Kia Soul EV: Λιγότερο αποδοτικό από το εξάδελφο Hyundai Kona EV
Το ολοκαίνουργιο ηλεκτρικό Kia Soul αξιολογήθηκε με αυτονομία 391 km στον αμερικανικό κύκλο πιστοποίησης, επίδοση χαμηλότερη από εξάδελφο Hyundai Kona EV με την ίδια μπαταρία.
Ο μεγάλος υπαίτιος για την επίδοση αυτή είναι η τετράγωνη σιλουέτα του, αλλά το ενθαρρυντικό είναι ότι τα καταφέρνει καλύτερα από το Kia e-Niro.
Οι Αμερικανοί αποκάλυψαν τα επίσημα στοιχεία για το νέο Kia Soul EV που εξέδωσε η Υπηρεσία Προστασίας Περιβάλλοντος (EPA). Στοιχεία που σε γενικές γραμμές είναι πολύ αξιόπιστα και έχουν να κάνουν με την πραγματική ζωή και χρήση. Είναι σαφές ότι η αυτονομία που αναγγέλλεται εδώ είναι εκείνη που πετυχαίνει στην καλύτερη περίπτωση στο Soul EV στο δρόμο.
Το Soul EV πιστοποιήθηκε λοιπόν με αυτονομία 391 km στην έκδοση με μπαταρία 64kWh και 178 km στην έκδοση των 30 kWh. Επίδοση λίγο χειρότερη από αυτή του Hyundai Kona EV, το οποίο, με την ίδια μεγάλη μπαταρία, ξεπερνά τα 400 χιλιόμετρα. Παραδόξως όμως είναι εκπληκτικά καλύτερο από το e-Niro, τη στιγμή μάλιστα που το Soul EV δεν είναι καθόλου αεροδυναμικό –τουλάχιστον σημαντικά λιγότερο από το Niro.
Την ίδια στιγμή, η Kia ανακοινώνει μέση κατανάλωση για το Soul 18,7kWh/100 km, τιμή παρόμοια με αυτή του e-Niro. Αλλά απ’ ό,τι φαίνεται οι Αμερικανοί τα μέτρησαν αλλιώς.