Νέο Opel Corsa: Και επίσημα η θερμική γκάμα του, με τεχνικές λεπτομέρειες
Το νέο Corsa θα διατίθεται μέσα από μια γκάμα τριών βενζινοκινητήρων και ενός ντίζελ, με εύρος ισχύος από 75 έως 130 άλογα. Τέσσερις οι εκδόσεις εξοπλισμού, περιλαμβανομένης της GS Line με πιο σπορτίφ look.
Κατά το λανσάρισμα του νέου Corsa, η Opel επικεντρώθηκε στην 100% ηλεκτρική παραλλαγή του, Corsa-e. Λογικό, μιας και αυτή είναι η μεγάλη τεχνική καινοτομία. Αλλά το γερμανικό σουπερμίνι θα προσφέρεται φυσικά και με θερμικά μοτέρ. Ο κατασκευαστής μόλις περιέγραψε την προσφορά σε κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, δύο εβδομάδες ύστερα από τη δημοσίευσή μας που εξασφαλίσαμε από τις πηγές μας. Δεν αποτελεί βέβαια έκπληξη το γεγονός ότι η γκάμα αυτή βασίζεται στην αντίστοιχη του νέου Peugeot 208, το οποίο χρησίμευσε ως βάση.
Για τους βενζινοαίματους, στο μενού υπάρχουν τρεις 3κύλινδροι κινητήρες 1.2. Το βασικό ατμοσφαιρικό μοτέρ αποδίδει 75 άλογα (ο παλιός 82άρης detuned), ενώ τα άλλα δύο μπλοκ είναι τούρμπο, με 100 και 130 άλογα. Το τελευταίο συνδυάζεται στάνταρ με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων οκτώ σχέσεων, σασμάν προαιρετικό για την έκδοση των 100 PS. Το Corsa δεν προσεχώρησε ακόμη στο κλαμπ των πολέμιων μοντέλων του ντίζελ. Έτσι θα είναι διαθέσιμο με τον 4κύλινδρο 1.500άρη του γκρουπ, τεχνολογίας BlueHDi, μετονομασμένο από τους Γερμανούς σε 1.5 CDTI. Αποδίδει 100 άλογα και θα συνδυάζεται με 6άρι χειροκίνητο σασμάν.
Η Opel δεν διστάζει να τονίσει τη μεγάλη πρόοδο όσον αφορά στην κατανάλωση και στην απόδοση σε σύγκριση με τα παλιά μπλοκ της εποχής της GM! Το παλιό Corsa 1.4 των 100 ίππων ήθελε 11” για το σπριντ των 0-100 και ανακοίνωνε 6,5 lt/100 km στον μικτό κύκλο (πρότυπο WLTP). Με τα νέο μοτέρ 1.2 των 100 PS, το Corsa κερδίζει ένα δευτερόλεπτο για τα 0-100 km/h και περισσότερο από ένα λίτρο κατανάλωση ανά 100 km!
Αυτή η πρόοδος μπορεί να εξηγηθεί ιδίως με τη εξοικονόμηση βάρους, περίπου 10%, παρά το παρόμοιο μέγεθος. Η βασική έκδοση είναι λίγο κάτω από τον τόνο, 980 κιλά για την ακρίβεια, ή 108 kg λιγότερο σε σύγκριση με το παλιό Corsa.
Όσον αφορά τις εκδόσεις εξοπλισμού, θα υπάρχουν τέσσερα επίπεδα. Η βασική έκδοση θα έχει προειδοποίηση εμπρόσθιας σύγκρουσης, σύστημα ελέγχου ταχύτητας ταξιδιού, βοήθημα για την παραμονή στη λωρίδα κυκλοφορίας και ανάγνωση των σημάτων του ΚΟΚ. Στη συνέχεια θα υπάρξει μια νέα διάρθρωση στην γκάμα με τρία επίπεδα εξοπλισμού: Edition, Elegance και GS Line. Το τελευταίο μάλιστα θα παίζει μπάλα στην κατηγορία των «σπορ φαίνεσθαι».
Οπότε ας κάνουμε μια παραπάνω αναφορά στην GS Line, μιας και είναι η πιο μπάνικη. Έχουμε λοιπόν προφυλακτήρες με σπέσιαλ σχεδιασμό. Εμπρός, η κύρια αεροεισαγωγή είναι φαρδύτερη, ενώ στο πίσω μέρος, υπάρχει κάτι που μοιάζει με διαχύτη, διπλόμπουκη χρωμέ εξάτμιση και μεγαλύτερα κάθετα διακοσμητικά ένθετα. Οι ζάντες της GS Line είναι επίσης ειδικού σχεδιασμού. Στην καμπίνα υπάρχουν πιο τύπου μπάκετ καθίσματα, αλουμινένια πενταλιέρα, και μαύρος ουρανός με κόκκινα ένθετα.
Ο αναλυτικός τιμοκατάλογος για την Ελλάδα θα δημοσιευτεί από την αντιπροσωπεία στις αρχές Ιουλίου.