Το νέο Defender θα είναι το πιο high-tech μοντέλο της Land Rover

Το νέο Defender θα είναι το πιο high-tech μοντέλο της Land Rover

Η εταιρεία δήλωσε ότι η αναβίωση του θρυλικού εκτός δρόμου μοντέλου θα συνοδευτεί από τεχνολογία αιχμής.

Η νέα, σύγχρονη, γενιά του Defender θα είναι έτοιμη στις αρχές του 2019.

Αυτό είναι πλέον επίσημη είδηση από τη Land Rover και συνοδεύεται από τη δήλωση ότι θα διαθέτει πιο σύγχρονη τεχνολογία ακόμα κι από το Discovery που μόλις παρουσιάστηκε.

Οι βασικές αποφάσεις για τις μηχανολογικές επιλογές του νέου μοντέλου είναι ήδη ειλημμένες και μυστικές δοκιμές σε διάφορα σημεία του πλανήτη έχουν ξεκινήσει. Ο CEO της Jaguar-Land Rover, Ralf Speth, ανέφερε στους συναδέλφους μας από το βρετανικό Autocar ότι τα πρώτα δείγματα των δοκιμών του νέου Defender είναι «φανταστικά».

Ο ίδιος, αποκάλυψε επίσης ότι η βάση θα μπορούσε να είναι το αλουμινένιο πλαίσιο των Range Rover, Range Rover Sport και Discovery, δίνοντας ξεκάθαρα το στίγμα για το νέο μοντέλο. Ο Speth δήλωσε επίσης ότι η στιγμή της παύσης της παραγωγής του παλιού, 67χρονου Defender ήταν μια από τις πιο θλιβερές της καριέρας του, υπογραμμίζοντας με νόημα ότι όλη η εταιρεία δουλεύει πυρετωδώς για να ετοιμάσει έναν αντάξιο διάδοχο.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Test drive: Land Rover Discovery Sport 2.0D 180 PS

Το νέο μοντέλο θα διατεθεί σε σκληροπυρηνικές εκτός δρόμου αλλά και συμβατικές εκδόσεις ώστε να καλύπτει μεγάλο εύρος απαιτήσεων στην αγορά, ενώ θεωρείται βέβαιο ότι θα διατεθεί σε δύο εκδόσεις μεταξονίου. Ωστόσο, θα είναι το πιο κόμπακτ από τα μοντέλα με τα οποία θα μοιράζεται το πάτωμα, καθότι οι πολύ κοντοί πρόβολοι είναι απαραίτητοι για την κορυφαία εκτός δρόμου απόδοση. Η εταιρεία αναφέρει ότι αυτό θα είναι το πιο ικανό μοντέλο του κόσμου στο σκληρό 4x4.



Για τους κινητήρες δε θα πρέπει να περιμένουμε κάτι διαφορετικό από τα σύγχρονα μοτέρ της εταιρείας που ήδη ξέρουμε. Αυτό σημαίνει μεταξύ άλλων εκδόσεις βενζίνης και ντίζελ στα 2 λίτρα, καθώς και επιλογή μεταξύ χειροκίνητων και αυτόματων κιβωτίων. Επίσης, προφανώς θα διατίθεται και βοηθητικό κιβώτιο κοντών σχέσεων. Το μεγάλο νέο έρχεται από την ανάρτηση, που δεν αναμένεται να έχει τις σοφιστικέ αερόσουστες της εταιρείας. Αντί αυτών, τις υπηρεσίες τους θα προσφέρουν συμβατικά ελατήρια, ρυθμισμένα με γνώμονα την πολύ ειδική περίπτωση του νέου Defender.

Το πάντρεμα όλων των παραπάνω έχει 2ετή ορίζοντα για να τελειοποιηθεί, όμως κάτι μας λέει πως το βασικότερο στοιχείο για την επιτυχία του νέου μοντέλου θα αποδειχτεί η σχεδίαση. Η εικόνα του αυτοκινήτου στις ψηφιακά επεξεργασμένες εικόνες του Autocar θα ήταν από μόνη της λόγος για να το αγοράσεις και είμαστε πεπεισμένοι ότι η Land Rover δε θα μας απογοητεύσει σε αυτό το κομμάτι.

Εξάλλου αποδεικνύει συνέχεια συνεχώς ότι το σχεδιαστικό της τμήμα περνάει στιγμές μεγάλη έμπνευσης.

[Πηγή: autocar.co.uk]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube