IM, νέα φίρμα για τη SAIC στην Ευρώπη
Η SAIC Motor, ιδιοκτήτρια της MG Motor, θα παρουσιάσει στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης μια φίρμα ακόμα άγνωστη στη Γηραιά Ήπειρο, την IM. Λανσάρισμα με γκάμα τεσσάρων μοντέλων στη Γενεύη και εμπορικό λανσάρισμα στην Ευρώπη το 2025.
Για τη SAIC Motor, η επόμενη Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης, που θα ανοίξει τις πύλες της σε λίγες ημέρες, από τις 26 Φεβρουαρίου έως τις 3 Μαρτίου, έχει μεγάλη σημασία.
Πρώτα απ’ όλα, η MG Motor θα παρουσιάσει το MG3, μια υβριδική αστική μπερλίνα της οποίας η βασική τιμή θα φτάνει περίπου τις 20.000 ευρώ. Που σε συνδυασμό με την εμπορική πορεία του MG4, το νέο μοντέλο θα μπορούσε επίσης να κάνει τους Ευρωπαίους να χάσουν τον ύπνο τους.
Ακόμα είναι πολύ νωρίς για να πούμε αν και πότε θα έρθει η ΙΜ Motors στην Ελλάδα
Και κατά πώς διαβάσατε παραπάνω, η πορεία της MG Motor δεν θα στοιχειοθετεί από μόνη της την επίθεση της SAIC Motor στην Ευρώπη. Έρχεται και η νέα φίρμα IM, για το «Intelligent Mobility» δηλαδή «Ευφυής Κινητικότητα» που η SAIC Motor την περιγράφει ως «η νέα 100% ηλεκτρική κατασκευάστρια του ομίλου που θα παράγει καινοτόμα, υπέρ-τεχνολογικά αυτοκίνητα που υπόσχονται μια συναρπαστική οδηγική εμπειρία».
Ένα τεράστιο πρόγραμμα, τις αξίες του οποίου μοιράζονται ωστόσο οι περισσότεροι κατασκευαστές. Στόχος της νέας φίρμας OM εξακολουθεί να είναι η επίδειξη της τεχνογνωσίας της SAIC Motor.
Τέσσερα μοντέλα θα αντιπροσωπεύουν αυτή τη νέα μάρκα που ήδη δραστηριοποιείται στην Κίνα.
Το L7, μια μπερλίνα συγκρίσιμη με το Tesla Model S και του οποίου το ταμπλό βλέπετε στην πάνω φωτογραφία, το LS7 (το αντίστοιχο SUV), καθώς και άλλα δύο μικρότερα μοντέλα: Το L6, αντίστοιχο του Tesla Model 3 και το LS6 αντίστοιχο του Model Y.
Το L6 αντιπροσωπεύει κάτι νέο για την IM, αλλά προς το παρόν, οι πληροφορίες είναι ελάχιστες για το αυτοκίνητο. Ξέρουμε απλώς ότι θα μπορεί να επιταχύνει από τα 0 στα 100 km/h σε 3”! Kαι πως θα μπορεί να διανύσει με μια φόρτιση από 600 km για το μοντέλο με την μπαταρία στερεάς κατάστασης έως 800 km για το μοντέλο με την μπαταρία ιόντων λιθίου. Αναφορές που αντιστοιχούν στο κύκλο WLTP και όχι στον πιο αισιόδοξο κινεζικό CLTC.
Ακόμα είναι πολύ νωρίς για να πούμε αν και πότε θα έρθει η ΙΜ στην Ελλάδα. Κάτι που ίσως μάθουμε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης.