Nέο, δίλιτρο μοτέρ για τη Lotus Emira
Η Lotus Emira θα φορέσει στο τέλος του έτους έναν νέο, πιο προσιτό 4κύλινδρο, δίλιτρο κινητήρα που θα τον προμηθεύεται από τη Mercedes-AMG.
H Lotus Emira κυκλοφορεί σε όλες τις ευρωπαϊκές αγορές από τον περασμένο Μάρτιο. Ένα εντελώς νέο μοντέλο στο οποίο έχει αποδοθεί σημαντικός ρόλος, καθώς θα μείνει στην ιστορία της βρετανικής φίρμας ως το τελευταίο βενζινοκίνητο μοντέλο της. Η Lotus να θυμίσουμε ότι έχει ήδη αναπροσανατολιστεί στην ηλεκτροκίνηση υπό την ομπρέλα της μητρικής Geely.
Προς το παρόν, η Lotus Emira διατίθεται μόνο στην 3,5λιτρη έκδοση V6 με μέγιστη ισχύ 400 ίππων. Μοτέρ καταγωγής Toyota που δίνει επιδόσεις πρώτης γραμμής. Ωστόσο, η φίρμα του Hethel στοχεύει να κάνει τη Lotus Emira πιο προσιτή, κάτι που θα γίνει πραγματικότητα πριν από το τέλος του έτους με μια ελαφρά λιγότερο ισχυρή επιλογή, όπως είχαμε γράψει τον περασμένο Μάρτιο.
O κινητήρας του Affalterbach χρειάστηκε κάμποσες τροποποιήσεις για τη χρήση του από τη Lotus Emira, καθώς χρειάζεται να τοποθετηθεί κατά το διάμηκες.
Αυτή η Lotus Emira θα κάνει το ντεμπούτο της με ένα νέο βενζινοκινητήρα, αν και αυτή τη φορά δεν είναι ιαπωνικής καταγωγής, αλλά θα προέρχεται από Mercedes-AMG. Ο σπορ βραχίονας της εταιρείας από τη Στουτγάρδη κατέληξε σε συμφωνία συνεργασίας με τη Lotus για να την προμηθεύσει έναν από τους πιο πολυπόθητους κινητήρες της αγοράς. Τον 4κύλινδρο δίλιτρο τούρμπο που φορούν οι πιο σπορ εκδόσεις των κόμπακτ μοντέλων της γερμανικής μάρκας, όπως η Mercedes-AMG A 45 4MATIC.
O κινητήρας αυτός χρειάστηκε κάμποσες τροποποιήσεις για τη χρήση του από το Hethel. Έτσι μερικά τμήματα και εξαρτήματά του ανασχεδιάστηκαν, προκειμένου να τοποθετηθεί στο μηχανοστάσιο της Lotus Emira. Βλέπετε, η Mercedes-AMG τον τοποθετεί σε εγκάρσια διάταξη στα μοντέλα της, ενώ οι Βρετανοί θα τον τοποθετήσουν κατά το διάμηκες στη Lotus Emira. Ανασχεδιασμός που έπρεπε όμως να μην αλλοιώσει τις προδιαγραφές απόδοσης που πετυχαίνει στα μοντέλα του Affalterbach.
Ο νέος κινητήρας αποδίδει λοιπόν μέγιστη ισχύ 365 ίππων, διατηρώντας έτσι επαρκή διαφορά και απόσταση, από τους 381 και 421 ίππους των Γερμανών. Θα συνδυάζεται δε, με μοναδικό τρόπο, με ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη οκτώ σχέσεων που θα περνά τη ροπή απευθείας στους πίσω τροχούς και με τα γενναιόδωρα οφέλη που περιγράφονται παρακάτω. Η Lotus Emira γίνεται έτσι ένα πιο προσιτό σπορ αυτοκίνητο, με το οποίο η βρετανική φίρμα προσδοκά ότι θα προσελκύσει σημαντικό αριθμό πελατών.
H δίλιτρη Lotus Emira σε αριθμούς | |
Κινητήρας | 4κύλινδρος, δίλιτρος, τούρμπο |
Απόδοση | 365 PS και 430 Nm |
Kiβώτιο ταχυτήτων | Αυτόματο 8άρι διπλού συμπλέκτη |
Μετάδοση κίνησης | Στους πίσω τροχούς |
0-100 km/h | 4,2" |
Τελική ταχύτητα | 283 km/h |
Κατανάλωση | δ.α. |
Βάρος | δ.α. |
Τιμή | δ.α. |