MΙΝΙ Countryman 2023, τo τεχνικό φύλλο πριν από την ΙΑΑ του Μονάχου
Το επόμενο MΙΝΙ Countryman θα είναι μεγαλύτερο και θα διατίθεται σε δύο ηλεκτρικές εκδόσεις. Με θερμικές και plug-in hybrid εκδόσεις να υπάρχουν επίσης στον κατάλογο.
Το MΙΝΙ Countryman τρίτης γενιάς θα είναι ένα από τα αστέρια της Έκθεσης Αυτοκινήτου του Μονάχου 2023, που ανοίγει για το κοινό στις 5 Σεπτεμβρίου.
Ύστερα από τη πλημμελή εικόνα που είχαμε για το αυτοκίνητο από σκόρπιες δημοσιεύσεις τις τελευταίες εβδομάδες, η MINI έριξε τελικά φως, δίνοντας πολλές πληροφορίες για το επόμενο SUV της, το οποίο θα εξελιχθεί σημαντικά σε σύγκριση με το προκάτοχο MΙΝΙ Countryman.
Σταρ του προσεχούς Σαλονιού του Μονάχου, το MΙΝΙ Countryman ΙΙΙ θα μπει σε παραγωγή τον προσεχή Νοέμβριο
Καταρχήν το Countryman γίνεται πιο φιλικό προς την οικογένεια, βασιζόμενο στην πλατφόρμα του τελευταίας BMX X1. Όπως και αυτή, ο κατάλογός του θα διαθέτει θερμικό, επαναφορτιζόμενο υβριδικό και ηλεκτρικό αντίστοιχο.
Για τον ίδιο λόγο, έχει μεγαλώσει σημαντικά σε σύγκριση με τον προκάτοχό του. Με μήκος 4,43 m είναι μεν επτά πόντους πιο κοντό από την X1, αλλά και 13 εκατοστά μακρύτερο από το σημερινό Countryman. Το ύψος του βρετανικού SUV έχει επίσης αυξηθεί κατά 6 cm για να φτάσει τα 1,61 m.
Η μεγέθυνση του MΙΝΙ Countryman έγινε διότι έτσι πρόκειται να δημιουργηθεί χώρος για το MΙΝΙ Aceman. Ένα μικρό, αποκλειστικά ηλεκτρικό SUV μήκους περίπου τεσσάρων μέτρων, το οποίο θα κυκλοφορήσει στην αγορά στις αρχές του 2025.
Το ΜΙΝΙ Countryman III θα μοιράζεται με το τελευταίο τη νέα αισθητική γλώσσα «Charismative Simplicity of Μίνι| που θα έχει αποτέλεσμα πιο γωνιώδη φώτα και πιο αιχμηρές άκρες από πριν, αλλά συνολικά και πιο καθαρό σχεδιασμό.
Η σιλουέτα του μοντέλου θα αλλάξει ελάχιστα. Θα είναι αρκετά διαφορετικό στο εσωτερικό, χάρη στα νέα ψηφιακά όργανα, περιλαμβανομένης της κεντρικής στρογγυλής οθόνης αφής OLED που θα εξοπλίσει ολόκληρη τη μελλοντική γκάμα της MΙΝΙ.
Όλη η «οικογένεια» θα κάνει και χωρίς νίκελ, κατά πως παράγγειλε η ΕΕ, και θα ενσωματώνει ανακυκλωμένα υλικά όπως υφάσματα από πλαστικά μπουκάλια.
Στο πρόγραμμα βρίσκεται το λανσάρισμα δύο ηλεκτρικών ΜΙΝΙ Countryman. Το μοντέλο E με κίνηση στους δύο τροχούς θα κινείται από ένα ηλεκτρομοτέρ 191 ίππων. Η τετρακίνητη έκδοση SE θα αντλεί 313 ίππους από τους δύο κινητήρες της, καθένας τοποθετημένος σε έναν άξονα, όπως στην BMW iX1 – το βαυαρικό SUV διατίθεται μόνο σε αυτήν τη διαμόρφωση προς το παρόν.
Η MINI δοκίμασε πρόσφατα το Countryman στα Highlands της Σκωτίας με λάστιχα παντός εδάφους, επιλογή που θα προτείνεται στον κατάλογο.
Τα MINI Countryman E και SE θα χρησιμοποιούν επίσης την μπαταρία της iX1, χωρητικότητας 64,7 kWh, δίνοντας περίπου 450 km αυτονομίας κατά WLTP στην καλύτερη βελτιστοποιημένη διαμόρφωση σύμφωνα με το MΙΝΙ. Επομένως, η αυτονομία θα είναι λίγο περισσότερη από της iX1, η οποία φτάνει στα 439 km κατά WLTP.
Με τις διαστάσεις και τις επιδόσεις του, το MINI Countryman E θα τοποθετηθεί απέναντι από το Kia Niro EV στην αγορά. Η βρετανική εταιρεία δεν έχει δώσει ακόμη λεπτομέρειες για τους θερμικούς κινητήρες που θα υπάρχουν στο μενού.
Ύστερα από την επίσημη παρουσίασή του στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Μονάχου, το επόμενο MΙΝΙ Countryman θα ξεκινήσει να παράγεται στο γερμανικό εργοστάσιο της Λειψίας από τον Νοέμβριο του 2023.