Η πρώτη ηλεκτρική Lamborghini δεν θα είναι SUV

Η πρώτη ηλεκτρική Lamborghini δεν θα είναι SUV

Η Lamborghini θα αποκαλύψει αύριο το πρωτότυπο του πρώτου ηλεκτρικού της μοντέλου κατά τη διάρκεια της Monterey Car Week 2023. Και τα καλά νέα είναι ότι δεν θα πρόκειται για SUV!

Lamborghini Asterion LPI 910-4

Η Lamborghini διαθέτει επί του παρόντος τρεις οικογένειες προϊόντων στην γκάμα της. 

Την plug-in hybrid σούπερκαρ Revuelto και τη σούπερ σπορ Huracán που πρόκειται να αντικατασταθεί σύντομα. Και σε SUV έχει την Urus που αναμένεται να εμπλουτιστεί με μια επαναφορτιζόμενη υβριδική παραλλαγή σύντομα. 

H Lamborghini διαβεβαιώνει ότι δεν θα εγκαταλείψει τα μοντέλα με θερμικό κινητήρα -υποβοηθούμενο ηλεκτρικά

Όμως ο κατασκευαστής της Sant’Agata Bolognese θα βάλει σύντομα κι ένα τέταρτο βέλος στη φαρέτρα του με διαφορετικό τύπο αμαξώματος από αυτούς που αναφέρθηκαν παραπάνω. 

Lamborghini Asterion LPI 910-4

Θα πρόκειται για ένα GT 2+2, ηλεκτρικό, του οποίου το πρωτότυπο θα παρουσιαστεί στην επόμενη Monterey Car Week 2023 (11-20 Αυγούστου), αποκαλύπτοντας μεγάλο μέρος του σχεδιασμού του.

Πρώτη ηλεκτρική Lamborghini - Oι πρώτες πληροφορίες
- Τύπος αμαξώματος Η Lamborghini μιλάει για GT 2+2 Αναμενόμενο για το 2028, θα μπορούσε να είναι ένας φόρος τιμής στη Lamborghini Espada που θα γιορτάσει στη συνέχεια τα 60ά της γενέθλια.
- Πλατφόρμα Η πρώτη ηλεκτρική Lambo θα χρησιμοποιεί κανονικά την πλατφόρμα SSP που σχεδιάστηκε από την Porsche με αρχιτεκτονική 800 V και ενσωμάτωση της πλατφόρμας λογισμικού που αναπτύχθηκε εσωτερικά από τον όμιλο Volkswagen.
- Προδιαγραφές Αυτή η μελλοντική ηλεκτρική Lambo θα έχει τετρακίνηση με δύο ηλεκτροκινητήρες και ισχύ τουλάχιστον 500 kW/680 PS. H πλατφόρμα θα μπορούσε να διαχειριστεί έως και 1250 kW/1700 PS.
- Αυτονομία και φόρτιση Η Lamborghini δεν έχει ακόμη αποκαλύψει τα χαρακτηριστικά της μπαταρίας. Αλλά η αυτονομία θα είναι τουλάχιστον 500 km και η αρχιτεκτονική των 800 V θα επιτρέψει από το 10 στο 80% της φόρτισης σε 12 λεπτά.

Lamborghini Asterion LPI 910-4

Εκτός από την πτυχή της «ηλεκτρικής πίσω κίνησης», η χρήση της πλατφόρμας SSP και της αρχιτεκτονικής λογισμικού που ενσωματώνει θα επέτρεπε επίσης να προσφέρει λειτουργίες αυτοματοποιημένης οδήγησης Επιπέδου 3, ακόμα κι αν αυτή η προοπτική όταν μιλάμε για Lamborghini φαίνεται σχεδόν αφύσικη. 

Αυτή η πρώτη ηλεκτρική Lamborghini θα ακολουθηθεί από ένα δεύτερο μοντέλο το 2029, πιθανώς τον αντικαταστάτη του SUV, της Urus. Ωστόσο, η μάρκα δεν θα εγκαταλείψει τα μοντέλα με θερμικό κινητήρα υποβοηθούμενο ηλεκτρικά.

Υπενθυμίζεται ότι η ιταλική φίρμα είχε παρουσιάσει ένα πρωτότυπο GT 2+2 με μέση-πίσω τοποθέτηση του κινητήρα το 2014, την Asterion LPI 910-4. Ένα επαναφορτιζόμενο υβριδικό εξοπλισμένο με ατμοσφαιρικό V10 σε συνδυασμό με τρεις ηλεκτροκινητήρες που ανακοίνωνε ηλεκτρική αυτονομία 50 km.

Στις φωτογραφίες απεικονίζεται η Lamborghini Asterion LPI 910-4 του 2014

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube