Επίσημο: Subaru STI S209
Νέα έκδοση περιορισμένης παραγωγής 200 μονάδων για την αγορά των Η.Π.Α., με πιο επιθετικό στήσιμο και νέο αεροδυναμικό πακέτο
Μετά από το πρόσφατο teaser η Subaru παρουσίασε στο Detroit το STI S209, μια έκδοση περιορισμένης παραγωγής 200 μονάδων αποκλειστικά για την αγορά των Η.Π.Α., με περισσότερη ισχύ, βελτιωμένη αεροδυναμική και καλύτερο κράτημα. Το S209 είναι η τελευταία προσθήκη στις ειδικές εκδόσεις περιορισμένης παραγωγής της Subaru μετά από τα πρόσφατα S207 (2015) και S208 (2017) τα οποία όπως και οι προκάτοχοί τους ήταν διαθέσιμα αποκλειστικά για την Ιαπωνική αγορά.
Η νέα έκδοση φορά το γνωστό boxer κινητήρα 2,5 λίτρων (EJ25) με σφυρήλατα έμβολα και την απόδοση να σκαρφαλώνει στους 341 PS χάρη στο μεγαλύτερο turbo της HKS και το ανασχεδιασμένο σύστημα εισαγωγής. Το πιο κοντό μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων μεταφέρει τη δύναμη και στους τέσσερις τροχούς μέσω του γνωστού συστήματος μόνιμης τετρακίνησης Subaru Symmetrical All-Wheel Drive που περιλαμβάνει διαφορικά περιορισμένης ολίσθησης και στους δύο άξονες, κεντρικό διαφορικό (DCCD), ενεργό σύστημα Torque Vectoring και σύστημα SI-Drive με τρία στυλ οδήγησης (Inteligent, Sport και Sport Sharp).
Το STI S209 παράγεται στο εργοστάσιο Kiryu της Ιαπωνίας όπου δέχεται την "περιποίηση" του τμήματος Subaru Tecnica International (STI). Οι επεμβάσεις είναι εμπνευσμένες από το αγωνιστικό WRX STI Nürburgring Challenge που πέρυσι κέρδισε στην κατηγορία SP3T των 24 ωρών του Nürburgring. Η ανάρτηση αποτελείται από αμορτισέρ Bilstein, σκληρότερα ελατήρια, αντιστρεπτική μπάρα 20mm στον πίσω άξονα, ενισχυμένους συνδέσμους και υποπλαίσια. Τα μετατρόχια έχουν αυξηθεί κατα 15mm.
Αισθητικά το STI S209 φορά ένα πιο επιθετικό bodykit (+43mm στο πλάτος) που περιλαμβάνει φαρδύτερα φτερά με επιπλέον αεραγωγούς, ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες με αεροδυναμικά πτερύγια, οροφή από ανθρακονήματα, χειροποίητες απολήξεις της εξάτμισης από ανοξείδωτο ατσάλι με διάμμετρο 101mm και την παραδοσιακή φτερούγα στο πίσω μέρος. Οι σφυρήλατες BBS 19 ιντσών φορούν ελαστικά 265/35 Dunlop GT600A και κρύβουν πίσω τους φρένα της Brembo με εξαπίστονες δαγκάνες εμπρός και διπίστονες δαγκάνες πίσω.
Το μοντέλο είναι αποκλειστικά διαθέσιμο στις αποχρώσεις World Rally Blue Pearl με γκρι ζάντες ή Crystal White Pearl με χρυσές ζάντες ενώ στο εσωτερικό οι αλλαγές περιορίζονται στην Ultrasuede επένδυση του τιμονιού με ασημί ραφές, τα εμβλήματα S209 στο ταμπλό και τα προσκέφαλα των καθισμάτων Recaro και η αριθμημένη πλακέτα στην κεντρική κονσόλα.