Νέο Opel Corsa: Γκάμα με τρία μοτέρ βενζίνης και ένα ντίζελ
Η Opel έχει ήδη αποκαλύψει το σχεδιασμό του νέου Corsa, που είναι κοινός για τις θερμικές και την ηλεκτρική έκδοση, αν και τα επίσημα τεχνικά δεδομένα υπάρχουν μόνο για την τελευταία.
Η έκτη γενιά, γνωστή εσωτερικά στο Rüsselsheim με το γράμμα «F», θα ανοίξει βιβλίο παραγγελιών για τα βενζινοκίνητα και ντίζελ Corsa τον Ιούλιο, ανακοινώνοντας ταυτόχρονα τις λεπτομέρειες των μηχανικών συνδυασμών και των εξοπλισμών.
Προσώρας, όπως είπαμε, η μόνη έκδοση που παρουσίασε η Opel για το νέο σουπερμίνι της είναι η Corsa-e, η καθαρά ηλεκτρική παραλλαγή του. Μοντέλο που μοιράζεται το ίδιο σύστημα κίνησης και μπαταριών με το Peugeot e-208, καθώς η γερμανική εταιρεία ανήκει πλέον στο Groupe PSA.
Ο κύριος λόγος για τους οποίους κάποιοι αναρωτιούνται γιατί η Opel δεν έχει ανακοινώσει εάν θα υπάρξουν και ποιοι θα είναι οι θερμικοί συνδυασμοί του νέου Corsa, είναι ότι ήθελε να τους κρατήσει κρυφούς μέχρι το Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης. Εκεί το φρέσκο μοντέλο των Blitz θα σηματοδοτούσε τη διαφορά με το τεχνικό δίδυμό του, το νέο Peugeot 208, για να αποφύγει τον κανιβαλισμό. Ωστόσο, η Opel έκρινε ότι η ΙΑΑ είναι πολύ μακριά για να παραμείνει «σιωπηλή» για τη θερμική γκάμα του σουπερμίνι της και βασικού πυλώνα των πωλήσεων της εταιρείας.
Εμείς παρόλα αυτά, καταφέραμε να επιβεβαιώσουμε μέσω των πηγών μας τη θερμική γκάμα του νέου Corsa που αποτελείται από τρεις βενζινοκινητήρες και έναν τουρμποντίζελ, με όλους τους να πληρούν τις προδιαγραφές Euro 6d-Temp και Euro 6d.
Τα μοτέρ που θα προτείνει λοιπόν η Opel για το νέο Corsa θα είναι φυσικά προέλευσης PSA. Το 3κύλινδρο μοτέρ 1.2 PureTech και αποκλειστικά αυτό θα καλύπτει θα καλύπτει τη βενζινοκίνητη γκάμα σε τρεις εκδόσεις ισχύος: 75, 100 και 130 άλογα.
Η πιο χαμηλής ισχύος έκδοση, που μας είναι προς το παρόν άγνωστη καθώς δεν υπάρχει σε κανένα άλλο μοντέλο του γαλλικού γκρουπ, θα συνδυάζεται με χειροκίνητο 5άρι σασμάν -ονομασία 1.2 S&S Ecotec.
Η έκδοση των 100 ίππων, επίσης με το όνομα 1.2 S&S Ecotec, θα συνδυάζεται είτε με χειροκίνητο 6άρι σασμάν είτε με αυτόματο 8άρι. Ούτε αυτό το μοτέρ το είχαμε δει μέχρι πρότινος, μέχρι που απετέλεσε κινητήρα στην γκάμα του άρτι λανσαρισθέντος DS 3 Crossback.
Και η πιο ισχυρή έκδοση, η 1.2 S&S Turbo Ecotec με τα 130 άλογα, πρόκειται για τη ήδη γνωστή μας μονάδα που κινεί πολλά από τα μοντέλα του Groupe PSA.
Ο τουρμποντίζελ της γκάμας του νέου Corsa είναι ο 4κύλινδρος 1.500άρης του γκρουπ, τεχνολογίας BlueHDi, μετονομασμένος από τους Γερμανούς σε 1.5 CDTI. Αποδίδει 100 άλογα και θα συνδυάζεται με 6άρι χειροκίνητο σασμάν.
Η Opel έχει ανοίξει ήδη το βιβλίο των παραγγελιών για το Corsa-e ενώ, όπως είπαμε, για τα βενζινοκίνητα και το ντίζελ θα ανοίξει τον άλλο μήνα. Η δε εμφάνισή τους στις αντιπροσωπείες θα ξεκινήσει από τον Νοέμβριο, ενώ του Corsa-e τους πρώτους μήνες του 2020.