Η πρώτη ηλεκτρική Lamborghini δεν θα είναι SUV
Η Lamborghini θα αποκαλύψει αύριο το πρωτότυπο του πρώτου ηλεκτρικού της μοντέλου κατά τη διάρκεια της Monterey Car Week 2023. Και τα καλά νέα είναι ότι δεν θα πρόκειται για SUV!
Η Lamborghini διαθέτει επί του παρόντος τρεις οικογένειες προϊόντων στην γκάμα της.
Την plug-in hybrid σούπερκαρ Revuelto και τη σούπερ σπορ Huracán που πρόκειται να αντικατασταθεί σύντομα. Και σε SUV έχει την Urus που αναμένεται να εμπλουτιστεί με μια επαναφορτιζόμενη υβριδική παραλλαγή σύντομα.
H Lamborghini διαβεβαιώνει ότι δεν θα εγκαταλείψει τα μοντέλα με θερμικό κινητήρα -υποβοηθούμενο ηλεκτρικά
Όμως ο κατασκευαστής της Sant’Agata Bolognese θα βάλει σύντομα κι ένα τέταρτο βέλος στη φαρέτρα του με διαφορετικό τύπο αμαξώματος από αυτούς που αναφέρθηκαν παραπάνω.
Θα πρόκειται για ένα GT 2+2, ηλεκτρικό, του οποίου το πρωτότυπο θα παρουσιαστεί στην επόμενη Monterey Car Week 2023 (11-20 Αυγούστου), αποκαλύπτοντας μεγάλο μέρος του σχεδιασμού του.
Πρώτη ηλεκτρική Lamborghini - Oι πρώτες πληροφορίες
- Τύπος αμαξώματος Η Lamborghini μιλάει για GT 2+2 Αναμενόμενο για το 2028, θα μπορούσε να είναι ένας φόρος τιμής στη Lamborghini Espada που θα γιορτάσει στη συνέχεια τα 60ά της γενέθλια.
- Πλατφόρμα Η πρώτη ηλεκτρική Lambo θα χρησιμοποιεί κανονικά την πλατφόρμα SSP που σχεδιάστηκε από την Porsche με αρχιτεκτονική 800 V και ενσωμάτωση της πλατφόρμας λογισμικού που αναπτύχθηκε εσωτερικά από τον όμιλο Volkswagen.
- Προδιαγραφές Αυτή η μελλοντική ηλεκτρική Lambo θα έχει τετρακίνηση με δύο ηλεκτροκινητήρες και ισχύ τουλάχιστον 500 kW/680 PS. H πλατφόρμα θα μπορούσε να διαχειριστεί έως και 1250 kW/1700 PS.
- Αυτονομία και φόρτιση Η Lamborghini δεν έχει ακόμη αποκαλύψει τα χαρακτηριστικά της μπαταρίας. Αλλά η αυτονομία θα είναι τουλάχιστον 500 km και η αρχιτεκτονική των 800 V θα επιτρέψει από το 10 στο 80% της φόρτισης σε 12 λεπτά.
Εκτός από την πτυχή της «ηλεκτρικής πίσω κίνησης», η χρήση της πλατφόρμας SSP και της αρχιτεκτονικής λογισμικού που ενσωματώνει θα επέτρεπε επίσης να προσφέρει λειτουργίες αυτοματοποιημένης οδήγησης Επιπέδου 3, ακόμα κι αν αυτή η προοπτική όταν μιλάμε για Lamborghini φαίνεται σχεδόν αφύσικη.
Αυτή η πρώτη ηλεκτρική Lamborghini θα ακολουθηθεί από ένα δεύτερο μοντέλο το 2029, πιθανώς τον αντικαταστάτη του SUV, της Urus. Ωστόσο, η μάρκα δεν θα εγκαταλείψει τα μοντέλα με θερμικό κινητήρα υποβοηθούμενο ηλεκτρικά.
Υπενθυμίζεται ότι η ιταλική φίρμα είχε παρουσιάσει ένα πρωτότυπο GT 2+2 με μέση-πίσω τοποθέτηση του κινητήρα το 2014, την Asterion LPI 910-4. Ένα επαναφορτιζόμενο υβριδικό εξοπλισμένο με ατμοσφαιρικό V10 σε συνδυασμό με τρεις ηλεκτροκινητήρες που ανακοίνωνε ηλεκτρική αυτονομία 50 km.
Στις φωτογραφίες απεικονίζεται η Lamborghini Asterion LPI 910-4 του 2014