Το νέο Jeep Wrangler θα φορά τον 2.2 MultiJet II Turbo Diesel για την Ευρώπη

Το νέο Jeep Wrangler θα φορά τον 2.2 MultiJet II Turbo Diesel για την Ευρώπη

Πρόκειται για τον ίδιο αλουμινένιο κινητήρα που φορούν και οι Alfa Romeo Giulia και Stevlio.

Η Jeep ανακοίνωσε ότι ο μόνο ντίζελ κινητήρας που θα εξοπλίζει το Wrangler που θα διατίθεται στην ευρωπαϊκή αγορά θα είναι ο 2.2 MultiJet II Turbo της Alfa Romeo.
Πρόκειται για τον ίδιο κινητήρα που εξοπλίζει τις Giulia και Stevlio, πληροί τις προδιαγραφές Euro6 και εξοπλίζει και το Jeep Cherokee.
Πρόκειται για  πρώτο εξ ολοκλήρου αλουµινένιο πετρελαιοκινητήρα της Alfa Romeo με το σύστηµα ψεκασµού του να λειτουργεί έως και µε 2.000 bar και τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας. Η ισχύς του φτάνει τους 200 ίππους με τη ροπή να φτάνει τα 45,7 kgm/2.000 rpm.
To νέο Wrangler θα διατίθεται στην Ευρώπη με το δίθυρο και το τετράθυρο αμάξωμα σε εκδόσεις Sport, Sahara και Rubicon.

wrag


Σε ό,τι έχει να κάνει με το σύστημα μετάδοσης, έχουμε δύο τύπους: Την Command-Trac στις εκδόσεις Sport και Sahara και την Rock-Trac στην Rubicon. Και στις δύο περιπτώσεις, υπάρχει κατ’ επιλογή τετρακίνηση (2H, 4H Auto, 4H Part-Time, N και 4L), με τις εκδόσεις που εφοδιάζονται με την εκδοχή Rock-Trac να διαθέτουν μπλοκέ πίσω διαφορικό και δυνατότητα κλειδώματος του εμπρός και του πίσω διαφορικού.
Σε αντίθεση με την Ευρώπη, η κορυφαία έκδοση που θα φορά 3,6 V6 της γενιάς Pentastar των 284 ίππων, θα διατίθεται μόνον στη Μέση Ανατολή και στην Αφρική.

wr

Στο  εσωτερικό το αυθεντικό και πιστό στο DNA της μάρκας στιλ, συνδυάζεται με ένα πολύ πιο σύγχρονο παρουσιαστικό στο οποίο δεσπόζει το γνωστό σύστημα U-Connect της FCA με οθόνη 5 ή 7 ιντσών, ανάλογα με την έκδοση. Τα υλικά είναι σαφώς βελτιωμένα ενώ στη λίστα των επιλογών βρίσκονται όλα τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού όπως για παράδειγμα  το Blind-Spot Monitoring, το Rear Cross Path Detection, το Front/Rear Park Assist, κ.α.  

jeepwr

Τέλος για την οροφή θα υπάρχει η επιλογή Top Freedom Top (αφαιρούμενο, σκληρό πάνω μέρος σε τρία πάνελ), το Zipperless Premium Sunrider (μαλακό επάνω μέρος) και το Sky One-Touch (μαλακή κορυφή που ανασύρεται με το πάτημα ενός κουμπιού).

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube