Το νέο Land Rover Discovery στο Nürburgring

Το νέο Land Rover Discovery στο Nürburgring

To Discovery της 5ης γενιάς θα έχει εντελώς νέα εμφάνιση, σημαντικά μικρότερο βάρος και πολυτελέστερη καμπίνα με 7 θέσεις.

Η Land Rover βάζει τις τελευταίες πινελιές στην 5η γενιά του Discovery, πριν την επίσημη παρουσίασή του αργότερα φέτος.

Οι τελευταίες κατασκοπευτικές φωτογραφίες δείχνουν το νέο μοντέλο να κάνει δοκιμές με υψηλή ταχύτητα στη μεγάλη πίστα 20,8 km του rburgring.

Το νέο Discovery θα έχει εντελώς νέα, χαμηλότερη και πιο αεροδυναμική γραμμή, που θα θυμίζει το πρωτότυπο Discovery Vision concept του 2014. Θα έχει επίσης μια ποιοτικά αναβαθμισμένη και πολυτελέστερη καμπίνα, η οποία όμως θα είναι εξίσου πρακτική με αυτή του σημερινού μοντέλου.

Το νέο μοντέλο θα είναι επίσης σημαντικά ελαφρύτερο από το σημερινό και θα ενσωματώνει όλες τις νέες τεχνολογίες.

Το νέο Discovery θα είναι το μεγαλύτερο από τα τρία μοντέλα της ομώνυμης σειράς, αφού η Land Rover έχει αφήσει το περιθώριο για ένα μοντέλο μικρότερο από το Discovery Sport, καθώς θέλει να εκμεταλλευτεί την αναπτυσσόμενη παγκόσμια αγορά των SUV που σύντομα θα ξεπεράσει τα 20 εκατομμύρια σε ετήσιες πωλήσεις.

Το νέο Discovery θα βασίζεται στο ίδιο αλουμινένιο, κολλητό και πριτσινωτό, πλαίσιο που χρησιμοποιείται στα Range Rover και Range Rover Sport – μοντέλα με τα οποία θα μοιράζεται τη γραμμή παραγωγής του εργοστασίου της Jaguar Land Rover στο Solihull της Αγγλίας.

Η αλουμινένια μονοκόκ δομή θα συνεισφέρει σε μια σημαντική μείωση του βάρους από τα 2.622 kg που ζυγίζει το σημερινό μοντέλο με το γερό αλλά βαρύ ξεχωριστό πλαίσιο Τ5 τύπου σκάλας.

Ο βασικός κινητήρας του Discovery 5ης γενιάς θα είναι μια ανανεωμένη έκδοση του 3λιτρου ντίζελ SDV6. Παρότι η Jaguar Land Rover έχει αποκαλύψει υβριδικά και ηλεκτρικά προγράμματα εξέλιξης, οι τεχνολογίες αυτές δεν θα μπουν σε παραγωγή πριν την επόμενη δεκαετία.

Σε επόμενο στάδιο μετά την παρουσίαση, θα τοποθετηθούν στο νέο Discovery και κινητήρες της οικογένειας Ingenium, είτε στη σημερινή τους 4κύλινδρη μορφή σε συνδυασμό με ηλεκτροκινητήρα (σύστημα mild hybrid) είτε σε μορφή V6 αν η JLR αναπτύξει νέα, «σπονδυλωτή» τεχνολογία κινητήρων, όπως αναμένεται να κάνει.

Το νέο Discovery θα διατίθεται και σε μια ειδική έκδοση SVX για ακραία χρήση εκτός δρόμου.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube