Mercedes-AMG GT3 Edition 50: Ημί-αγωνιστική έκδοση για τα 50 χρόνια της AMG
H Mercedes-AMG γιορτάζει τα 50 χρόνια της στον 24ωρο αγώνα του Nürburgring, αποκαλύπτοντας τη νέα AMG GT3 Edition 50.
Ντίνος Παπαγιαννόπουλος |
Βασισμένη στο αγωνιστικό Mercedes-AMG GT3, η Edition 50 είναι βαμμένη με ένα αποκλειστικό γκρι χρώμα και μαύρες ρίγες που διατρέχουν το τεράστιο καπό.
Για όσους δεν κατάλαβαν, θα υπάρχει ένα σήμα με ειδικό λογότυπο «50 Years AMG» στις πόρτες, τα έδρανα των καθισμάτων και στο καπό. Δεδομένου ότι το αυτοκίνητο βασίζεται στο αγωνιστικό, θα έχει και αυτό ένα πολύ επιθετικό στην όψη ανθρακονημάτινο body kit το οποίο περιλαμβάνει νέους προφυλακτήρες, ανασχεδιασμένες ποδιές στο πλάι και φτερά με ειδικούς αεραγωγούς. Από ανθρακόνημα είναι επίσης κατασκευσμένα τα αεροδυναμικά βοηθήματα, το πίσω diffuser και η τεράστια πίσω αεροτομή.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Δοκιμάζουμε τη Mercedes-AMG GT S... με το πλάi [video]
Οι διαφοροποιήσεις σε σχέση με το μοντέλο παραγωγής συνεχίζονται και στο εσωτερικό, καθώς υπάρχουν αγωνιστικού τύπου καθίσματα από ανθρακόνημα, roll cage και ένα μικρό σε διάμετρο αγωνιστικό τιμόνι. Τα χειριστήρια είναι επίσης αγωνιστικού τύπου και ο πίνακας οργάνων ψηφιακός.
Κάτω από το καπό υπάρχει μια αναβαθμισμένη έκδοση του 6,3λιτρου κινητήρα V8 που στέλνει τη ροπή στους πίσω τροχούς μέσω ενός αγωνιστικού σειριακού κιβωτίου, έξι σχέσεων.
Για όσους δεν κατάλαβαν, θα υπάρχει ένα σήμα με ειδικό λογότυπο «50 Years AMG» στις πόρτες, τα έδρανα των καθισμάτων και στο καπό. Δεδομένου ότι το αυτοκίνητο βασίζεται στο αγωνιστικό, θα έχει και αυτό ένα πολύ επιθετικό στην όψη ανθρακονημάτινο body kit το οποίο περιλαμβάνει νέους προφυλακτήρες, ανασχεδιασμένες ποδιές στο πλάι και φτερά με ειδικούς αεραγωγούς. Από ανθρακόνημα είναι επίσης κατασκευσμένα τα αεροδυναμικά βοηθήματα, το πίσω diffuser και η τεράστια πίσω αεροτομή.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Δοκιμάζουμε τη Mercedes-AMG GT S... με το πλάi [video]
Οι διαφοροποιήσεις σε σχέση με το μοντέλο παραγωγής συνεχίζονται και στο εσωτερικό, καθώς υπάρχουν αγωνιστικού τύπου καθίσματα από ανθρακόνημα, roll cage και ένα μικρό σε διάμετρο αγωνιστικό τιμόνι. Τα χειριστήρια είναι επίσης αγωνιστικού τύπου και ο πίνακας οργάνων ψηφιακός.
Κάτω από το καπό υπάρχει μια αναβαθμισμένη έκδοση του 6,3λιτρου κινητήρα V8 που στέλνει τη ροπή στους πίσω τροχούς μέσω ενός αγωνιστικού σειριακού κιβωτίου, έξι σχέσεων.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Δοκιμάζουμε τη Mercedes-AMG GT R
Η Mercedes-AMG δεν έκανε περισσότερες ανακοινώσεις σχετικά με το αυτοκίνητο, εκτός από το ότι με αυτό τον τρόπο γιορτάζει «50 χρόνια σκληρής δουλειάς και αμέτρητων λίτρων ιδρώτα, αίματος και δακρύων». Η εταιρεία πρόσθεσε ότι η GT3 Edition 50 «ενσαρκώνει όλο το πάθος της εταιρείας για τους αγώνες σε ένα μοναδικό όχημα».
Η παραγωγή θα είναι εξαιρετικά περιορισμένη σε μόλις πέντε αυτοκίνητα τα οποία, όπως λέει χαρακτηριστικά η Mercedes-AMG «απευθύνονται σε συλλέκτες με πάθος για τους αγώνες αυτοκινήτου».