Νέα BMW i7 Protection, ηλεκτρική, θωρακισμένη και… τετράπαχη

Νέα BMW i7 Protection, ηλεκτρική, θωρακισμένη και… τετράπαχη

Ανώτεροι πολιτικοί και αφεντικά της μαφίας μπορούν πλέον να οδηγούν και ηλεκτρικά! Η BMW παρουσίασε την θωρακισμένη της νέα 7 Series, αλλά και την ηλεκτρική παραλλαγή της, την BMW i7.

Στην IAA στο Μόναχο, από τις 5 έως τις 10 Σεπτεμβρίου, οι Βαυαροί θα παρουσιάσουν στο κοινό για πρώτη φορά τις εκδόσεις «Protection» της νέας 7 Series και του αμιγώς ηλεκτρικού αντίστοιχού της, της BMW i7.

Μια τέτοια θωρακισμένη έκδοση της premium μπερλίνας του Μονάχου δεν αποτελεί έκπληξη, καθώς η BMW διαθέτει ήδη 45 χρόνια εμπειρίας στην εξέλιξη και παραγωγή θωρακισμένων μοντέλων.
Ωστόσο, η BMW i7 Protection είναι το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο που δέχεται τέτοια μεταχείριση. Κάτι που διευκολύνθηκε από το γεγονός ότι οι θωρακισμένες εκδόσεις ελήφθησαν υπόψη ήδη από την εξέλιξη της 7 Series G70. 

Οι θωρακισμένες BMW 7 Series και BMW i7 αγγίζουν το πρότυπο προστασίας VR9 σύμφωνα με τα κριτήρια του γερμανικού VPAM

Οι θωρακισμένες εκδόσεις λοιπόν, είναι εξοπλισμένες με το «BMW Protection Core», του οποίου ολόκληρη η αυτοφερόμενη δομή είναι κατασκευασμένη από θωρακισμένο χάλυβα.

BMW i7 Protection, BMW 7 Series Protection

Αυτά τα στοιχεία συνδυάζονται με πρόσθετη θωράκιση των θυρών, του δαπέδου και της οροφής, καθώς και τζάμια ασφαλείας. Όλα αυτά επιτρέπουν στις BMW 7 Series και BMW i7 να πληρούν το πρότυπο προστασίας VR9 σύμφωνα με τα κριτήρια του γερμανικού VPAM -Vereinigung der Prüfstellen für Angriffshemmende Materialien und Konstruktionen.

Αυτό σημαίνει ότι οι επιβαίνοντες προστατεύονται από από βολίδες με διαμέτρημα έως 7,62x51 mm, οι οποίες ταξιδεύουν 820 m/s ύστερα από τη βολή τους. Στην πραγματικότητα, το ειδικό κρύσταλλο πετυχαίνει σχεδόν το επίπεδο προστασίας VPAM 10, το υψηλότερο για μη στρατιωτικούς σκοπούς.

BMW i7 Protection, BMW 7 Series Protection

Όλη αυτή η προστασία προσθέτει προφανώς πολύ βάρος στις BMW 7 Series και BMW i7, που ήδη δεν είναι κι ελαφριές. Η BMW δεν διευκρινίζει πόσα κιλά αυξάνεται το βάρος στις εκδόσεις Protection, επισημαίνοντας μόνο ότι λαμβάνονται μέτρα για την αντιστάθμιση της πρόσθετης μάζας. 

Τουλάχιστον όσον αφορά τον χειρισμό, επειδή ο αντίκτυπος στην απόδοση και στην κατανάλωση είναι σημαντικός: Εάν η βενζινοκίνητη 7 Series Protection, με χρόνο 6,6” για το 0-100 km/h, μπορεί να απαγκιστρωθεί ικανοποιητικά όταν απειληθούν οι επιβάτες της, στην BMW i7 Protection η αντίστοιχη ενέργεια εξελίσσεται με μεγαλύτερη δυσκολία. 

BMW i7 Protection, BMW 7 Series Protection

Πράγματι, η τελευταία χρειάζεται 9” για την ίδια άσκηση, σε σύγκριση με 4,7” για μια στάνταρ i7 xDrive60. Επιπλέον, η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 160 km/h. Και με τυπική κατανάλωση 30 kWh/100 km, θα πρέπει επίσης να αναζητήσει έναν σταθμό φόρτισης πιο γρήγορα –όπου θα είναι επίσης εύκολος στόχος. Η τυπική κατανάλωση σε βενζίνης για τη 7 Series Protection είναι 15,6 lt/100 km, που αντιστοιχεί σε εκπομπές CO2 355 g/km.

Εκτός από τη θωράκιση, το πρόγραμμα Protection περιλαμβάνει φυσικά μια ολόκληρη σειρά πρόσθετου εξοπλισμού που προορίζεται για την επιβίωση των επιβατών απ’ όσες το δυνατόν περισσότερες απειλές: Όπως σύστημα ενδοεπικοινωνίας για επικοινωνία με άτομα έξω από το αυτοκίνητο χωρίς να χρειάζεται να ανοίγουν παράθυρα ή πόρτες, σύστημα καθαρισμού του αέρα ή αυτόματη λειτουργία πυρόσβεσης… Όσον αφορά την άνεση και την πολυτέλεια, υπάρχουν προφανώς πολλές επιλογές εξατομίκευσης.

BMW i7 Protection, BMW 7 Series Protection

Η τιμή των εκδόσεων Protection της νέας BMW 7 Series και BMW i7 παραμένει επτασφράγιστο μυστικό, με τις πρώτες μονάδες να παραδίδονται πριν από το τέλος του έτους. Πάντως, η τιμή μάλλον δεν ενδιαφέρει τους χρήστες. Αν πρόκειται για πολιτικούς, η πολιτεία (κατά συνέπεια οι πολίτες) αναλαμβάνει το κόστος. Και αν πρόκειται για μαφιόζους, ας είναι καλά το ξέπλυμα βρώμικου χρήματος…
 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube