Νέα Ferrari SF90 Spider: Το πρωτότυπο στους δρόμους

Νέα Ferrari SF90 Spider: Το πρωτότυπο στους δρόμους

Έναν χρόνο και βάλε από την παρουσίαση της Ferrari SF90 Stradale, ένα πρωτότυπο της έκδοσης Spider εθεάθη στο εργοστάσιο του Maranello στην Ιταλία.

Ferrari SF90 Spider

Τον Μάιο του 2019, η Ferrari παρουσίασε την SF90 Stradale. Ένα επαναφορτιζόμενο υβριδικό hypercar που αντικαθιστά ανεπίσημα τη LaFerrari, με αυξημένη ισχύ. Τα 1.000 άλογα της SF90 προέρχονται από το συνδυασμό των 790 PS του 4λιτρου μοτέρ V8 τούρμπο και τριών ηλεκτρομοτέρ που αποδίδουν συνολικά 220 άλογα. Και σε 17 μήνες από τότε, πρωτότυπο της έκδοσης Spider απαθανατίστηκε κοντά στο εργοστάσιο της Ferrari.

Στους δρόμους του Maranello λοιπόν, της έδρας του cavallino rampante, δεν είναι ασύνηθες να εντοπίζονται «μουλάρια» σε φάση δοκιμής. Εδώ, έχουμε να κάνουμε με ένα πρωτότυπο της μελλοντικής SF90 Spider που απαθανάτισε ο φωτογράφος Derek Cornelissen -«Derek.photography» στο Instagram.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

The new SF90 Stradale spider with the best camouflage I have ever seen! #ferrari #F12TdF #f8tributo #sf90 #488pista #monzasp2 #Ferrariclassic #F1 #ferrariF1 #mugello #xxprogramme #corseclienti #fxxk #Liveupload #ferrari #ferrariofinstagram #gtcompetizione #fiorano #universoferrari #ferraricarphoto #ferrari #ferrariworld #maranello #italy #carworld #carswithoutlimit #carsofinstagram #cars #supercars #hypercars

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη derek Cornelissen (@derek.photography) στις

Οι ψύλλοι στα αυτιά του Cornelissen μπήκαν όταν είδε τον κόκκινο μουσαμά που κάλυπτε την οροφή του αυτοκινήτου, περνώντας από τις εγκαταστάσεις της Ferrari. Οι μηχανικοί προσπάθησαν να κρύψουν τον μηχανισμό της οροφής με ένα κομμάτι ύφασμα και ταινία, αλλά οι πιο παρατηρητικοί δεν ξεγελάστηκαν. Και από αυτό καταλαβαίνουμε ότι η Ferrari άφησε κατά μέρος το μικρό βάρος μιας μαλακής οροφής για μια κανονική αναδιπλούμενη σκληρή οροφή, όπως στην F8 Spider.

Από την άλλη, η επιλογή αυτή μπορεί να διατηρήσει την τελική ταχύτητα του κλειστού αυτοκινήτου που είναι 340 km/h, αλλά και την ηλεκτρική αυτονομία των 25 km. Η διαφορά της πιο ελάχιστα πιο βαριάς Spider από τη Stradale στις επιταχύνσεις θα είναι μάλλον ανάξια λόγου, ίσως με κάποια εκατοστά του δευτερολέπτου παραπάνω σε σχέση με τα 2,5” που χρειάζεται η κλειστή SF90

Η παρουσίαση της Ferrari SF90 Spider (ή SF90 Stradale Spider) αναμένεται να πραγματοποιηθεί στις αρχές του επόμενου χρόνου, με το «εμπορικό» της λανσάρισμα να πηγαίνει λίγους μήνες αργότερα, το καλοκαίρι του ’21.

Ferrari SF90 Spider

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube