Για την Porsche Macan, οι Γερμανοί πάνε στους Κινέζους
Η Porsche Macan EV υπόσχεται σημαντική αυτονομία με μια μπαταρία XXL. Από τον κορυφαίο προμηθευτή τους είδους, την CATL.
Ύστερα από την Taycan, η γερμανική φίρμα ανεβάζει ταχύτητα στην κατηγορία των ηλεκτρικών με την Porsche Macan EV.
Αυτή η νέα γενιά του γερμανικού e-SUV αναμένεται να συμβάλλει σημαντικά στην αύξηση των πωλήσεων ηλεκτρικών αυτοκινήτων για τη φίρμα του Zuffenhausen. Για τον λόγο αυτό, το τεχνικό δελτίο της νέας Porsche Macan αίρεται σε αντίστοιχο επίπεδο, όπως και οι τεχνικές επιλογές.
H Porsche Macan EV θα βασίζεται σε μπαταρία με ενεργειακή πυκνότητα 95 kWh που θα λειτουργεί με τάση 800 V
Εμπιστευόμενη συνήθως την LG Chem, όπως για παράδειγμα στην μπαταρία της Taycan, η Porsche στρέφεται τώρα στην CATL για την μπαταρία των 95 kWh που είναι τοποθετημένη στο πάτωμα του αυτοκινήτου. Μια τεχνική επιλογή που δεν μας εξέπληξε, καθώς ο κινεζικός γίγαντας ήδη προσφέρει τις υπηρεσίες και τα προϊόντα του στη Volkswagen, εκμεταλλευόμενος την ηγετική θέση του στην αγορά μπαταριών.
Προσώρας δεν έχουν κοινοποιηθεί πρόσθετες πληροφορίες σχετικά με την τεχνολογία που χρησιμοποιείται. Ωστόσο, σημειώστε ότι το ηλεκτρικό SUV των Γερμανών διαθέτει στοιχεία πρισματικής χημείας NMC811. Αυτό αποκλείει ουσιαστικά την τεχνολογία Shenxing Superfast Charging Battery που παρουσιάστηκε πρόσφατα από την CATL, η οποία βασίζεται στη χημεία LFP -φωσφορικού σιδήρου λιθίου.
Επίσης, η Porsche Macan EV δεν φαίνεται, υπό όρους, να επωφελείται από τη λύση Qilin Battery, όπου όλες οι κυψέλες συνδέονται μεταξύ τους για να σχηματίσουν μια ενιαία μονάδα (μέθοδος Cell to Pack). Οπότε έχουμε να κάνουμε με μια αρκετά κλασική διαμόρφωση στα στοιχεία της μπαταρίας. Υπενθυμίζουμε ότι η Porsche Macan EV θα βασίζεται σε μπαταρία 95 kWh που θα λειτουργεί με τάση 800 V.