Mercedes-Benz: Ανανέωση για την SLK
Εν όψει καλοκαιριού, η εταιρεία φρέσκαρε το μικρότερο ανοιχτό μοντέλο της.
Με νέα, ισχυρότερα και οικονομικότερα μοτέρ και κιβώτια θα διατίθεται πλέον η SLK.
Για παράδειγμα, η SLK 250 d έχει την ίδια ισχύ με την προκάτοχό της, δηλαδή 204 PS και 50,5 kgm ροπής και επιταχύνει στα 0-100 km/h σε 6,6¨. Ωστόσο, ο τετρακύλινδρος τουρμποντίζελ χρειάζεται 0,4 lt λιγότερα για κάθε 100 km πετυχαίνοντας μέση κατανάλωση 4,4 lt/100 km και μειώνοντας τις εκπομπές ρύπων στα 114 g/km, κάτι που την καθιστά το πιο «πράσινο» μοντέλο στην κατηγορία.
Στους υπόλοιπους τετρακύλινδρους κινητήρες, η προσθήκη της τρίτης γενιάς του συστήματος άμεσου ψεκασμού και η πολλαπλή ανάφλεξη βελτιώνει τις επιδόσεις.
Η SLK 200 των 184 PS διαθέτει 3,0 kgm περισσότερη ροπή σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο, στα 30,3 kgm. Ένα νέο χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων υπόσχεται, σύμφωνα με την εταιρεία, ακριβέστερη αίσθηση.
Επίσης, η νέα SLK 300 έχει τον ίδιο κυβισμό με την 250 που αντικαθιστά αλλά με 245 PS και 37,4 kgm ροπής αποδίδει 40 PS και 6,0 kgm παραπάνω.
Τόσο η SLK 300 όσο και η SLK 250 d διατίθενται αποκλειστικά με το νέο αυτόματο κιβώτιο 9G-TRONIC που, όπως φανερώνει και η ονομασία του, έχει 9 (!) σχέσεις. Η Mercedes λέει πως οι αλλαγές είναι αστραπιαίες, ιδίως στη χειροκίνητη λειτουργία, και ταυτόχρονα μειώνεται η κατανάλωση αφού το μοτέρ λειτουργεί πλέον σε χαμηλότερες στροφές για κάθε δεδομένη ταχύτητα.
Το 9G-TRONIC έχει επιπλέον έναν ανασχεδιασμένο επιλογέα στην κεντρική κονσόλα καθώς και paddles στο τιμόνι και, προαιρετικά, προσφέρεται και στην SLK 200.
Όλες οι νέες SLK, συμπεριλαμβανομένων των 350 και 55 AMG των 306 και 421 ίππων αντίστοιχα, είναι πλέον εξοπλισμένες με σύστημα start-stop και πληρούν τις προδιαγραφές εκπομπής ρύπων EU6.
[Πηγή: Mercedes-Benz]