Η πρώτη Alfa Romeo 33 Stradale πελάτη είναι ποίηση σε τροχούς

Η πρώτη Alfa Romeo 33 Stradale πελάτη είναι ποίηση σε τροχούς

Αν κόβεται η δική μας ανάσα, φανταζόμαστε του αγοραστή όταν αντικρίσει την Alfa Romeo 33 Stradale του για πρώτη φορά.

Συνολικά 33 Alfa Romeo 33 Stradale αναμένεται να κατασκευαστούν κι η πρώτη είναι έτοιμη για παράδοση στον τυχερό ιδιοκτήτη. Από την επίσημη παρουσίασή του τον Αύγουστο του 2023, το κεντρομήχανο ιταλικό σούπερκαρ κόβει την ανάσα κι υγραίνει τα βράδια.

Οι επίδοξοι αγοραστές έχουν τρεις επιλογές για το χρώμα της Alfa Romeo 33 Stradale τους. Είτε το κλασικό κόκκινο «Rosso Alfa» που αποτελεί την επιλογή του πρώτου κατόχου, είτε ένα πανέμορφο μπλε. Είτε τον συνδυασμό λευκού με κόκκινο, που αντικατοπτρίζει τα χρώματα με τα οποία έτρεχε η αγωνιστική Tipo 33. Σε κάθε περίπτωση, θα φορά το σήμα Quadrifoglio και στις δύο πόρτες. Η πρώτη Alfa που ενδύθηκε το 4φυλλο τριφύλλι ήταν η RL Corsa του Ugo Sivocci, που νίκησε το 1923 στο Targa Florio.

Κάποιος ήταν πολύ καλό παιδί φέτος, για να λάβει τέτοιο δώρο

Alfa Romeo 33 Stradale

Ο τυχερός αγοραστής επέλεξε τα τρία χρώματα της Ιταλικής Δημοκρατίας στους εξωτερικούς καθρέπτες. Bridgestone Potenza Sport σε διαστάσεις 245/35 R20 μπροστά και 305/30 R20 πίσω εξασφαλίζουν την απαραίτητη πρόσφυση, όποιο φινίρισμα κι αν επιλέξεις για το αμάξωμα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Alfa Romeo 33 Stradale, επίσημη παρουσίαση στο εμβληματικό μουσείο του Arese

Πριν περίπου ένα μήνα, μια Alfa Romeo 33 Stradale επισκέφθηκε τη θρυλική πίστα του Nardò στην Ιταλία κι επαλήθευσε την τελική ταχύτητα των 333 km/h. Εντυπωσιάζεσαι κι εσύ από τα πολλά «3άρια» στην πανέμορφη Ιταλίδα;

Alfa Romeo 33 Stradale

Αξίζει να σημειωθεί ότι η Alfa Romeo 33 Stradale μπορεί να παραγγελθεί με 3λιτρο V6 βενζίνης 620 ίππων. Σε αυτή την περίπτωση, το βάρος περιορίζεται στα 1.500 kg κι η κίνηση γίνεται αποκλειστικά από τον πίσω άξονα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Οι περισσότεροι αγοραστές της Alfa Romeo 33 Stradale επέλεξαν τον V6 και όχι την ηλεκτρική της έκδοση

Αλλά και με 100% ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης. Η απόδοση σκαρφαλώνει στους 750 ίππους, αλλά το ίδιο κάνει και το βάρος. Φορώντας μπαταρία 102 kWh, η ζυγαριά σταματά στα 2.100 kg, ενώ η ροπή στέλνεται και στους τέσσερις τροχούς. Δεν μας εκπλήσσει που οι περισσότερες παραγγελίες αφορούν τη θερμική εκδοχή. Αν θες να απολαύσεις τη μελωδία του V6, πάτα εδώ.  

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube