραίτητα πάντα με το ένα δάκτυλο, και σαφώς τα γούστα του θα βρήκαν μια στάνταρ Hauyra πολύ εγκόσμια για την Κίνα.