KTM X-Bow GTX: Ανθρακονημάτινο παιχνίδι για την πίστα με 530 PS

KTM X-Bow GTX: Ανθρακονημάτινο παιχνίδι για την πίστα με 530 PS

Η νέα έκδοση του X-Bow της KTM φορά πεντακύλινδρο μοτέρ της Audi.

Η KTM παρουσίασε σήμερα επίσημα το X-Bow GTX, τη νέα κλειστή έκδοση του σπορ μοντέλου της που ανακοινώθηκε τον Φεβρουάριο του 2020 και προορίζεται αποκλειστικά για χρήση σε πίστα.

Να θυμίσουμε πως το X-Bow πρωτοπαρουσιάστηκε πριν από 12 χρόνια ως ο καρπός συνεργασίας μεταξύ της KTM με τις Kiska Design, Audi, Reiter Engineering GmbH και Dallara. Έκτοτε, η αυστριακή εταιρεία έχει κατασκευάσει 1.300 μονάδες των διαφόρων εκδόσεων του X-Bow (X-Bow RX-Bow GT, αγωνιστικό X-Bow GT4 κ.α.).

KTM X-Bow GTX

Αισθητικά, το νέο X-Bow GTX ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες εκδόσεις του μοντέλου καθώς έχει ανασχεδιασμένο αμάξωμα εξολοκλήρου κατασκευασμένο από ανθρακονήματα. Το όχημα δεν έχει πόρτες, και ο οδηγός εισέργεται στην καμπίνα με τη βοήθεια του καλύμματος που ανοίγει προς τα πάνω. Το παρμπρίζ είναι κατασκευασμένο από Makrolon ενώ τα πλευρικά παράθυρα ανοίγουν και στις δύο πλευρές.

Στη μάσκα ξεχωρίζουν τα επιθετικά φώτα LED, οι έντονες δυναμικές γραμμές στο καπό που αγκαλιάζουν τα φτερά και το αεροδυναμικό ρύγχος με ενσωματωμένο σπλίτερ. Στο μυώδες προφίλ έχουμε εσοχές πίσω από τα εμπρός φτερά και κοφτερές γραμμές στα πίσω φτερά. Τέλος, στην ουρά δεσπόζει μια τεράστια σταθερή αεροτομή, ένας διαχύτης αγωνιστικού τύπου με ενσωματωμένο το τρίτο φως και τετραπλά LED στα πίσω φώτα που μοιάζουν ως συνέχεια των αεραγωγών.

KTM X-Bow GTX

Όπως όλα τα X-Bow, έτσι και το GTX βασίζεται στο ανθρακονημάτινο monocoque πλαίσιο της KTM, με την προσθήκη roll cage προδιαγραφών FIA. Στο εσωτερικό βρίσκουμε αγωνιστικό κάθισμα της Recaro από ανθρακονήματα και κέβλαρ με ζώνες έξι σημείων της Schroth, και τιμόνι με ηλεκτρική υποβοήθηση, ενσωματωμένη οθόνη και επένδυση suede.

Κίνηση στο KTM X-Bow GTX δίνει ο πεντακύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας 2,5 λίτρων της Audi που αποδίδει 530 PS και 650 Nm. Αυτό σημαίνει πως το όχημα βάρους 1.048 kg έχει αναλογία 1,98 kg/ps. Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω σειριακού κιβωτίου 6 σχέσεων της Holinger MF με τη βοήθεια διαφορικού περιορισμένης ολίσθισης. Την εικόνα συμπληρώνουν τα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ της Sachs και τα ισχυρότερα φρένα που αποτελούνται από δίσκους 378 mm με εξαπίστονες δαγκάνες εμπρός και δίσκους 355 mm με τετραπίστονες δαγκάνες πίσω.

Για όσους ενδιαφέρονται, η τιμή του X-Bow GTX θα ξεκινά στην Ευρώπη από τα €230.000 (προ φόρων).

[Πηγή: Carscoops]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube